قیمت پمپ خانگی لوارا نیم اسب

قیمت پمپ خانگی لوارا نیم اسب

5/5

نمایندگی پمپ لوارا سعدی

نمایندگی پمپ لوارا سعدی
نمایندگی پمپ لوارا سعدی

اگر به دنبال معتبرترین نمایندگی پمپ لوارا در ایران هستید، ما نمایندگی پمپ لوارا سعدی را به شما معرفی می کنیم. شرکت مستریکو (www.masterico.com) یکی از معتبر ترین نمایندگی ها تهران می باشد، که با قیمت مناسب و خدمات خود توانسته رضایت اکثر مردم را به خود جلب کند.

این مجموعه علاوه بر تولید و فروش پمپ آب لوارا ، قادر به تعمیر و تعویض قطعات نیز می باشد. همچنین شرکت مستریکو با توجه به درخواست شما میتواند قطعات و تعمیرات را در محل شما انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید پمپ آب و بوستر پمپ آب با ما تماس بگیرید.

02133997522 | 02133997661 | 09121882140

نماینده انحصاری پمپ لوارا
نماینده انحصاری پمپ لوارا

نماینده انحصاری پمپ لوارا

در سال 1968 یکی از بزگترین شرکت های سازنده پمپ آب که لوارا نام داشت ظهور کرد. این شرکت مدتی پس از تاسیس توسط شرکت xyrem که در سراسر جهان و ایران نمایندگی انحصاری دارد، خریداری شد.

محصولات لوارا در بسیاری از کشور های بین المللی استفاده می شوند و به دلیل گارانتی معتبر و خدمات رسانی خوبی که ارائه میدهند، محبوبیت زیادی کسب کرده اند.

یکی از معتبر ترین نمایندگی هایی که بیش از 20 سال سابقه در حوزه انواع پمپ آب دارد، مجموعه مستریکو می باشد که با ارائه خدمات عالی و قیمت مناسب، توانسته رضایت همه مشتریان را جلب کند.

برای ارتباط با نمایندگی پمپ لوارا سعدی همین حالا تماس بگیرید. بهترین مرکز فروش پمپ آب تهران.

02133997522 | 02133997661 | 09121882140

پمپ آب لوارا ایرانی
پمپ آب لوارا ایرانی

انوع پمپ آب لوارا

در ادامه به معرفی انواع پمپ آب لوارا خواهیم پرداخت

پمپ آب لوارا ایرانی

شاید بپرسید پمپ لوارا ساخت کجاست؟ آیا پمپ آب لوارا ایرانی داریم؟

پمپ آب لوارا سری pm16 از پمپ آب هایی با توان کم ، اما با فشار زیادی هستند که حاصل تجربه 30 ساله متخصصان ایتالیایی لوارا است. از مهم ترین ویژگی های این پمپ آب میتوان به کیفیت بسیار بالا و عالی آنها اشاره کرد.

در این پمپ آب به دلیل استفاده از برنز در بدنه و پروانه میتوان برای پمپاژ آب دریا نیز استفاده کرد. لازم است بدانید که برخی از پمپ های اب لوارا مونتاژ ایران هستند که یکی از این مدل های pm16  می باشد.

پمپ لوارا چینی

پمپ آب pm16 چینی به دلیل این که مهندسی معکوس شده پمپ آب pm16-a ایتالیایی است، طرفداران زیادی را پیدا کرده است. چرا که علاوه بر کیفیت بسیار عالی، قیمت کمتری نسبت به مدل ایتالیایی خود دارد.

یکی از ویژگی های بسیار خوب این پمپ آب که بسیاری از پمپ آب های فاقد این ویژگی هستند، فراوان بودن قطعات این پمپ آب در بازار است .

برای خرید پمپ آب لوارا چینی با ما تماس بگیرید.

02133997522 | 02133997661 | 09121882140

پمپ لوارا ایتالیایی

پمپ لوارا ایتالیایی، در انواع خانگی، صنعتی، طبقاتی، چاه عمیق و کفکش تولید و استاندارد های بین المللی ICO و CE را دارا می باشند. مهم ترین ویژگی هایی که این برند را از سایر برند ها متمایز میکند، میتوان به صدای کم آن اشاره کرد که به دلیل کیفیت بالای متریال مورد استفاده در آنها و کم مصرف بودن برق آنها اشاره کرد .

پمپ آب لوارا یک اسب

اگر قصد خرید یک پمپ آب لوارا ایتالیایی یک اسبی هستید، بهترین پیشنهاد برای شما پمپ لوارا ceam80/5 است که میتواند تا 6 متر مکعب در ساعت آبدهی داشته باشد ! این پمپ آب میتواند تا ارتفاع 32 متری میتواند آب پمپاژ کند که ارتفاع بسیار زیادی نسبت به دیگر پمپ آب ها می باشد . جنس بدنه و پروانه این پمپ آب استیل زد زنگ میباشد . از این پمپ آب مبتوانید برای تامین آب ساختمان های مسکونی ، شستشوی صنعتی و پخش کردن کلر در آب استخر ها استفاده کرد .

قیمت پمپ لوارا

همانطور که گفته شد، به طور کلی پمپ های لورا ایتالیایی انواع مختلفی دارند، اما تقریبا قیمتی بین 2 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان دارند که میتوانید در فروشگاه معتبر پمپ آب مستریکو که قیمت بسیاری پایین تری نسبت به بازار و رقبا دارد ، انواع پمپ آب همراه با قیمت های آن را مشاهده کنید.

قیمت پمپ آب لوارا ایتالیا

از پر طرفدار ترین پمپ آب لوارا ایتالیا ، پمپ آب نیم اسبی pm16 با قدرت نیم اسب بخار است که بیشترین آبدهی آن به 2 متر مکعب در ساعت میرسد این پمپ آب ها به دلیل قدرت و کیفیت بالا و قیمت بسیار پایین آنها، میتوان به عنوان بهترین و به صرفه ترین انتخاب در نظر گرفت.

قیمت این پمپ آب ها در بازار بین 1 میلیون و 500 الی 2 میلیون تومان می باشد که میتوانید از فروشگاه مستریکو با ارزان ترین قیمت خریداری کنید .این پمپ مناسب خانه های حیاط دار و ساختمان های دو طبقه می باشد.

قیمت پمپ آب لوارا ایرانی

از بهترین پمپ آب لوارا ایرانی، پمپ آب لوارا مدل pm 16 است که قیمت حدودی آن بین 1 میلیون تا 1 میلیون و 500 هزار تومان است که از لحاظ کیفیت و رقبایی که دارد، میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر قصد خرید پمپ آب لوارا ایرانی را دارید پیشنهاد میشود حتما به فروشگاه معتبر مستریکو مراجعه کنید.

قیمت پمپ خانگی لوارا نیم اسب

در حال حاضر معروف ترین پمپ آب ایتالیایی نیم اسب، مدل pm 16 چینی و pm16a ایتالیایی میباشد. مدل چینی اینپمپ آب قیمتی حدود 1 تا 1 میلیون و 500 هزار تومان دارد و قیمت پمپ آب ایتالیایی لوارا، هزینه ای بین 1 میلیون و 500 تا 2 میلیون تومان دارد که میتواند در فروشگاه معتبر مستریکو آنها را مشاهده کنید.

قیمت پمپ آب خانگی لوارا یک اسب

برای خرید یک پمپ خانگی لوارا یک اسب، باید بدانید که بهترین گزینه مدل ceam80/5 می باشد که قیمتی بین 12 میلیون تومان تا 13 میلیون تومان دارد. اگر قصد خرید این پمپ را دارید ، میتوانید از بهترین فروشگاه یعنی مستریکو که پیشنهاد ما نیز می باشد، خریداری کنید .

قیمت پمپ آب لوارا دو اسب

اگر قدرت پمپ آب های تک اسبی و نیم اسبی برای شما کافی نیست، پیشنهاد ما به شما خرید پمپ دو اسبی می باشد. از محبوب ترین پمپ های دو اسبی لوارا ، مدل ceam 720/2 میباشد که قیمت آن بین 8 میلیون تا 9 میلیون می باشد.

برای خرید این پمپ آب میتوانید به فروشگاه معتبر پمپ مستریکو که قیمت های استثنایی برای تمامی مراجعه کنندگان فراهم میکند، مراجعه کنید .

لیست قیمت پمپ طبقاتی لوارا

پمپ های طبقاتی لوارا انواع بسیار زیادی دارند که در فروشگاه مستریکو میتوانید از انواع آنها دیدن فرمایید . همجنین  در ادامه لیست قیمت آنها قرار داده ایم :

  • اولین نوع پمپ های طبقاتی ، پمپ سانتریفیوژ طبقاتی افقی هستند که قیمتی بین 1 ال 3 میلیون تومان در بازار دارند .
  • دومین نوع آنها ، پمپ طبقاتی افقی لوارا ایتالیا هستند که قیمتی بین 2 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان بسته به استفاده شما هستند .

قیمت پمپ لوارا  pm16a

این پمپ ایتالیایی که در بازار قیمتی بین 1میلیون الی 2 میلیون تومان در بازار دارد ، میتوان گزینه ای مناسب برای شما باشد. این پمپ نیم اسبی میتواند تا حداکثر ارتفاع 33 متری میتواند آب را پمپاژ کند. دقت کنید این مدل در دسته پمپ های آب خانگی قرار دارد و برای مصارف صنعتی معمولا مورد استفاده قرار نمی گیرد.

نمایندگی فروش قطعات پمپ لوارا

اگر برای پمپ شما مشکل پیش آمده و قصد خرید قطعه برای پمپ خود هستید ، توجه به اصل بودن و تقلبی نبودن قطعه مورد نظر بسیار حائز اهمیت است . به همین دلیل اگر به دنبال خرید قطعه برای پمپ خود هستید ، بهترین فروشگاه ، فروشگاه مستریکو میباشد که معتبر ترین فروشگاه قطعات میباشد و اصالت قطعات را برای شما تضمین میکند .

نمایندگی پمپ شناور لوارا

پمپ های شناور لوارا در مصارف کشاورزی ، صنعتی و خانگی استفاده میشود و به دلیل کیفیت زیاد و بالایی که دارند، دارای محبوبیت بسیاری در میان کاربران و مشتریان هستند.

مجموعه مستریکو که از معتبر ترین و با تجربه ترین در زمینه پمپ آب لوارا ایتالیایی می باشد، میتوان بهترین انتخاب برای خرید شما عزیزان باشد.

همچنین این مجموعه با خدمات پس از فروش عالی خود ، توانسته رضایت بیشتر مشتریان خود ا جلب کند.

تشخیص پمپ اصلی لوارا

یکی از دغدغه های مشتریان و کاربران هنگام خرید پمپ ، تشخیص اصالت پمپ و تقلبی نبودن آن می باشد . اگر قصد خرید پمپ را دارید به شما پیشنهاد میکنیم که از جای معتبر که ضمانت و اصالت کالارا تضمین کند.

معمولا پمپ های تقلبی دارای صدای زیادی می باشند علاوه بر آن آرم شرکت بر روی بدنه فلزی پمپ حک نشده و تنها با یک برچسب برند آن مشخص شده است. پمپ های تقلبی به سرعت خراب می شوند. اگر تا به حال پمپی داشته اید که به صورت مکرکر موتور آن خراب می شود و یا پمپاژ آن کاهش میابد احتمالا یک پمپ تقلبی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

منابع :

منبع : خبرگزاری فارس

منبع : مجله خبری بیرام کبیر

منبع : مجله خبری  بیدوخت

منبع : مجله خبری  جوانه های ایرانی

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

در دنیای شلوغ امروز، ممکن است در هر لحظه با...
کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

معرفی دستگاه پرس برک در صنعت، دستگاه پرس برک به...
بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

خرید یک لپ تاپ استوک با کیفیت و مناسب می‌تواند...
نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه دار و خانواده‌ها دارند،...
تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات استخری مجموعه‌ای از وسایل و تجهیزاتی هستند که برای...
بورس سکه گلدن ارت

بورس سکه گلدن ارت

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مخا ، پیشرفته ترین برنامه مدیریت خودرو

مخا ، پیشرفته ترین برنامه مدیریت خودرو

برنامه مخا، اولین برنامه مدیریت خودرو فارسی است که توسط...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم