آیا کامیون گران می‌شود؟

5/5

در چند ماه گذشته، تاخیر در تحویل کامیون به خریداران و متقاضیان موجب ایجاد التهاب در بازار ماشین‌های سنگین گردیده است. به‌طوری که اکثر مدل‌های کامیون با افزایش نسبی قیمت روبه‌رو شده‌اند. این در حالی است که وزارت راه و شهرسازی تاکید زیادی به نوسازی ناوگان حمل و نقل داشته و با حمایت از تولیدکنندگان و همچنین صدور مجوز واردات کامیون سعی کرده است تا جانی دوباره به ناوگان فرسوده کشور بدهد.

بازار خرید کامیون در کشور به چه سمت و سویی می‌رود؟

بسیاری از خریداران ماشین‌های سنگین، نمایشگاه‌داران، شرکت‌های حمل و نقل و واردکنندگان انواع کامیون و کشنده به دنبال بررسی وضعیت بازار  بازار خرید کامیونهستند تا امکان تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند. .
اگر چه در چند ماه گذشته بازار ماشین سنگین دچار یک رکود نسبی بوده است و خریداری برای کامیون و کشنده وجود نداشته است، اما تاخیر تولیدکنندگان داخلی در عرضه انواع کامیون، کشنده و اتوبوس موجب شده است تا تعادل عرضه و تقاضا در بازار به هم خورده و قیمت ماشین‌های سنگین در شرایط رکود، افزایشی شود.

در چنین شرایطی واردات کامیون اروپایی یک راهکار مناسب برای برطرف کردن نیازهای مشتریان به کشنده‌های مدل روز است.

چگونه باید به مدیریت بازار ماشین سنگین پرداخت؟

واردات کامیون کشنده از مرز بازرگان با توجه به مجوزهای وزارت راه و شهرسازی و همچنین مصوبات مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های مهم برای برون رفت از وضعیت فعلی بازار است. بسیاری از شرکت‌های بازرگانی فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه واردات انواع ماشین‌های سنگین را شروع کرده‌اند.
شرکت بازرگانی رایان تراک نیز به‌عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان انواع ماشین سنگین به کشور با استفاده از کارشناسان مجرب خود توانسته است واردات کامیون، واردات کشنده، واردات اتوبوس، واردات خودرو سواری، واردات ماشین‌آلات راه‌سازی و معدنی، واردات ماشین‌آلات صنعتی و همچنین واردات قطعات یدکی ماشین سنگین توانسته است نیازهای بسیاری از مشتریان را پاسخ دهد.

برای واردات کشنده اروپایی باید به سراغ چه شرکتی برویم؟

 

همانطور که گفته شد، شرکت‌های بازرگانی در شرایطی که تولیدکنندگان داخلی برای انجام تعهدات خود ناتوان هستند، واردات انواع ماشین سنگین نقش مهمی در نوسازی و بهینه‌سازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای دارند. کامیون و کشنده‌ها با حمل بارهای حجیم و تُناژ بالا نقش مهمی در رساندن مواد اولیه به کارخانجات تولیدی دارند. همچنین با انتقال محصولات تولید شده در کارخانجات به بازار و دست مصرف‌کنندگان، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و رشد تجارت خواهند داشت.

واردات کشنده یکی از راهکارهایی است که ضعف سیستم حمل و نقل جاده‌ای را برطرف می‌کند. در حال حاضر واردات انواع کشنده اروپایی از طریق مرز بازرگان امکان‌پذیر است. شرکت بازرگانی رایان تراک با داشتن دفاتری در کشورهای اروپایی امکان واردات و خریداری انواع مدل‌های روز کامیون را برای مشتریان فراهم آورده است.
برخی از نمونه‌های مطرح کامیون اروپایی که توسط رایان تراک به کشور وارد می‌شوند عبارت‌اند از:

1- واردات کشنده اروپایی رنو

شرکت کامیون‌سازی رنو فرانسه یکی از برترین کامیون‌های مدل روز اروپا را به مشتریان خود عرضه کند. کشنده رنو 520 سری تی مدل 2020 با امکانات پیشرفته‌ای که دارند، امکان رانندگی آسان و ایمن را برای رانندگان در جاده‌ها فراهم می‌آورد.

2- واردات کشنده‌های ولوو

زمانی که درباره خریداری کامیون کشنده اروپایی صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم حرفی از کشنده‌های ولوو به میان نیاوریم. ولوو شرکت کامیون‌سازی اروپایی است که توانسته است با عرضه انواع کشنده‌ها، نظر مشتریان را جلب کند. کشنده‌های ولوو دارای موتورهایی با قدرت‌های مختلف هستند که توانایی حمل انواع تریلرهای کفی، لبه‌دار، چادری، یخچال‌دار، کمپرسی و تانکر را خواهند داشت.
با خریداری کشنده اروپایی ولوو یک ماشین با صرفه و اقتصادی را در اختیار خواهید داشت که علی‌رغم ایمنی و کارایی بالا، استهلاک کمی خواهد داشت.

3- واردات کشنده اروپایی داف

داف (DAF) شرکت کامیون‌سازی هلندی است که بسیاری از قطعات اساسی آن توسط صنایع خودروسازی بلژیک و انگلیس تامین می‌شوند. به همین دلیل کشنده‌های داف در کنار قیمت مناسب، عملکرد و کیفیت بالایی دارند. با خریداری کشنده داف تا چندین سال ماشینی خواهید داشت که کمترین نیازی به تعمیر اساسی یا خرید لوازم یدکی گران قیمت برای آن نخواهید داشت.

کدام کشنده اروپایی را بخریم؟

زمانی که رانندگان یا شرکت‌های حمل ونقل تصمیم به خریداری کامیون یا کشنده‌ای می‌گیرند، در انتخاب برند کامیون یا مدل آن دچار تردیدهای جدی می‌شوند. برای خریداری کشندۀ مناسب بهتر است با متخصصان با تجربه مشورت کنید. این مشورت امکان انتخاب مدلی را فراهم می‌آورد که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد.

شرکت بازرگانی رایان تراک با تجربه چندین ساله در واردات انواع کامیون، کشنده، اتوبوس و سایر ماشین‌های سنگین به مشتریان خود راهنمایی‌های مرتبط برای خریداری خودروهای سنگین را ارائه می‌دهند.
05138339410

اهمیت نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر با واردات انواع اتوبوس بین شهری

وزارت راه و شهرسازی با توجه به فرسودگی ناوگان حمل و نقل مسافربری و برای رفاه حال بیشتر شهروندان در سفرهای داخلی و سفرهای زیارتی به کربلا در ایام اربعین حسینی مجوز واردات اتوبوس با عمر کمتر از 5 سال را داده است. با خریداری اتوبوس‌های وارداتی که عمر کمتری از پنج سال دارند، امکان نوسازی ناوگان مسافربری فراهم می‌شود.
برای ثبت سفارش خرید اتوبوس‌های وارداتی بهتر است به سراغ شرکت‌های بازرگانی فعالی برویم که از تجربه کافی در زمینه مسائل فنی و بررسی سلامت بدنه اتوبوس برخوردار هستند. رایان تراک در زمینه واردات انواع اتوبوس‌های بین شهری هم فعالیت دارد.

در خریداری اتوبوس وارداتی از اروپا باید به نکات زیادی توجه داشت. رعایت استانداردهای راهنمایی و رانندگی و همچنین قوانین جاده‌ای از جمله رعایت تعداد محور در واردات انواع اتوبوس بین شهری اهمیت زیادی دارد. شرکت بازرگانی رایان تراک، ثبت سفارش‌های مرتبط با واردات اتوبوس‌های بین شهری را برای مشتریان خود انجام می‌دهد تا بهترین مدل را به آنان عرضه کند.

آیا امکان واردات خودرو سواری نیز وجود دارد؟

با توجه به وضعیت آشفته بازارهای خودروهای سواری داخلی و افزایش قیمت انواع ماشین‌ها، دولت مجوز واردات خودروهای خارجی را نیز داده است. اگر چه هنوز فرایند واردات ماشین سواری خارجی مشخص نیست، اما امکان ثبت سفارش واردات انواع خودروهای سواری وجود دارد. شرکت بازرگانی رایان تراک نسبت به واردات انواع خودرو سواری برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان اقدام نموده است.
در حال حاضر امکان خرید مرسدس بنز مدل 2023 برای مشتریان وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مشهد شرکت بازرگانی رایان تراک تماس بگیرید.

سخن پایانی

برای خرید ماشین سنگین مدل روز اروپایی به سراغ شرکت‌های بازرگانی معتبری بروید که صفر تا صد واردات انواع کامیون، کشنده، اتوبوس، ماشین‌آلات راه‌سازی و معدنی، خودروهای سواری و قطعات یدکی و… را انجام می‌دهند. خرید کامیون کشنده اروپایی این اطمینان‌خاطر را به مشتریان می‌دهد که ماشین سنگین ایمن، با کیفیت و عملکرد مناسب را در اختیار خواهند داشت.

کامیون‌های اروپایی با استهلاک کمی که دارند، هزینه پایینی برای تعمیر و نگهداری خواهند داشت و رانندگان تا چندین سال نیازی به تعمیر اساسی آن‌ها و خریداری لوازم یدکی گران قیمت را نخواهند داشت. برای کسب راهنمایی بیشتر در زمینه خرید کامیون و کشنده وارداتی با مشاوران شرکت بازرگانی رایان تراک تماس بگیرید.

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
آسان رنت: اجاره خودرو در تهران به آسانی و با قیمتی مناسب

آسان رنت: اجاره خودرو در تهران به آسانی و با قیمتی مناسب

به دنبال راهی آسان و مطمئن برای اجاره خودرو در...
دانلود فیلم کمدی روز موش خرما

دانلود فیلم کمدی روز موش خرما

نام فیلم : Groundhog Day ژانر (موضوع) : درام، فانتزی،...
چراغ استخری چیست و چه کاربردی دارد؟

چراغ استخری چیست و چه کاربردی دارد؟

چراغ استخری یکی از عناصر اساسی و جذاب در طراحی...
بهترین آپشن های خودرو در سال 1403 چه آپشن هایی است؟

بهترین آپشن های خودرو در سال 1403 چه آپشن هایی است؟

در عصری که تکنولوژی با سرعت بی‌سابقه‌ای در حال تغییر...
بورس سکه بهار آزادی گلدن ارت ( خانی )

بورس سکه بهار آزادی گلدن ارت ( خانی )

بورس سکه بهار آزادی گلدن ارت...
ورق گالوانیزه را از کجا بخریم؟

ورق گالوانیزه را از کجا بخریم؟

ورق گالوانیزه به عنوان یکی از مواد اولیه پرکاربرد در...
بورس لاستیک تهران : بازار لاستیک تهران کجاست؟

بورس لاستیک تهران : بازار لاستیک تهران کجاست؟

در این مقاله به معرفی بازار لاستیک تهران یا به...
متخصص لمینت سرامیک دندان

متخصص لمینت سرامیک دندان

دندان‌ها یکی از اجزای بسیار مهمی هستند که بیشتر ما...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم