بورس لاستیک تهران : بازار لاستیک تهران کجاست؟

5/5

در این مقاله به معرفی بازار لاستیک تهران یا به عبارت بورس لاستیک تهران خواهیم پرداخت و بزرگترین مراکز خرید لاستیک تهران را بصورت اجمالی معرفی خواهیم کرد. به عبارت ساده، در این مقاله پاسخ سوال بورس لاستیک تهران کجاست را خواهید گرفت.

بازار لاستیک تهران

غالبا افرادی که برای اولین بار قصد خرید لاستیک بخصوص خارجی یا خرید عمده لاستیک دارند این سوال در ذهنشان شکل می‌گیرد که

بورس لاستیک تهران کجاست ؟ بازار اصلی لاستیک تهران یا بورس لاستیک تهران در منطقه ۱۲ تهران، محله بهارستان، در خیابان امیرکبیر و اطراف چهارراه سرچشمه است. (لوکیشن)

در این منطقه پرترافیک از تهران که در “طرح ترافیک” نیز قرار دارد اگر گذری داشته باشید ، حتما متوجه صف‌های طویل مردم برای خرید لاستیک دولتی شده اید.

دقیقا این منطقه بورس اصلی لاستیک تهران است و علاوه بر لاستیک دولتی ، انواع لاستیک خارجی و وارداتی برای خودروهای سواری ، باری و راه‌سازی و ماشین سنگین نیز در این مکان عرضه می‌شود.

در تصویر زیر محدوده اصلی بازار لاستیک تهران را مشاهده خواهید کرد.

بورس خرده فروشان لاستیک

اگر به دنبال خرید عمده لاستیک نیستید و صرفا برای خودروی خود به دنبال خرید لاستیک هستید می‌توانید به خیابان امیرکبیر پس از چهار راه سرچشمه مراجعه کنید. در این راسته خدمات نصب و فروش لاستیک برای مراجعه کنندگان ارائه میشود.

اما خرید لاستیک از این مکان معایبی دارد که به شرح زیر است :

  • ترافیک و دسترسی سخت به این نقطه از شهر : برای رسیدن به این نقطه از شهر واقعا مسیر سختی را در پیش رو دارید و همانطور که می‌دانید ترافیک سنگینی در پیش روی شما قرار دارد که در طرح ترافیک نیز قرار گرفته.
  • عدم بروز بودن محصولات :‌ لاستیک فروشان بر امیرکبیر ، کمتر لاستیک بروز دارند و برای مثال در سال ۲۰۲۴ در این فروشگاه ‌ها لاستیک ۲۰۲۲ نسیبتان خواهد شد.
  • قیمت بالا : فروشندگان بر خیابان امیرکبیر شاید از محله‌های تهران کمی ارزان‌تر به شما لاستیک بفروشند اما بازهم قیمت بیشتری به نسبت قیمت واقعی لاستیک را از شما خواهند گرفت .
  • سودجویی : بسیار دیده شده که لاستیک‌های کم کار کرد توسط این فروشگاه‌ها واکس شده و پس رسیدگی به سر و وضع لاستیک و حتی در برخی موارد نوارپیچ کردن لاستیک ، محصول را به جای محصول نو به مشتریانشان ارائه داده‌اند.

البته تعداد کاسب‌های شریف همیشه بیشترند و قطعا همه این لاستیک فروش‌ها شامل این موارد نمی‌شوند. اما معدود افراد سودجویی دست به این اعمال می‌زنند تا سود بیشتری عائدشان شود و ما سعی بر آگاه سازی مخاطبان از اتفاقاتی که تا به الان رخ داده و شاهدش بوده‌ایم ، داریم.

خرید اینترنتی لاستیک

اگر می‌خواهید دردسر‌های یک خرید سنتی را از سر خود باز کنید و به دنبال خرید یک لاستیک مطمئن و با قیمت خوب هستید می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی خرید لاستیک نیز اقدام کنید.

این فروشگاه‌ها اغلب دارای خدمات مشاوره پیش از خرید بوده ، قابلیت پرداخت در درب منزل داشته و برخی از آن‌ها نیز خدمات نصب در محل دارند.

همچنین قیمت لاستیک اغلب در وب‌سایت‌ها بسیار پایین‌تر از فروشگاه‌های مختلف می‌باشد. اما حتما به خاطر داشته باشید که خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید تا تجربه خرید خوبی را برای خود رقم بزنید.

وب‌سایت‌های پیشران خودرو و هایپرتایر دو وب‌سایت فعال در فروش لاستیک که بسیار قیمت و خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند

مجتمع‌ها و پاساژ‌های عمده فروشان لاستیک تهران

اگر به دنبال خرید لاستیک عمده باشید قطعا فروشگاه‌های بر خیابان امیرکبیر گزینه‌های مناسبی برای شما نیست. چرا که این فروشگاه‌ها به فروش لاستیک بصورت خرده و همراه با خدمات نصب مشغولند.

اما برای خرید عمده لاستیک خارجی و ایرانی باید به فروشگاه‌ها و بنکداران فعال در پاساژ‌ها و مجتمع‌ها مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از وب‌سایت‌های فروش لاستیک عمده همچون پیشران خودرو نیز مراجعه کنید.

مجتمع‌های عمده فروشی لاستیک عبارتند از :

  • مجتمع تجاری ۱۱۰ : پاساژ ۱۱۰ بورس اصلی لاستیک وارداتی برای خودروهای سواری می‌باشد. بیشتر فروشگاه‌ها به فروش لاستیک‌های چینی و کره‌ای وارداتی مشغولند.
  • مجتمع تجاری امیرالمومنین : پاساژ امیرالمومنین همانند پاساژ ۱۱۰ بورس تایر خارجی است با این تفاوت که بنکداران این مجتمع بیشتر بر روی برند‌های چینی مانور می‌دهند تا کره و ژاپنی.
  • پاساژ عظیمی : پاساژ عظیمی نیز از مهم‌ترین محل‌های خرید و فروش لاستیک خارجی است.
  • پاساژ رنگ : پاساژ رنگ بر اساس نقل و قول هایی قدیمی ترین بورس خرید و فروش تایر ایران و تهران است.
  • مجتمع تیمچه امیرکبیر :‌ این پاساژ نیز از مهم‌ترین محل‌هایی است که بنکداران و عمده فروشان لاستیک در آن حضور دارند و این پاساژ بیشتر به تایرهای راهسازی ، عمرانی و ماشین سنگین معروف است.

بازار و بورس رینگ ماشین

اگر هم به دنبال بورس و بازار رینگ ماشین هستید سری به کوچه ذغال فروش‌ها بزنید. در این کوچه امکان خرید رینگ اسپرت و رینگ فابریک انواع خودروهای ایرانی و خارجی بصورت عمده و تکی برای مراجعه کنندگان وجود دارد.

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
انواع قطعات سیستم تعلیق خودرو های ایرانی + علائم خرابی

انواع قطعات سیستم تعلیق خودرو های ایرانی + علائم خرابی

:urlسیستم تعلیق خودرو های ایرانی سیستم تعلیق خودروهای ایرانی در...
5 تفاوت مهم استیم والت کد و گیفت کارت استیم که شما نمی دانید

5 تفاوت مهم استیم والت کد و گیفت کارت استیم که شما نمی دانید

تفاوت‌های استیم والت کد و گیفت کارت استیم   در...
کندن ناخن کاشت با سرکه

کندن ناخن کاشت با سرکه

اگر خدمات کاشت ناخ را انجام داده اید و الان...
دوره حسابداری چند ماه است

دوره حسابداری چند ماه است

همانطور که می دانید دوره های آموزش حسابداری یکی از...
بهترین ماشین طبیعت گردی کدام است؟ | معرفی 7 خودروی مناسب آفرود

بهترین ماشین طبیعت گردی کدام است؟ | معرفی 7 خودروی مناسب آفرود

همه ما در دامان مادر طبیعت پرورش یافته‎‌ایم و از...
معرفی لوازم یدکی تویوتا

معرفی لوازم یدکی تویوتا

تویوتا به عنوان یکی از پیشروان در تولید خودروهای با...
آموزش کباب زنی و تخته کاری در کرج

آموزش کباب زنی و تخته کاری در کرج

در این مطلب قصد داریم که تمامی آموزشگاه‌ های معتبر...
هر سیخ چنجه چند گرم است

هر سیخ چنجه چند گرم است

همانطور که می دانید کباب چنجه بعنوان یکی از محبوب...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم