بررسی مزایا و معایب لاستیک ۲۰۵ پژو ۴۰۵ | مزایا و معایب لاستیک ۲۰۵ پژو ۴۰۵

مزایا و معایب لاستیک 205 برای پژو 405

5/5

با سلام خدمت شما دوستان همانطور که در مقاله قبل توضیح داده شد لاستیک قلب خودرو می باشد و اگر لاستیک دچار آسیب شود خودرو به سختی حرکت می کند حال امروز می‌خواهیم برای شما مزایا و معایب لاستیک برای خودرو پژو ۴۰۵ را مقایسه کنیم و ببینیم که آیا لاستیک ۲۰۵ برای خودرو ۴۰۵ مناسب است.

پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و معایب این لاستیک آشنا کنیم.

مزایا و معایب لاستیک ۲۰۵ برای پژو ۴۰۵

انتخاب لاستیک برای رانندگان یکی از مهم‌ترین کارهایی هست که باید آنها انجام بدهند زیرا لاستیک کمک می کند که خودرو روان حرکت کند حال انتخاب لاستیک مناسب برای بهتر ترمز گرفتن و راحتی بیشتر سرنشینان می باشد معمولاً مزایا و معایب لاستیک 205 برای سمند و لاستیک سایزهای مختلفی دارد که ما قصد داریم لاستیک خودرو ۴۰۵ را بررسی بکنیم هر کارخانه ای یک حد استاندارد به مصرف کنندگان خود در جهت لاستیک میدهد که نباید از آن مقدار کوچکتر باشد باعث خرابی خودرو میشود.

یکی از مهمترین دلایل رانندگان را وادار به استفاده از لاستیک خودرو ۲۰۵ می کنند  که این مزایا و معایب لاستیک 205 برای سمند به دلیل زیبایی هایی که در خود دارد ظاهر اسپرت ای دارد اما استفاده از این لاستیک برای خودرو ۴۰۵ معایب بسیار بزرگی دارد که توصیه می‌شود از آن استفاده نکنید.

مزایا و معایب لاستیک ۲۰۵ برای پژو ۴۰۵

معایب لاستیک 205 برای پارس

تقریبا نمیشه که چیزی عیبی نداشته باشد مزایا و معایب لاستیک ۲۰۵ برای پژو ۴۰۵ هم عیب هایی دارد که اصلا برای پژو پارس توصیه نمیشود زیرا به دلیل پهنی که در خود دارد باعث چسبندگی خیلی زیادی میشود که این چسبندگی خیلی عالی هستش اما همانطور که در بالا توضیح داده شد وقتی هوا بارانی یا نمناک باشد آب یا رطوبطی که  بر روی زمین وجود دارد از طریق عاج های لاستیک وارد لاستیک می شود و چسبندگی های لاستیک ۲۰۵ پژو ۴۰۵ از بین میرود و باعث میشود که لاستیک خیلی بد روی زمین حرکت کند و از استحکاک ماشین کم شود و تعادل ماشین از بین برود و ماشین منجر به تصادف میشود پس لاستیک 205 برای پارس توصیه نمیشود.

معایب لاستیک 205 برای پارس

لاستیک پهن پژو

لاستیک پهن برای پژو خیلی عالی است اما بستگی به جنس لاستیک ۲۰۵ پژو ۴۰۵ دارد که چجور لاستیکی روی خودروی خودتان سوار کنید که این لاستیک برای این خودرو بسیار بسایر عالی هستش که در سر جاده ها برای پیچ ها به راحتی میچرخد اما در چرخش ماشین خیلی کمک میکند، یعنی به راحتی می پیچد همچنین در ترمز گیری خیلی سریع عمل میکند یه  عیبی دارد که این است که لاستیک به دلیل بزرگ بودن تایر ها باعث می شود که به اتاقک ماشین صدمه وارد شود و این کار باعث میشود که برای سرنشینان خودرو راحتی به وجود نیاید.

لاستیک پهن پژو

معایب استفاده از لاستیک ۲۰۵ برای خودرو 405

یکی دیگر از مزایا و معایب لاستیک 205 برای سمند و از مزایا و معایب لاستیک ۲۰۵ برای پژو ۴۰۵ این لاستیک پهن پژو تحلیل این لاستیک می باشد چون در هوای بارانی و رطوبتی زمین خیس می‌شود شود به همین دلیل با پهن بودن لاستیک آب وارد لاستیک می شود و آب لاستیک جمع می‌شود و به همین دلیل باعث می‌شود که از چسبندگی لاستیک کم میکند با کم شدن چسبندگی لاستیک ۲۰۵ پژو ۴۰۵ بر روی زمین اصطحکاک ماشین کم می شود و باعث می شود که ماشین به درستی فرمان نگیرد و خدای نکرده منجر به تصادف میشود.

معایب استفاده از لاستیک ۲۰۵ برای خودرو 405

استفاده از لاستیک ۲۰۵ برای خودرو ۴۰۵

اگر شما در مناطق شرجی و بارانی زندگی می کنید بهتر است به سمت لاستیک پهن پژو روی زیرا با توجه به مواردی که در بالا توضیح داده شد اصلاً لاستیک توصیه نمی شود.

همچنین در آب و هوای خشک باعث می شود که فشار بسیار زیادی به خودرو بیاید و خود را بیش از حد نیرو مصرف کند و همین امر سبب می شود که سوخت بسیار زیادی مصرف میکند.

البته شایان ذکر است که چسبندگی بیشتر لاستیک پهن پژو خودرو ۲۰۵ برای خودرو ۲۰۶ در مسیر های خشک بسیار فرمان پذیری بهتری برای خودرو دارد.

اگر هزینه‌ای که میخوای برای لاستیکهای تان بکنید اهمیت برایتان دارد لاستیک های پهن و قیمت بالایی دارند پس میتوانید لاستیکهای استاندارد خریداری بکنید البته لاستیک های بزرگتر رینگ های بزرگ تر دارند رند و باید برای آن هزینه جداگانه بپردازید.

استفاده از لاستیک ۲۰۵ برای خودرو ۴۰۵

کلام آخر

حال میتوانید تصمیم‌گیری بکنید که چه سایزی از لاستیک را برای خودرو ۴۰۵ خود انتخاب کنید اکثر مصرف کنندگان از لاستیک ۲۰۵ راضی بودند توجه داشته باشید کار برای خودرو خود بتوانید یک لاستیک عالی تهیه کنید توجه داشته باشید که لاستیک های باریک تر قیمت کمتری دارند اما شتاب بسیار بالایی دارند و همچنین لاستیکهای پهن تر قیمت بالاتری دارند اما راحتی کمتر و زیبایی بهتری در در خود دارند.

مرسی از شما دوستان که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردی شما می توانید برای دیدن آموزش های بیشتر قسمت مقالات مراجعه کنید.

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

در دنیای شلوغ امروز، ممکن است در هر لحظه با...
کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

معرفی دستگاه پرس برک در صنعت، دستگاه پرس برک به...
بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

خرید یک لپ تاپ استوک با کیفیت و مناسب می‌تواند...
نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه دار و خانواده‌ها دارند،...
تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات استخری مجموعه‌ای از وسایل و تجهیزاتی هستند که برای...
بورس سکه گلدن ارت

بورس سکه گلدن ارت

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مخا ، پیشرفته ترین برنامه مدیریت خودرو

مخا ، پیشرفته ترین برنامه مدیریت خودرو

برنامه مخا، اولین برنامه مدیریت خودرو فارسی است که توسط...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم