نمایش وتست ایمنی بدنه ولوو | پیکربندی و قیمت ولوو

نمایش و تست ایمنی بدنه ولوو

5/5

نمایش و تست ایمنی بدنه ولوو

  • جلوپنجره رادیاتور به شکل مستطیل محبوب فعلی ساخته شده است که قسمت پایینی آن دارای 2 لبه اضافی است. در همان زمان ، نماد یک تولید کننده بزرگ در مرکز وجود دارد که به شیوه ای تهاجمی ساخته می شود.
  • اپتیک ها بلافاصله مورد توجه قرار می گیرند. از نظر بصری به دو قسمت مساوی تقسیم می شود ، در حالی که عنصر تقسیم نه تنها عملکرد تزئینی را انجام می دهد. البته ، در ساخت اپتیک ، از فن آوری های مدرن برای استفاده از دیودها به عنوان منبع اصلی نور استفاده شد.
  • سپر به شکل کشش بدن ساخته شده است ، در قسمت پایین آن یک ورودی هوای گسترده دارد. و در اینجا نکته زیر را می توان برجسته کرد: یک نوار دیود از چراغ های روشن وجود دارد ، و در زیر ، تقریبا در پایین پایین سپر ، چراغ های مه شکن وجود دارد. نوار دیود چراغ های روشن بسیار شیک و مدرن به نظر می رسد.
  • قسمت جانبی چیز قابل توجهی نیست. فقط یادآور می شویم که خودروساز از ایجاد محافظ پلاستیکی که به شدت در برابر پس زمینه بدنه خودرو برجسته خواهد شد ، خودداری کرد. محافظت وجود دارد ، اما با بدن ادغام می شود. قوس های چرخ به طور قابل توجهی پهن شده اند.
  • پشت تهاجمی به نظر می رسد. به دلیل سقف کمی شیب دار شیشه عقب اندازه کوچکی دارد همچنین یک اسپویلر مجهز به نصب فانوس وجود دارد. مثل جلو ، عقب هم داده شد توجه ویژه فانوس یک قسمت از فانوس روی پایه قرار گرفته است ، شکل پیچیده آن را تکرار می کند ، قسمت دیگر زیر شیشه است. نتیجه یک اثر نسبتاً غیرمعمول و جالب است. جا برای برف پاک کن هم بود. دو لوله اگزوز وجود دارد ، آنها به شکل مستطیل ساخته شده اند.
  • فرمان به سبک غیرمعمولی ساخته شده است: بلوک مرکزی ، که برای سیگنالینگ در نظر گرفته شده است ، یک شکل مربع با لبه های گرد دارد. روی دو بلندگو ، یک جوی استیک سه دامنه و دو کلید اضافی وجود دارد. ساختار گرم می شود.
  • خوشه ابزار توسط یک صفحه نمایش قابل تنظیم با کیفیت بالا نشان داده شده است. در این حالت ، اطلاعات را می توان هم به سبک کلاسیک ، هم با تقسیم صفحه نمایش به دو نشانگر دور و یا در حالت دیگر ، نمایش داد.
  • تقریباً کل کنسول مرکزی به یک نمایشگر بزرگ با کنترل های لمسی تعلق می گیرد. در دو طرف کانال های هوا ساخته شده به سبک اصلی وجود دارد. قسمت نرم افزار نیز دوباره طراحی شد: همه عناصر به گونه ای نمایش داده می شوند که خواندن آنها آسان باشد و در انتخاب آنها مشکلی وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : شما میتواند مقاله آموزش مراحل صافکاری نیسان ایکس تریل را مطالعه کنید.

    • عنصر جالب بعدی واحد کنترل عملکردهای اصلی چندرسانه ای است. به گونه ای ساخته شده است که تصور بریده شدن دکمه ها را به صفحه ای از چرم ، بسیار غیرمعمول و اصلی ایجاد می کند.
    • فضای بین صندلی ها معمولاً مورد توجه خاص قرار گرفته است ، زیرا این قسمت بیشتر اوقات دستان راننده است. اهرم کنترل حالت کار در یک ردیف قرار گرفت جعبه اتوماتیک، جوی استیک برای سیستم چندرسانه ای و همچنین یک دکمه برای ترمز دستی برقی. علاوه بر این ، محلی برای یک محفظه دستکش کوچک پیدا شد که با صورت ساخته شده از چوب با کیفیت بسته شده است.
    • این خودرو دارای سیستم صوتی با کیفیت بالا است. با این حال ، برخی از بلندگوها به طور خاص برای ایجاد صدای فراگیر نصب می شوند. در ترکیب با یک سیستم چندرسانه ای با کیفیت بالا ، صدای داخل کابین بسیار غنی به نظر می رسد.
    • ردیف عقب توسط صندلی هایی نشان داده می شود که دارای پشتیبانی جانبی نیز هستند. در صورت لزوم می توانید از یک مبل 3 نفره دو صندلی جداگانه تهیه کنید. در این حالت ، بازو دارای یک نگهدارنده جام است که کاملا راحت است.

      پیکربندی و قیمت ولوو XC60 2017-2018

      ولوو XC60 در بدنه جدید ، عکس ها نیز در این مقاله در نظر گرفته شده است ، دارای تنظیمات زیر است:

      1. تکانه – ارزانترین پیکربندی که 2،490،000 روبل هزینه دارد. مجموعه گزینه های شروع کننده بسیار چشمگیر است ، اما انتظار سنسورهای پارک و سایر موارد را دارید سیستم های مدرن ارزشش را ندارد.
      2. خلاصه – با قیمت آن موقعیت متوسط \u200b\u200b2،578،000 روبل را اشغال می کند. مجموعه دیگری از گزینه ها شامل سنسورهای گرمایش ، باران و نور و بسیاری از عملکردهای دیگر است.
      3. طراحی R – گرانترین پیشنهاد برای 2 678 000 روبل. حداکثر ساخت تقریباً هر آنچه را که هنگام رانندگی و فقط در هنگام معاشرت در ماشین نیاز دارید ، دارد.

      و اکنون در مورد معایب قابل توجه. کراس اوور فقط دارد خودروی محورجلو، فقط موتور دیزلی با ظرفیت 150 اسب ، گیربکس اتوماتیک. به عبارت دیگر ، همه وسایل نقلیه از موتور و گیربکس یکسانی برخوردار هستند. واحدهای قدرت دیگر ممکن است در آینده ظاهر شوند ، اما در حال حاضر کراس اوور در این تجهیزات خاص عرضه می شود.

      خلاصه

      • نمای بیرونی جدید ، جالب و غیرمعمول ، که بلافاصله توجه همه افراد اطراف ماشین را به خود جلب می کند.
      • یک فضای داخلی کاملاً پیشرفته و با کیفیت و دارای راحتی نسبتاً بالا.
      • تجهیزات فنی مدرن از ولوو: از کنترل ها گرفته تا سیستم های نظارتی برای وضعیت ترافیک.
      • جابجایی شایسته وسیله نقلیه در جاده آسفالته.
      • و اکنون در مورد معایبی که قسمت اصلی فنی خودرو را تحت تأثیر قرار داده است:
        • فقط یک موتور دیزلی وجود دارد ، قدرت کاملاً قابل قبول است ، اما با آنچه در یک ماشین گران قیمت وجود دارد مطابقت ندارد.
        • همچنین فقط یک گیربکس اتوماتیک وجود دارد ، مکانیکی وجود نداشته و نخواهد بود ، همانطور که برای ربات ها و متغیرها – هنوز مشخص نیست.
        • فقط پیشرانه جلو است ، بنابراین نمی توان این خودرو را یک کراس اوور تمام عیار خواند. همچنین ، به دلیل انتقال چرخش فقط به محور جلو ، کنترل ماشین در جاده با پوشش ضعیف به طور قابل توجهی مختل می شود.
        • فقط سه پیکربندی که تفاوت قیمتی با یکدیگر ندارند.
        • مشکلات احتمالی در نگهداری و یافتن قطعات یدکی مناسب ، تدارکات در آینده ، از آنجا که نام تجاری را نمی توان در روسیه محبوب دانست. 

           

          بنابراین ، XC60 را می توان یک گزینه بحث برانگیز برای خرید نامید: از یک طرف ، اصلی ، با کیفیت و زیبا است ، از طرف دیگر ، شما نمی توانید مدلی را برای خود انتخاب کنید. بنابراین ، شما باید به پیشنهادات دیگر خودروسازان دقت کنید.

          پیشنهاد ویژه : شما میتواند مقاله مقایسه دو خودرو BMW وMercedes را مطالعه کنید.

          ساشا تایچینین کراس اوور جدید ولوو XC60 را بهترین خودرو در پلت فرم SPA مدولار می نامد. کیفیت سواری

          دو لحظه ناخوشایند وجود داشت. دوربین فیلمبرداری که کنار آن در صندلی جلو خوابیده بود ، به جلو پرواز کرد و سقوط کرد تا قبل از شروع تیراندازی پایان یابد. در مقابل فیاتیکی که کنار چراغ راهنمایی ایستاده بود ، یک سیستم ترمز اتوماتیک (اضطراری!) کار می کرد ، اگرچه اصلاً برنامه من این نبود که کودک را از خط توقف خارج کنم. دوربین زنده ماند. شرایط دوم با ناوبری برانگیخته شد ، گویی زیر آفتاب اسپانیا ملایم شده است. با تأخیر دیگری ، همسر کوچک در نقش یک ناوبری یادآوری شد: “ما باید اتوبان را به سمت راست رها می کردیم!” من هنوز وقت داشتم ، اما ماشین را که به سمت راست می رفت از دست دادم – و با شنیدن سیگنال قلب دهنده آن ، به سمت چپ پرتاب کردم. از نظر تئوری ، سیستم هشدار نقطه کور باید ایجاد شده باشد ، که در ولوو XC60 جدید با عملکرد فرمان تکمیل می شود. آرام هم شدی؟

          و همه همین: لعنت بهش ، راننده ولوو بودن خیلی خوبه! حداقل اگر XC60 جدید باشد. و تقریباً همه سیستم های “خلبان اتوماتیک” می توانند ، در صورت خاموش نشدن ، حداقل خاموش شوند. یا سفارش ندادن.

          د اصلی ترین قسمت بیرونی یک خط کاپوت نسبتاً طولانی است و امیدواری را در بین قدیمی های قدیمی این موتور ایجاد می کند که موتور “پرمیوم” بزرگ ، تقریباً شش خطی است ، که از نظر طولی نصب شده است و البته پیشرانه “اساسی” عقب است. عکس این درست است! این موتورها فقط چهار سیلندر ، آلومینیومی و با یک درجه رکورد متحد ، حتی بین نسخه های بنزینی و دیزلی هستند. آنها به صورت عرضی ایستاده اند ، پیشرانه اصلی جلو است و رانندگی به چرخ های عقب از طریق کلاچ چند صفحه ای نسل پنجم BorgWarner است. عجیب است که هنگام شروع از یک مکان ، صرف نظر از تیز یا صاف بودن آن ، کلاچ همیشه محکم بسته شده است ، و فقط پس از آن – با توجه به شرایط.

          به نظر می رسد ، طبق قوانین متدینین قدیمی ، کیفیت عالی شاسی به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بدون رقیب و سیستم تعلیق بادی اختیاری با کمک فنرهای فعال (حداقل 120 هزار روبل درخواست می کنند) کاهش می یابد ، که علاوه بر سایر موارد ، هنگام بارگیری صندوق عقب ، ماشین را به حالت نشسته در می آورد. و اما در مورد خودروهای پایه ، بدون دمنده هوا ، در اینجا نشانه ای از “روش ویژه” ولوو است – یک فنر عرضی مرکب سیستم تعلیق عقب… با این حال ، همه اینها از اولین در سال 2015 شناخته شده است کراس اوور بزرگ ولوو XC90 ، و سدان های واگن S90 و V90 سال گذشته. این Lego است ، یک سیستم عامل SPA مدولار – معماری مقیاس پذیر محصول. اما XC60 را بیشتر دوست دارم: بیشتر خندان ، متحرک و – به تمام معنا است! – آسان تر.

           

          بحث با کسانی که با دیدن ولوو XC60 در نمایشگاه بهار ژنو ، تازگی را نسخه ای بزرگ در مقیاس بزرگ از XC90 دانسته اند ، کار آسانی نیست. ما یک ماشین حساب می گیریم: نسبت طول و فاصله دو محور برای این مدل ها فقط در رقم اعشار دوم متفاوت است. اما اگر طول را با ارتفاع همبسته کنید ، تفاوت به اولین علامت تغییر می کند: ولوو XC60 بیشتر اسکوات است. از نظر بصری ، این امر توسط خط طوفان پنجره که به سمت عقب چرخانده شده است ، عدم وجود ستون عمودی “کمکی” در دهانه پنجره درهای عقب و مهرهای طولی قابل توجه در طرفین ، تقویت می شود. در قسمت عقب ، استحکام توسط قفسه های افقی تأیید می شود ، پشتیبانی از لامپ های کشیده شده تا جای پلاک. می ترسم ، در ابتدا فقط چراغ ها به شما کمک می کنند که مسخره نشوید: چشم در حال حاضر از کار می افتد.

          فضای داخلی به نسبت متناسب است. اما به طور کلی ، غلظت سبک و کیفیت بالاتر است. البته من کوتاهی نکردم و به توماس اینگنلات ، طراح ارشد ولوو ، که از گروه فولکس واگن جدا شده بود ، یادآوری کردم که صفحه جلویی هنوز مانند تسلا به نظر می رسد ، و این فقط به دلیل جهت گیری عمودی نمایشگر مرکزی نیست. توماس فوراً پیدا کرد (یا آمادگی وجود داشت): اگر ، او می گوید ، تسلا از همان فضای داخلی با کیفیت بالا برخوردار بود ، آنها در آنجا فقط خوشحال می شدند! موافقم.

          پیشنهاد ویژه : شما میتواند مقاله بهترین صافکاری خودرو فقط در کمتر از چند دقیقه را مطالعه کنید.

          بهترین راه برای شناسایی فوری فضای داخلی ولوو چیست؟ یک فونت دمدمی مزاجی! من دستگاه های نه optitronic ، بلکه “فیزیکی” را انتخاب می کنم: کاربردی ، اما گران قیمت ، مینیمالیسم شیک ، علاوه بر این ، مقیاس های “معمولی” حدود 30 هزار روبل ارزان تر هستند

          حیف است ، آنها در کلید fob صرفه جویی کردند (دیگر به اندازه لوکس خودکفا نیستند مانند مدلهای قدیمی) و الگوریتم روشن شدن موتور: اگر در Volvo XC90 برای شروع باید “کلید کریستال” را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و به ترتیب خاموش کنید ، سمت ، سپس اکنون هر دو عملیات یکسان هستند ، حرکات متوالی در جهت عقربه های ساعت هستند. مهم نیست ، به خصوص در سرعت بیکاری موتورها خود را با لرزش قابل توجه اعلام می کنند – و تلاش برای “راه اندازی” ماشین ، همانطور که در اتومبیل های جدید کره ای اتفاق می افتد ، منتفی است. حتی به نظر من رسید که ارتعاشات “بیکار” که از یک موتور بنزینی روی فرمان می آیند کمی بیشتر از یک پیشرانه دیزلی هستند ، شاید به این دلیل که من اصلاً انتظار موتورهای بنزینی را ندارم. ضمناً ، هر دو موتور دو لیتری به شافت تعادل ضد چرخش مجهز هستند.

          بسیاری از عملکردهای بسیار زیاد به یک صفحه نمایش نه اینچی شیک ، اما به راحتی کثیف می شوند! با قضاوت در مورد ناوبری تنبل (و برای آن آنها علاوه بر این برای یک تجارت 60 هزار روبل درخواست می کنند) ، یک نقطه عطف اتفاق افتاده است. اکنون توسعه دهندگان به جای اشباع شدن با برنامه های “خود” و ارتقا their آنها ، بر روی توسعه روابط چند رسانه ای پردازنده با تلفن های هوشمند شرط بندی می کنند. حیف است اگر آنها از XC90 الگوبرداری کنند – و برای عملکرد CarPlay (هم برای اپل و هم برای اندروید) پانزده هزار دیگر طول می کشد. اما دکمه هشدار را می توان در مکان با احترام تری نسبت به همان ردیف سوئیچ های گرمایش شیشه ای قرار داد

          برای اولین جلسه رانندگی ، فقط دو نسخه نصب شده بود – T6 و D5. اولی – با موتور بنزینی با ظرفیت 320 اسب بخار ، دومی – با موتور دیزلی 235 اسب بخار. هر دو توربو هستند ، اما تفاوت های ظریف وجود دارد.پیکربندی و قیمت ولوو

          موتور بنزینی T6 دو شارژ است. یک سوپرشارژر (به نام Supercharger) مکانیکی است ، از Eaton. کمپرسور توسط یک تسمه جداگانه و یک کلاچ الکتریکی بین قرقره و شافت خود رانده می شود. سوپرشارژر با سرعت پایین میل لنگ کار می کند و بعد از 3500 دور در دقیقه ، کلاچ باز می شود و توربین کار خود را می گیرد. اثر “کشیدن” – مانند یک جامد ، کمتر از سه لیتر “شش” نیست. این واقعیت تقویت می شود که کنترل چرخ دنده سیاره ای “ماشین اتوماتیک” امکان انتقال “سخت” جریان نیرو را در اولین فرصت – حتی در دورهای پایین – فراهم می کند. و برای جلوگیری از ضربه ، کمک فنرهای ویژه ای تولید شده است. در نتیجه – شتاب قانع کننده از پایین و بسیار نادر ، به خصوص اگر حالت ورزشی را روشن نکنید ، خروج از حالت هیستریک دور بالا… و حال ولوو XC60 نفرت انگیز است: اینجا باید آرام باشد! و البته سازگار با محیط زیست و اقتصادی.

          همه این موارد تقریباً به طور کامل در مورد موتور دیزلی D5 صدق می کند. توربوشارژ مدار دوگانه و به جای کمپرسور محرک در موتور بنزینی – یک باتری هوا با مخزن دو لیتری که هوا از آن به صورت تکان دهنده تامین می شود ، با شروع شدید یا نیاز به شتاب.

          کنجکاو است که حتی سریال یکسان باشد نسبت دنده “اتوماتیک” (دنده اصلی برای یک موتور دیزلی ، البته “طولانی تر”) ، و دنده های هفتم و هشتم بیش از حد است.

          حرکت بسیار مطمئن در یک خط مستقیم و روی کمانهای سریع. یادداشت های زودگذر گیجی وجود دارد – فقط در نوبت هایی با شیب متغیر ، هنگامی که فرمان کمی “از بین می رود”. شاید این نتیجه ناهماهنگی در عملکرد عناصر سیستم تعلیق هوا و کمک فنرهای فعال باشد. اتفاقاً ، مسافرت با اتومبیل هایی با سیستم تعلیق “معمولی” جالب تر است! چند بار از آرایش نامطبوع کلیدهای بلندهای “افقی” فرمان من منحرف شده بود: اگر مطابق معمول امروز دستان خود را در موقعیت “سه تا سه” نگه دارید ، هر از چند گاهی با قسمت پایین کف دست خود به راحتی کلیدهای نزدیک به لبه را فشار می دهید.

          من البته طبل “کریستال” را چرخاندم ، تغییر شخصیت رانندگی ، از اقتصادی به اسپرت ، و به سرعت متوجه شدم که حالت اصلی ارگانیک ترین است ، و در سرعت های بالا اتومبیل روی دمنده پنوماتیک ، بدون توسل به حالت Sport ، کمی می نشیند … هنگامی که ترکیبی از سیستم تعلیق ، فرمان الکتریکی یا تنظیمات نیرو محرک را انتخاب می کنید ، “شخصی سازی” نیز به همان اندازه بی فایده است. نکته قابل توجه این است که انتقال به حالت کنترل دنده دستی فقط اهرم “اصلی” است و هیچ کلید یا گلبرگ در منطقه فرمان وجود ندارد. لازم نیست. اکراه

           

          در میان حالت های “رانندگی” که می توان با چرخاندن درام حالت خوب Drive Mode انتخاب کرد ، Off Road نیز وجود دارد ، اما قابل توجه است که حتی یک قسمت ماسه ای نیز در مسیر قرار نگرفته است! به هر حال ، حالت Drive یک گزینه است: در مورد XC90 ، آنها آن را برای 7300 روبل درخواست می کنند

          شکار چطور؟ شکار آسان است ، لبخند می زند – و گوش دادن به چیزی از اسکاندیناوی ، اما بسیار دلگیر نیست. در اینجا سه \u200b\u200bنفر درامر سوئدی-فنلاندی Emil Brandkvist است! سیستم B&W شگفت انگیز به نظر می رسد و نشانه ای از سیستم های مناسب است! – حتی در کمترین حجم. و اکنون – هماهنگی. به راحتی!

          و اما این کرم در حال غبغب است: اگر این بدنه شیک و این فضای شیک را مثلاً روی “گاری” تویوتا RAV4 قرار دهید ، … من گمان می کنم که هیچ چیز بدتر – و همچنین آسان نیست. منظور من این است که شناسایی ، توصیف شخصیت رانندگی ولوو در خارج از زمینه زیبایی برای من آسان نیست.

          در اینجا ، این چیزی است که معذوریت نیست ، قضاوت بر اساس تنظیم کننده XC90 ، حتی 200 هزار روبل: سیستم صوتی Bowers & Wilkins در نسخه Premium Sound! آنچه در مورد ولوو XC60 بیشتر دوست داشتم

          اوه ، بله ، همه این اطلاعات سرگرمی ولوو و خلبان خودکار دیگر … من جزئیات بیشتری نمی دهم. اولاً ، تقریباً همه موارد ، به استثنای سیستم فرمان که در زمان مناسب کار نکرده است ، در حال حاضر برای ما با مدل های مدولار-سوپلاتور XC90 و S / V90 آشنا هستند. ثانیا ، ناگهان متوجه شدم که در یک ترافیک کساد ، وقتی ماشین بیش از سه ثانیه یخ می زند ، کروز کنترل فعال ، حتی اگر دستان خود را روی فرمان نگه دارید و در نتیجه درگیری خود را تأیید کنید ، خاموش می شود و شما را مجبور می کند کنترل سرعت حلزون را کنترل کنید. … و به طور کلی ، همه این توابع “خلبان اتوماتیک” در اینجا اجرا می شوند نه به عنوان پیشرو “رانندگی خودمختار” (این تعداد زیادی Volvo XC90s مخصوص آماده سازی برای آزمایش آزمایشی در ایالات متحده همراه با Uber است) ، اما به عنوان کشیدن فیوزها – همراه با چراغ های چشمک زن ، هشدار در مورد وجود تداخل در نقاط کور ، رویکرد خطرناک با وسیله نقلیه عبوری ، نشانه گذاری های عبور ، خطر پرش به کنار جاده و غیره و بگذارید بلندگوهای ولوو از صحبت در مورد کاهش تصادفات در سوئد خسته نشوند و این را به چنین سیستم هایی اعتبار دهند ، من شک دارم. آیا کسی بررسی کرده است که چگونه این “گرگ ها-گرگ های” بی پایان! بر وضعیت روانی راننده تأثیر می گذارد؟ آیا آنها در ترافیک سخت و فرسوده فرسوده نمی شوند تا خود شما خطر بزرگتری نسبت به اتومبیلی که در منطقه مرده در کمین است را تهدید کنید؟ من پاسخ روشنی نشنیدم. با این حال ، لطفاً علائم هشداردهنده را هنگام جلوگیری از ایستادن به تیرک کمین که در کنار آن قرار دارد ، کنار بگذارید. اگرچه … اگر برای یک بسته مشابه ، حتی برای نسل قبلی ولوو XC60 ، آنها بیش از 120 هزار روبل درخواست کنند ، پس من احتمالاً بیرون می روم و به دنبال خودم می گردم.

          آندرس گوستافسون ، معاون رئیس جمهور در کنترل بازارهای اروپا ، آفریقا و خاورمیانه ، گفت که Brandquist را حتی ساکت تر می کنم – و شاید جالب ترین چیز را به شما بگویم ، که برخلاف اعتراض رئیس سرویس مطبوعاتی روسیه ولوو.

          این واقعیت که ولوو XC60 جدید ، برخلاف مدل قبلی خود ، در بلژیک تولید نخواهد شد ، اما در سوئد ، در گوتنبرگ ، یک راز نیست: مدل های دیگر مبتنی بر پلت فرم “بزرگ” SPA نیز در آنجا ساخته می شوند. هیچ رازی نیست که در بلژیک ، به نوبه خود ، تولید یک کراس اوور جمع و جورتر ولوو XC40 و سایر خودروهای “چهل” در پلت فرم CMA “کوچک” در حال راه اندازی است. و آنها مخفی نگه داشتند که در روسیه ، اگر نه از همان ابتدا ، پس در آینده ای قابل پیش بینی برنامه ریزی شده است که Volvo XC60s ، تولید شده در چین یا … در روسیه ، در روسیه به فروش برسد! اما – از کیت های اتومبیل چینی. مدل های دیگر نیز براساس پلت فرم SPA از چین (مجدداً یا به طور کامل یا به صورت کیت خودرو) تهیه می شوند. به هر حال ، تلاش برای مونتاژ ولوو در “چند مارک” کالینینگراد Avtotor قبلا انجام شده است ، اما به نظر می رسد سوئدی ها را ناامید کرده است – و اکنون آنها به دنبال سایت دیگری برای مونتاژ SKD هستند.

          پیشنهاد ویژه : شما میتواند مقاله نمایش و تست ایمنی بدنه ولوو را مطالعه کنید.

          این واقعیت که کراس اوور XC60 به عنوان متولد اول روسیه برای تولید در روسیه انتخاب شده امری طبیعی است: نمونه قبلی با همین نام پرفروش ترین خودروی این برند بود. و این واقعیت که سال گذشته در روسیه نسبت به تمام رقبای اصلی خود (BMW X3 ، آئودی Q5 و مرسدس GLK / GLC) پایین بود ، نتیجه نه چندان کاهش علاقه به مدل است ، بلکه سیاست قیمت گذاری: اجازه دهید فروش سقوط کند ، اما تجارت باید بدون قید و شرط سودآور باشد. به عنوان مثال ، در سال 2014 ، زمانی که هنوز بحران وسیع مصرف کنندگان متوجه نشده بودند ، XC60 از همه رقبای آلمانی پیشی گرفته بود و در اروپا ، ولوو XC60 از سه سال گذشته پیشتاز بوده است. شاید سناریوی چین و روسیه به بازگرداندن مواضع متزلزل در روسیه کمک کند.

          در مورد ولوو از چین مدتهاست که شناخته شده است: حتی بلندپروازترین تولیدکنندگان در یک درجه یا درجه دیگر طراحی اتومبیل را برای “کشورهای ثالث” ساده می کنند (هزینه را کاهش می دهند). تا تغییر ساختار قدرت بدن. اگرچه ، البته ، آنها اطمینان می دهند که “ماشین با بیشترین میزان مطابقت دارد …” بله ، اینطور است و با این وجود با آغاز سال 2018 ، زمانی که شروع فروش در روسیه انتظار می رود ، ممکن است چیزی تغییر کند.

          تقریباً مطمئناً ، مانند کراس اوورهای بزرگ XC90 ، پیشرفته ترین و پویاترین نسخه T8 را نخواهیم داشت – این یک موتور هیبریدی دو موتوره قابل شارژ (PHEV) است که در کل قدرت 410 اسب بخار دارد. و با مصرف سوخت اعلام شده در چرخه ترکیبی 2.1 لیتر در 100 کیلومتر. با این حال ، هیبریدی نیز مجاز به سفر در بارسلونا نبود: ولوو XC60 T8 بر روی سکو ظاهر شد. بدتر اینکه ، اتومبیل های ساده تر در تجارت ، T5 و D4 (به ترتیب با موتورهای بنزینی و دیزلی با ظرفیت 254 و 190 اسب بخار) – در سیستم تعلیق بهار-بهار ، با کمک فنرهای هیدرولیکی معمولی و با چرخ های 20 اینچی کوچکتر ، در تجارت نشان نمی دادند. هزینه هایی که بدیهی است ممکن است در روسیه در مدت سه میلیون روبل هزینه شود. به هر حال ، مقرون به صرفه ترین ولوو XC60 نسل قبلی (این خودروها در فروش باقی مانده اند) حدود 2.5 میلیون هزینه دارد – این نسخه D3 با موتور دیزلی 150 اسب بخار است.

          در مورد اتومبیل های “اسپانیایی” ، برای اولین بار من آماده پاسخ دادن به این سوال نیستم ، کدام یک از نسخه ها ، بنزین T6 یا دیزل D5 ، بیشتر دوست دارم. رویکرد مدولار ، وحدت.

          و بیشتر من در حال مرور خاطرات آشنایانی هستم که ولوو را انتخاب کرده اند. مردم آسان! اتفاقی؟

           

          اطلاعات گذرنامه
          ماشینولوو XC60
          تغییرT5 AWDT6 AWDT8 موتور دوقلو AWDD4 AWDD5 AWD
          نوع بدناستیشن پنج دراستیشن پنج دراستیشن پنج دراستیشن پنج دراستیشن پنج در
          تعداد مکانها55555
          ابعاد ، میلی متر
          طول46884688468846884688
          عرض19021902190219021902
          قد16581658165816581658
          فاصله دوچرخه28652865286528652865
          مسیر جلو / عقب1649-1668/1653-1673*1649-1668/1653-1673*1649-1668/1653-1673*1649-1668/1653-1673*1649-1668/1653-1673*
          فاصله زمین ، میلی متر216216216216216
          زاویه ورود / خروج ، درجه23,1/25,523,1/25,523,1/25,523,1/25,523,1/25,5
          زاویه رمپ ، درجه20,820,820,820,820,8
          حجم صندوق عقب ، l505505505505505
          محدود کردن وزن ، کیلوگرم18511927209918961915
          وزن کامل ، کیلوگرم24702490270025002520
          موتور احتراق داخلیبنزین ، تزریق مستقیمبنزین ، تزریق مستقیم ، توربوشارژ و سوپرشارژر مکانیکیدیزل ، با تزریق باتری و دو توربوشارژ
          محلجلو ، عرضیجلو ، عرضیجلو ، عرضیجلو ، عرضیجلو ، عرضی
          تعداد و ترتیب سیلندرها4 ، پشت سر هم4 ، پشت سر هم4 ، پشت سر هم4 ، پشت سر هم4 ، پشت سر هم
          حجم کار ، cm³19691969196919691969
          قطر سیلندر / ضربه پیستون ، میلی متر82,0/93,282,0/93,282,0/93,282,0/93,282,0/93,2
          نسبت تراکم10,8:110,3:110,3:115,8:115,8:1
          تعداد شیرآلات1616161616
          حداکثر قدرت ، اسب بخار / کیلووات در دور در دقیقه254/187/5500320/235/5700320/235/5700190/140/4250235/173/4000
          حداکثر گشتاور ، Nm / rpm350/1500-4800400/2200-5400400/2200-5400400/1750-2500480/1750-2250
          موتور کششیهمزمان ، جریان متناوب
          محلبه صورت عرضی ، بالای محور عقب
          حداکثر قدرت ، اسب بخار / کیلووات87/65
          حداکثر گشتاور ، Nm240
          باتری کششییون لیتیوم
          محلدر تونل مرکزی
          ظرفیت ، کیلووات ساعت10,4
          انتقالاتوماتیک ، 8 سرعتهاتوماتیک ، 8 سرعتهاتوماتیک ، 8 سرعتهاتوماتیک ، 8 سرعته
          واحد درایوپر ، با کلاچ چند صفحه ای در درایو چرخ عقبکامل ، با یک محرک محرک جلو موتور احتراق داخلی ، محور عقب – موتور الکتریکیپر ، با کلاچ چند صفحه ای در درایو چرخ عقبپر ، با کلاچ چند صفحه ای در درایو چرخ عقب
          سیستم تعلیق جلومستقل ، فنر (پنوماتیک) ، استخوان دوتاییمستقل ، فنر (پنوماتیک) ، استخوان دوتاییمستقل ، فنر (پنوماتیک) ، استخوان دوتاییمستقل ، فنر (پنوماتیک) ، استخوان دوتایی
          سیستم تعلیق عقبمستقل ، فنر (پنوماتیک) ، چند پیوندیمستقل ، فنر (پنوماتیک) ، چند پیوندیمستقل ، فنر (پنوماتیک) ، چند پیوندیمستقل ، فنر برگ (پنوماتیک) ، استخوان دوتایی
          ترمز جلودیسک ، تهویهدیسک ، تهویهدیسک ، تهویهدیسک ، تهویهدیسک ، تهویه
          ترمزهای عقبدیسک ، تهویهدیسک ، تهویهدیسک ، تهویهدیسک ، تهویهدیسک ، تهویه
          بعد لاستیک پایه235/60 R18235/60 R18235/60 R18235/60 R18235/60 R18
          حداکثر سرعت ، کیلومتر در ساعت220230230205220
          زمان شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت ، ثانیه6,85,95,38,47,2
          مصرف سوخت ، l / 100 کیلومتر
          چرخه شهری9,39,7خیر **5,86,1
          چرخه برون شهری6,26,6n.d.4,85,2
          چرخه مختلط7,37,72,15,25,5
          انتشار CO2 در گرم / کیلومتر ، به صورت ترکیبی16717649136144
          ذخیره برق (طبق چرخه NEDC برای هیبریدها) ، کیلومتر45
          ظرفیت مخزن سوخت، ل6071506071
          سوختبنزین AI-95-98بنزین AI-95-98بنزین AI-95-98گازوئیلگازوئیل
          * بسته به اندازه مناسب چرخ ها (18-22 اینچ)
          ** N. د. – هیچ داده ای وجود ندارد

          ولوو متوسط \u200b\u200bکراس اوور سایز متوسط \u200b\u200bخود را فوق العاده موفق می خواند. نسل اول XC60 از زمان راه اندازی در مدت نه سال تقریباً یک میلیون نسخه فروخته و به پرفروش ترین کتاب اروپا تبدیل شده است. امروز هر سومین ولووی فروخته شده در جهان یک XC60 است

          ویژگی های پلاتفرم

          با این حال ، این موفقیت مالکان قبلی شرکت بود و سهامداران فعلی می توانند به چه موفقیت هایی مباهات کنند؟ با وجود این واقعیت که نسل دوم XC60 به تازگی در بازار ظاهر شده است ، قبلاً عنوان بهترین ابزار سال آمریکای شمالی را از آن خود کرده و عنوان مشابهی را در انگلیس دریافت کرده است. شروع خوبیه!
          با دفع بعدی

          بنابراین چه چیزی XC60 جدید را از نمونه قدیمی متفاوت می کند؟ چرا او را ستایش می کنند؟ اول از همه ، آن را بر روی یک سیستم عامل کاملا جدید SPA ساخته شده است. این معماری فوق مدرن بود که نگرانی برای اولین بار در XC90 به روز شده استفاده شد و در آن بود که صاحبان چینی 11 میلیارد دلار پول خرج کردند. این محدودیت های قبلی را که مهندسان و طراحان هنگام طراحی فاصله دوچرخه ، کیت بدنه ، ارتفاع خودرو و ارتفاع جلو باید با آن روبرو می شدند ، برطرف می کند. شاسی SPA سبک تر و توزیع وزن بهینه ای دارد که ضمن حفظ راحتی عالی ، کیفیت سواری را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. معماری SPA استفاده از کابین را انعطاف پذیرتر می کند و فضای بیشتری را برای مسافران و چمدان ها آزاد می کند. علاوه بر این ، این به ولوو کمک خواهد کرد تا شهرت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در ایمنی ، نه از طریق اندازه یا وزن خودرو ، بلکه با استفاده از فولاد بور با مقاومت بالا تقویت کند.

          ویژگی های پلاتفرم

          شهر خورشید

          اما این از نظر تئوری است … من این تصور را پیدا کردم که سازندگان XC60 در دنیایی غیر موجود زندگی می کنند. البته نه به همان اندازه مجازی که ایلان ماسک در آن خیال پردازی به طور مداوم ساکن است ، اما هنوز بسیار دور از واقعیت است. به عنوان مثال ، آنها معتقدند که جهان باید راحت ، ایمن و مبتنی بر فناوری روز باشد. و اتفاقاً ، ولوو کاملاً از این قوانین پیروی می کند ، اما مشکل این است که ، جهان به دلایلی یکسان باقی مانده است – ناقص ، خطرناک ، کثیف ، بدوی … احتمالاً ، می توانید این را نادیده بگیرید و باور کنید که برای ایجاد یک ماشین کافی است ، و در اطراف آن به خودی خود رشد خواهد کرد تمدن جدید ، وقتی مرجان ها روی بدنه کشتی های غرق شده رشد می کنند. اما ، می بینید ، این یک نگاه بسیار ساده لوحانه به واقعیت است! و ولوو از اتومبیل به بنای یادبود تبدیل می شود – بنای یادبودی برای همه کسانی که معتقدند شهر خورشید را می توان در واقع با افراد مهربان ساخت و آباد کرد …

          رانندگی آزمایشی ما در آن روزهای شگفت انگیز افتاد که خیابان های مسکو پوشیده از برف بود و رانندگان عصبی گرفتار آن بودند. من نمی خواستم به این خیابان ها بروم ، زیرا سوئدی چنین شخصیت نرم و غیرمتخاصمی دارد. او در امتداد جاده به نوک انگشتان تمایل دارد ، از هر کسی که ملاقات می کند عذرخواهی می کند و ترافیک ما را مجبور می کند جمعیت پرخاشگرانه را به معنای واقعی کلمه از بین ببریم … شاسی کراس اوور نه تنها به راحتی ، بلکه با لطافت و حتی با ملایمت تنظیم می شود. و این به این معنی نیست که توانایی ضربه زدن را ندارد. هیچ چیز شبیه به این! با این حال ، جادوی طراحان شاسی به نوعی باعث می شود راننده از پرخاشگری هنگام رانندگی جلوگیری کند. به نظر می رسد شما به دنیایی منتقل شده اید که پروانه ها در همه جا پرواز می کنند ، جمعیت محلی از شهد تغذیه می کنند و اتومبیل ها صداهای آهنگین را تولید می کنند ، نه غرغر می کنند. در داخل کمتر سعادتمند نیست. فضای داخلی XC60 به روز شده از افراد ارشد در خط XC90 وام گرفته شده و مبتنی بر اعتقاد فداکارانه به فن آوری بالا است. علاوه بر این ، مهندسان ولوو طوفان فکری نکردند ، بلکه فقط به اطراف نگاه کردند – از آنجا که همه از تبلت استفاده می کنند ، به این معنی است که راحت است و بنابراین لازم است سیستم مشابهی در ماشین پیاده سازی شود. با این حال ، با ایجاد یک دنیای ایده آل در یک سالن جداگانه ، آنها فراموش کردند که شخصی که در آن لحظه از فهرست رایانه لوحی بالا می رود ، چیزی در اطراف نمی بیند. بله ، اگر در محل پاکسازی آفتاب بگیرید یا در واگن قطار بنشینید ، راحت است ، اما در اتومبیل ، نه. افسوس کاملا!

          پیشنهاد ویژه : شما میتواند مقاله طراحی خودروهای نسل جدید نسبت به طراحی نسل قدیمی را مطالعه کنید.

          VOLVO XC60 2.0 در مشخصات

          طول عرض ارتفاع:4 688/1 999/1 658 میلی متر
          شتاب تا 100 کیلومتر در ساعت: 7.2 ثانیه
          حداکثر سرعت: 220 کیلومتر در ساعت
          پایه چرخ: 2 865 میلی متر
          خط مسیر / عقب: 1 653/1 657 میلی متر
          ترخیص کالا از گمرک زمینی:216 میلی متر
          حجم صندوق عقب: 505 لیتر
          وزن مهار: 2081 کیلوگرم
          انتقال: 8AT
          نوع درایو: به صورت الکترونیکی متصل است
          نوع موتور: توربودیزل R4
          جابجایی موتور: 1 969 cm 3
          قدرت: 235@4000
          سرد. لحظه: 480@ 1750-2250
          سیستم تعلیق جلو: مستقل
          سیستم تعلیق عقب: مستقل
          ترمز ، جلو / عقب: دیسک / دیسک
          لاستیک: 235/55 R19

          ولوو XC60 های قبلی برای مدت طولانی تولید می شدند ، زیرا این خودرو از علاقه بی وقفه ای برخوردار بود. از جانب مدل جدید 2017 این شرکت امیدهای زیادی دارد

          در حال حاضر اولین احساسی که ولوو در هنگام تست رانندگی ایجاد کرده عالی است! توماس اینگلات – رئیس طراحی برند ، این کار را انجام داده است کار خوب… مطمئناً ، با نگاهی به ماشین ، شباهت هایی با XC90 بزرگ مشاهده می کنیم ، اما آرایشگران چیزی کاملاً پیچیده را مدیریت کردند – آنها اتومبیلی را ایجاد کردند که شباهت زیادی به خانواده ولوو دارد و در عین حال شخصیت خاص خود را دارد.

          مشخصات ولوو

          سوار ماشین می شویم. به عنوان یک کراس اوور ، این کار را بسیار راحت انجام می دهد. از نظر فضای داخلی ، XC60 جدید فرصتی برای پیشرو بودن دارد. به خصوص در عقب فضای مسافر بیشتر از رقبا است. در مقایسه با نسل قبلی ، این خودرو 5 سانتی متر افزایش یافته و طول آن 4.69 متر است. صندوق عقب خوب است ، اما ظرفیت 505-1432 لیتری ، البته اجازه نمی دهد که در میان رقبا برجسته شود ، زیرا آئودی Q5 و BMW X3 و مرسدس GLC داشتن بیش از حد تنه های بزرگ… اما در حال حاضر از نظر پیشرفت ولوو پیشتاز است: کف دوتایی مکان را برای چیزهای کوچک پنهان می کند و تا شدن مبل عقب به طور خودکار (با فشار یک دکمه) اتفاق می افتد. وقتی پشتی صندلی به سمت پایین جمع می شود ، یک سطح صاف تشکیل می شود – حتی در SUV های لوکس ، همیشه اینطور نیست.

          درست مثل دیگران مدل های ولوو خانواده جدید ، روی صفحه داشبورد توسط یک صفحه لمسی بزرگ (مورب 22.9 سانتی متر) جلب می شوند. با یک هزینه اضافی ، ناوبری ارائه می شود ، که اطلاعات مربوط به ترافیک را در زمان واقعی و یک صفحه نمایش دیجیتالی بین صفحات گرد را منتقل می کند ، که دستوراتی را برای توصیف مسیر صحیح به مقصد نشان می دهد.

          ما از ولوو برای انتخاب مواد تکمیل شده و کیفیت مونتاژ عناصر در داخل کشور قدردانی می کنیم – در مقایسه با رقبای آلمانی ، نمی توان از این تصور خلاص شد که سوئدی ها دستکش را به آئودی ، BMW و مرسدس رها کرده اند. با این حال ، برای اینکه روشن شود: ما نمی گوییم که آن اتومبیل ها بد هستند ، فقط XC60 از این نظر حتی بهتر است!

          در هنگام رانندگی آزمایشی ولوو XC60 2017 مدل سال می توانیم نسخه ای با دیزل 235 اسب بخار (D5 AWD) را آزمایش کنیم. از نظر عملکرد ، ما با این قدرت – 7.2 ثانیه قبل از “صدها” تعجب نکردیم نتیجه خوب… ماشین ما همچنین دارای سیستم تعلیق هوای تطبیقی \u200b\u200b(اختیاری) بود که در آن می توانید حالت رانندگی را با استفاده از کنترل کنسول مرکزی انتخاب کنید – به عنوان استاندارد راحت. و بسیار خوب ، زیرا این اوست که به بهترین شکل شخصیت ماشین را منعکس می کند.

          وقتی تنظیمات ورزشی انتخاب می شود ، خودکار 2 سانتی متر کاهش می یابد ، اما فرمان احساس دلخواه جاده را ایجاد نمی کند و رول بدنه آنچنان که دوست داریم کم نیست. آیا این به معنای هدر دادن تعلیق هوا است؟ نه XC60 به دلیل وجود آن بسیار راحت در حال حرکت است. خود سوئدی ها اعتراف می کنند که هدف آنها خلق نبوده است ماشین اسپرت، و بالاتر از همه – راحت است.

          ولوو XC60 2017 جدید برای سفارش در دسترس است. در ابتدا ، این وسیله نقلیه فقط با موتورهای دیزلی D4 AWD ، D5 و موتورهای بنزینی T5 و T6 و همچنین یک نسخه هیبریدی از T8 Twin Engine. نسخه های با موتورهای کوچکتر و درایو تک محوری سال آینده ظاهر می شوند. ویژگی های استاندارد Momentum استاندارد: 18 اینچ دیسک چرخ، چراغ های جلو LED ، سیستم صوتی با کیفیت بالا ، کروز کنترل و ریل های سقفی نقره ای و موارد دیگر.

          ولوو XC60 نظر ما

          اتمام با کیفیت عالی ، میرایی راحت و عایق بندی صوتی بسیار موثر کابین – ولوو XC60 جدید 2017 راننده را به طور مثر از دنیای خارج جدا می کند و از سلامتی و امنیت او مراقبت می کند.

          ما آماده این واقعیت بودیم که رقبا در همه رشته ها به یک اندازه قدرتمند خواهند بود ، اما آئودی Q5 به طور غیر منتظره امتیاز را از آن خود کرد. از آنجا که تفاوت بین کراس اوورها عمدتاً ماهیتی مفهومی دارد و ارزیابی نهایی در نهایت با تفاوت های ظریف مشخص می شود ، می توان اظهار داشت که اینگولشتات به سادگی یک خودروی بسیار متعادل ساخته است. در حقیقت ، بی ام و ولوو وضعیت بدتری ندارند – فقط هر کدام از آنها سیستم ارزش خود را ارتقا می دهند. اما اگر XC60 قطعاً مجذوب خود شود – اول از همه ، با طراحی و تزئینات داخلی ، X3 کمی احساس آزار و اذیت به جا گذاشت: به هر حال ، باواریایی ها می توانستند ماشین را جالبتر و تازه تر کنند. و بنابراین این فقط ادغام مواد منتقل شده است.آئودی Q5
          خوب بود ، و اگرچه نسل جدید مجبور بود مدت ها منتظر بماند ، اما ارزشش را داشت: کراس اوور آلمانی تقریبا عاری از نقص بود. فضای داخلی خوش فکر با ردیف دوم راحت ، یک صندوق عقب معقول و فرصت های فراوان برای تغییر شکل آن ، و همچنین یک شاسی کاملاً تنظیم شده ، که ترکیبی از سواری مناسب و هندلینگ کمی ملایم ، اما کاملاً منطقی است ، به نفع آن است. و عیب اصلی “ku-5th” عدم انتخاب واحد قدرت است: موتورهای دیزلی به روسیه نمی آیند ، اما موتور بنزینی فقط یکی (بدون احتساب نسخه ورزشی ، اما این داستان دیگری است).

          ولوو XC60

          Bmw x3
          تعجب نکرد – و این فقط چیز است کیفیت شگفت انگیز کراس اوور نسل سوم. و با این وجود ، در برابر پس زمینه رقبا ، به نظر نمی رسد که رنگ پریده باشد ، زیرا این ماشین در واقع عالی است. در دارایی “X-third” می توانید هندلینگ جالب ، فضای داخلی راحت با ارگونومی بی عیب و نقص ، و همچنین یک سیستم چندرسانه ای پیشرفته را بنویسید ، که با یک رابط کاملا سازمان یافته و عملکرد گسترده متمایز است. من از صندوق عقب خیلی تحت تأثیر قرار نگرفتم ، اما از فرصت انتخاب واحد قدرت خوشحال شدم: بنزین های مختلف و موتورهای دیزلی – برای هر سلیقه و کیف پول.

          ولوو XC60
          اگرچه او به “آئودی” امتیاز از دست داد ، اما با این وجود جایزه تماشاگران را از آن خود کرد. به طور کلی ، این فقط یک نسخه کوچک تر و از برخی جهات حتی موفق تر از کراس اوور پرچمدار XC90 با تمام فن آوری های بالا است. مهمترین استدلال به نفع خودرو سوئدی قطعاً فضای داخلی خواهد بود: در طراحی و پایان آن در کلاس هیچ یک برابر نیست. نسخه های دارای سیستم تعلیق هوا به شما امکان می دهند تا بدن را تا ارتفاع قابل توجهی بالا ببرید ، و برای برخی از این می تواند نقش مهمی در انتخاب “شصت” داشته باشد. علاوه بر این ، ولوو از انتخاب واحدهای برق خوشحال است. ماشین خوب!

          آئودی Q5

          آئودی Q5

          ارزان ترین “Ku-5th” 3.05 میلیون روبل هزینه دارد – این قیمت نسخه پایه با موتور 2.0 TFSI با ظرفیت 249 نیرو ، “ربات” 7 سرعته DSG و درایو تمام چرخ است. چنین خودرویی را نمی توان ضعیف خواند ، اما هنوز فاقد براقیت برتر است. بنابراین شما باید مجبور شوید که گزینه های زیادی را انتخاب کنید. قبل از گاز گرفتن ، نیم میلیون افزایش می یابد. و اگر وقت خود را برای چیزهای کوچک تلف نکنید ، به راحتی یک و نیم لما به پایه اضافه خواهید کرد. در واقع ، بسته بندی بسته تنها فرصتی برای توسعه تخیل شما ، با پیکربندی آئودی است: با سایر موتورهای Q5 در روسیه فروخته نمی شود. البته مگر اینکه نسخه اسپرت SQ5 را با یک V6 توربو با قدرت 354 اسب بخار محاسبه نکنیم که آنها از آن 4.38 میلیون درخواست می کنند. ضمانت Q5 4 سال یا 120 هزار کیلومتر است ، در حالی که دو سال اول محدودیت مسافت پیموده شده وجود ندارد. فاصله سرویس 15000 کیلومتر است.

          Bmw x3

          کراس اوور باواریایی دارای غنی ترین انتخاب پیشرانه است. یک موتور توربوی بنزینی 2 لیتری با ظرفیت 184 اسب بخار ، که به اصلاح xDrive 20i مجهز است ، هزینه کمتری نسبت به بقیه دارد – از 2.95 میلیون روبل. آیا خیلی کم خواهد شد؟ خوب ، سپس به xDrive 30i قدرتمندتر با 3.27 میلیون نگاه دقیق تر بیندازید: در اینجا “چهار” خطی 2 لیتری در حال حاضر 249 نیرو تولید می کند. xDrive 20d دیزلی 190 اسب بخاری نیز با همان اندازه وجود دارد: 3.04 میلیون – و این از آن شماست. و برای 3.6 میلیون می توانید یک توربودیزل 3 لیتری xDrive 30d (249 اسب بخار) بگیرید: این “X” ترکیبی از پویایی توفان و مصرف متوسط \u200b\u200bسوخت است. نسخه برتر بنزین “تقریبا emka” است – X3 M40i با 360 اسب بخار توربوشارژ “شش”. گارانتی X3 محدود به دو سال است ، اما مسافت پیموده شده ای ندارد و در 15000 کیلومتر سرویس می شود.

          ولوو XC60

          ولوو XC60

          همه “دهه شصت” در روسیه فروخته نمی شود ، اما با این وجود انتخاب کاملاً مناسب است: دو موتور بنزینی و دو موتور دیزلی توربو – همه با همان حجم 2 لیتر ، اما از نظر تولید متفاوت هستند. نسخه اصلی آن یک بنزین T5 با موتور 249 اسب بخار است – هزینه چنین “ksyusha” 2،925،000 روبل است. دیزل D4 (190 اسب بخار) تنها 70،000 گرانتر است ، اما از لحاظ مالیات بسیار مقرون به صرفه تر و جالبتر است. دیزل قدرتمندتر D5 (235 نیرو) 3،184،000 روبل تخمین زده می شود. و در بالا یک بنزین T6 وجود دارد که به یک موتور 320 اسب بخاری با سوپرشارژ ترکیبی (کمپرسور توربو به علاوه کمپرسور) مجهز شده است. عجیب است که چنین خودرویی 99،000 روبل ارزان تر از D5 است ، اما از نظر مالیات ، این XC60 مخرب خواهد بود. گارانتی اتومبیل های ولوو 3 سال یا 100000 کیلومتر است و فاصله سرویس تا 20 هزار کیلومتر است.

          چهار چرخ محرک

          هر سه کراس اوور به عنوان چهار چرخ متحرک اعلام می شود ، با این حال ، چهار چرخ متحرک به روش های مختلفی اجرا می شود. آئودی Q5 جعبه دنده جدید quattro ultra را دریافت کرده است که در آن علاوه بر بسته کلاچ بین جعبه دنده و شاخک پروانه ، یک کلاچ بادامک اضافی نیز در قسمت محور عقب وجود دارد. وقتی چرخ های جلو بلغزد ، همه این موارد بسته شده و گشتاور به محور عقب ارسال می شود.BMW با طولی واحد قدرت انتقال کشش به محور جلو توسط کلاچ با کنترل می شود کنترل الکترونیکیواقع در تلگراف. علاوه بر این ، در حالت های رانندگی عادی ، گشتاور بین جلو و چرخهای عقب با نسبت 40:60 توزیع شده است – بنابراین ، X3 دارای رفتار محرک چرخ عقب است. و در ولوو درایو چرخ جلو ، کلاچ Haldex قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند. این نسل پنجم کلاچ چند صفحه ای است. این به صورت الکترونیکی کنترل می شود ، اما محرک خود هیدرولیک است – بسته کلاچ با است

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
ورق گالوانیزه را از کجا بخریم؟

ورق گالوانیزه را از کجا بخریم؟

ورق گالوانیزه به عنوان یکی از مواد اولیه پرکاربرد در...
بورس لاستیک تهران : بازار لاستیک تهران کجاست؟

بورس لاستیک تهران : بازار لاستیک تهران کجاست؟

در این مقاله به معرفی بازار لاستیک تهران یا به...
متخصص لمینت سرامیک دندان

متخصص لمینت سرامیک دندان

دندان‌ها یکی از اجزای بسیار مهمی هستند که بیشتر ما...
درخشش دندان ها با کلینیک دندانپزشکی سریتا

درخشش دندان ها با کلینیک دندانپزشکی سریتا

طبعا همه ما دوست داریم دندان‌هایی سفید و درخشان داشته...
بورس شمش گلدن ارت ( خانی )

بورس شمش گلدن ارت ( خانی )

اگر به دنبال سرمایه گذاری در حوزه طلا هستید، حتما...
تفاوت ژیماستیک اقایان و بانوان

تفاوت ژیماستیک اقایان و بانوان

تفاوت‌های اساسی بین ژیمناستیک اقایان و بانوان از جوانب چندگانه‌ای...
سرقت مسلحانه در خیابان صدر

سرقت مسلحانه در خیابان صدر

در این مقاله، سعی داریم نگاهی دقیق به مسئله امنیت...
خواباندن مرغ در سس خردل

خواباندن مرغ در سس خردل

همانطور که می دانید جوجه کباب یکی از لذیذترین و...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم