نرم ترین لاستیک ایرانی | بهترین لاستیک ایرانی برای 206 | نرم ترین لاستیک ایرانی برای 206

نرم ترین لاستیک ایرانی

5/5

همانطور که در مقاله های قبل برای شما عزیزان توضیح داده شد لاستیک قلب خودرو می باشد و نباید قلب خودرو آسیب ببیند و گرنه ماشین غیر قابل حرکت میشود برای همین اگر لاستیک ماشین کند باشد یا خراب شده باشد ماشین دیگر به سختی راه میرود همچنین اگر این خودرو لاستیکش دچار مشکل شده باشد در استحکام خودرو و تعادل خودرو به هم میریزد معامله اصلی این معضل چیزی نیست جز لاستیک ماشین اگر لاستیک ماشین شما یک لاستیک خوب و بادوام است نیازی نیست که آن را تعویض کنید.
اما جالب است که شما خراب شده است و قصد تعویض آن را دارید باید در خرید آن دقت کنید و یک لاستیک نرم و عالی برای خود انتخاب کنید تا آخرین مقاله با ما همراه باشید شما را با این لاستیک‌ها آشنا کنیم.

لاستیک نرم برای خودرو ۲۰۶

همانطور که در بالا توضیح دادیم لاستیک برای خودرو خیلی مهم است پس باید برای خرید آن دقت های لازم را داشت اگر بخواهیم یک لاستیک عالی خریداری بکنیم باید آن را دستی مناسب خودرویی که خودتان دارید باشد و نباید از سایزی که خود کارخانه به شما اعلام کردن کوچک تر باشد زیرا این کار باعث می شود که استحکام و تعادل خودرو به هم بریزد حتماً باید به این نکته توجه داشت که اگر شما برای ماشین خود یک لاستیک انتخاب می کنید بناب کارایی شما با ماشین متوجه شده اید که با ترمز گرفتن لاستیک ماشین چه نوعی می شود بعضی از لاستیک ها که اورجینال و عالی باشند نرم و به راحتی ترمز می‌شود بعضی‌ها که خشک و سفت و متفرقه باشند خیلی سخت ترمز می شود پس باید یک لاستیک نرم و عالی را برای ماشین خود انتخاب کنید

پیشنهاد ویژه : شما میتواند مقاله سایز رینگ 207  را مطالعه کنید.

شما برای آن که بتوانید از بهترین لاستیک هایی  که برای خودروی ۲۰۶  مناسب است را پیدا کنید ابتدا باید با سایز استاندارد این لاستیک ها آشنا باشید. سایز استاندارد اعلام شده توسط سزندگان خودرو  برای خودروی پژو ۲۰۶، ۱۸۵/۶۵/۱۴ می‌باشد که اکثر خودرو های دیگر، بنا به سلیقه می‌توانید از لاستیک هایی با پهنای بیش تر، یعنی سایز های: 195/60/14 و 205/60/14 نیز استفاده نمایید این ها تنها سایز استاندارد لاستیک های مناسب با 206 بود.

انتخاب لاستیک نرم برای ۲۰۶

همانطور که توضیح داده شد بهترین و عالی ترین لاستیک های نرم برای ماشین این است که شما از لاستیکهای اورجینال و در واقع لاستیکهای پهن استفاده نمایید که این لاستیک ها برای خودرو ۲۰۶ از برندهای داخلی مانند کویر تایر، لاستیک ایران، گلدستون، لاستیک یزد تایر و… می‌توان استفاده کرد
که این لاستیک ها برندهای شناخته شده‌ای می باشند که در بازار نمونه های متفرقه و فیک موجود می باشد که شما باید در خرید آن بسیار دقت کنید.

پیشنهاد ویژه: شما میتوانید مقاله آیا لاستیک 205 برای 206 مناسب هست را مشاهده کنید.

خرید لاستیک پهن برای خودرو ۲۰۶

پیشنهاد ما به شما این است که اگر از لاستیک های پهن تری استفاده کنید همچنین این لاستیک ها مزایای بیشتری دارند مانند افزایش چسبندگی لاستیک خودرو به زمین می باشد که به خاطر تماس بیشتر با زمین از اصطکاک بیشتری برخوردار می باشد و فرمان پذیری بسیار بالایی دارد برای همین این لاستیک ها از جذابیت بالایی برخوردار میباشند

اکثراً تمام خودروهای اسپرت از لاستیک های پهن استفاده می کنند چون لاستیک های پهن خیلی شیک و شکیل تر می باشد و جذابیت ظاهری بسیار بالایی به خودروی شما می بخشد.
لاستیکهای پهن خودرو باعث می شوند که در سفر ها و مسافت طولانی ترمز گیری کمتری داشته باشیم و با فشار دادن ترمز ماشین به راحتی ‏ ‏می‌ایستد.

 


اما یکی از معایب این لاستیک این است که وقتی باران می بارد و زمین خیس و مرطوب می شود پهنای لاستیک موجب می‌شود که آب از بین آج های لاستیک جمع شود و خاصیت چسبندگی بیشتری پیدا کند و این امر باعث می شود که خودرو بلغزد سر بخورد وکیفیت رانندگی شما به شدت پایین بیاید و خدای نکرده موجب تصادف شود.
یکی از این معایب دیگر این لاستیک این است که لاستیک پهن نسبت لاستیک که کارخانه به شما داده است لاستیک پهن ضربات بیشتری به اتاق خود را وارد می‌کند و باعث آزار سرنشینان می شود.

پیشنهاد ویژه : شما میتواند مقاله اگزوز پراید را مطالعه کنید.

در صورتی که با دانستن مزایا و معایب هر یک از این لاستیک‌ها قصد خرید لاستیک برای خودرو ۲۰۶ خود دارید پیشنهاد می کنیم که حتما از برندهای کویر تایر یزد تایر لاستیک های بارز انتخاب کنید که هر کدام از این لاستیک ها نرمی به خصوصی دارند و این لاستیک ها با نرمی که دارند موجب راحتی و آسایش سرنشینان خودرو میشود
خیلی ممنون که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردیم چون می توانید برای دیدن بیشتر آموزش ها به صفحه مقالات مراجعه کنید

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

معرفی دستگاه پرس برک در صنعت، دستگاه پرس برک به...
بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

خرید یک لپ تاپ استوک با کیفیت و مناسب می‌تواند...
نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه دار و خانواده‌ها دارند،...
تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات استخری مجموعه‌ای از وسایل و تجهیزاتی هستند که برای...
بورس سکه گلدن ارت

بورس سکه گلدن ارت

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مخا ، پیشرفته ترین برنامه مدیریت خودرو

مخا ، پیشرفته ترین برنامه مدیریت خودرو

برنامه مخا، اولین برنامه مدیریت خودرو فارسی است که توسط...
خرید ساعت مچی مخصوص ماشین بازها

خرید ساعت مچی مخصوص ماشین بازها

زندگی ماشینبازا و علاقه مندای به ماشین خیلی باحاله. یکی...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم