خرید ساعت مچی مخصوص ماشین بازها

خرید ساعت مچی مخصوص ماشین بازها

5/5

زندگی ماشینبازا و علاقه مندای به ماشین خیلی باحاله. یکی از خصوصیت‌های افراد ماشین باز اینه که دوست دارن همه چیزشون خاص و تک باشه. اینجا قصد داریم تا چندتا ساعت خوب رو که معمولا ماشین بازا دستشون میکنن برای شما معرفی کنیم. چه ماشین بازای خارجی و چه ایرانی. همونطور که ماشین بازها به ماشینشون اهمیت میدن خوبه که به ظاهرشون هم اهمیت بدن. خرید ساعت مچی کار سختی نیست اما یه سری فوت فن‌هایی داره. مثلا برای ورزشکارا ساعتای خاصی هست که بهشون میاد. برای هنرمندا یسری ساعت‌های دیگه. برای شمایی هم که علاقه به ماشین دارید بد نیست که نکاتی رو بدونید. برای خرید ساعت مچی مناسب ماشین بازها بهتره این نوشته رو تا آخر بخونید.

ساعت اسپرت مناسب ماشین بازها

اگر ماشین بازی هستید که ماشینتون اسپرته بهتره برید سراغ ساعتای اسپرت. عموما اگر اسپرت دوست هستید استایلتون هم باید اسپرت باشه و استایل اسپرت هم یه ساعت خوب اسپرت میخواد. برای همین بهتون پیشنهاد میکنم برید سراغ ساعت ادیفایس کاسیو. ادیفایس یه خونواده از کاسیوست که ساعت‌های خاصی که عموما سه موتوره است رو تولید میکنه. ظاهر ساعتاش همه اسپرت هستن و افرادی که استایل اسپرت دارن بهتره که از این ساعتا بگیرن. ادیفایس مدلها مختلفی داره، مثلا یه سریهاش با بلوتوث به گوشی وصل میشه، یه سری هم سولارن یعنی با نور شارژ میشن. یه سری ساعت جهانی داره و کرونوگرافه، خلاصه مدلاش مختلف.

 

اگه دوست دارید که ساعت عمری داشته باشید که حالا حالاها خراب نشه، برید سراغ ادیفایس. بیشتر مدلهاش بند فلزی هستن و ضدآب تا 100 متر. البته مدلهای بند چرمی هم داره ولی خب بیشتر مدلهاش بند فلزیه. این ساعت خوراک ماشین بازهاست. خود ادیفایس هم تو بنرهای تبلیغاتیش به این نکته اشاره میکنه. حتی بعضی از راننده‌های فرمول یک هم از این ساعت‌ها استفاده می‌کنند.

ساعت اسپرت دیگه ای که برای ماشین بازها مناسبه بازم از برند کاسیو هست. ساعت جی‌شاک کاسیو یه سری دیگه از ساعتای کاسیو هست که از شکل و شمایل بسیار اسپرتی داره. البته با مقایسه این و ادیفایس، به نظر من ادیفایس بهتره برای ماشین بازا. از نظر کارکرد و دوام ساعت‌های جی‌شاک خیلی کارآیی بیشتری داره تازه مقاومت و دوام بیشتری هم نسبت به ادیفایس داره ولی خب از نظر طراحی هم ادیفایس طراحی قشنگ‌تری داره. البته سلیقه است باید نگاه کنید ببنید از چی خوشتون میاد.

ساعت کلاسیک مناسب ماشین بازها

اگه علاقه مند به ماشینای کلاسیک هستید حالا چه قدیمی چه جدید، جدید مثل سری‌های کلاسیکی که بنز تولید میکنه، بهتون ساعتای کلاسیک رو پیشنهاد میکنم. خرید ساعت کلاسیک برای کسایی که دنبال استایل‌های کلاسیک هستن به شدت پیشنهاد میشه. برندهای مختلف ساعت‌های کلاسیک دارند اما ساعتای برند سیکو و تیسوت و سیتیزن خوراک این جور افراده. البته اگر بتونید ساعت بند چرمی کلاسیک پیدا کنید واقعا برای افرادی که ماشین کلاسیک دوست دارند مناسبه. وقار این ساعت‌های کلاسیک طوریه که وقتی دست میکنی واقعا یه جنتلمن واقعی میشی، مخصوصا زمانیکه استایل و ماشینت هم همه کلاسیک باشه.

در آخر باید بگم که اگه دنبال این هستی که استایلت رو کامل کنی بهتره به خیلی چیزا توجه داشته باشی که یکیش ساعته. توجه داشته باشید اگر مثلا شما مدیر یه شرکت هستید یا کاسب هستید یا کارگر یا فروشنده یا… حتما باید به پوزیشن‌تون هم توجه کنید. برای خرید این ساعت‌های بهتره به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا بعد از خرید دچار مشکل نشید. برای خرید ساعت مچی میتونید روی لینک بزنید. خرید ساعت مچی

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
خرید ساعت مچی مخصوص ماشین بازها

خرید ساعت مچی مخصوص ماشین بازها

زندگی ماشینبازا و علاقه مندای به ماشین خیلی باحاله. یکی...
هزینه راه اندازی فست فود در انگلیس 

هزینه راه اندازی فست فود در انگلیس 

همانطور که می دانید صنعت فست فود یکی از صنایع...
گلوتاتیون قرص سفید کننده پوست

گلوتاتیون قرص سفید کننده پوست

خمیر دندان دارای کابرد های زیادی می باشد که یکی...
آموزش طراحی سایت با گوشی

آموزش طراحی سایت با گوشی

شما می توانید برای شرکت در دوره های آموزش طراحی...
فواید کوهنوردی در بدنسازی

فواید کوهنوردی در بدنسازی

اگر به دنبال مزایا و معایب کوهنوردی هستید، حتما این...
بازار کار طراحی وب سایت در قطر

بازار کار طراحی وب سایت در قطر

در این مقاله آموزشی قصد داریم که شرایط بازار کار...
 انواع باتوم کوهنوردی

 انواع باتوم کوهنوردی

چوب عصای کوهنوردی و یا همان باتوم کوهنوردی یکی از...
بررسی کیفیت ورق خودرو شهرکرد

بررسی کیفیت ورق خودرو شهرکرد

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری یکی از تولیدکنندگان برتر...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم