امداد خودرو : آماده باشی موثر در برابرخرابی های خودرو

5/5

وقوع نقص و خرابی در وسیله نقلیه در حین سفر جاده‌ای یا شهری، بدترین وحشت هر صاحب خودرو است.

اگر قادر به تعمیر خودرو خود نیستید، شرایط می‌تواند بدتر شود، چه به دلیل اینکه شما به شدت مشغول هستید و نمی‌توانید به آن رسیدگی کنید، چه به علت عدم آگاهی از روش‌های تعمیر آن.

در این موارد، خدمات کمک جاده‌ای و امداد خودرو همدان می‌تواند به شما کمک کند.

به همین دلیل، در ادامه این متن، شرایط خدمات امداد خودروها را بررسی خواهیم کرد.

 

تاریخچه امداد خودرو در ایران:

 

در ایران، خدمات امداد خودرو در دهه ۱۹۷۰ شکل گرفت. در ابتدا، این خدمات توسط شرکت‌های بیمه ارائه می‌شد. با گذر زمان و با توسعه صنعت خودرو در ایران، شرکت‌های خدمات امداد خودرو به عنوان شرکت‌های مستقل شکل گرفتند و خدمات خود را در سراسر کشور ارائه می‌کنند.

منظور از امداد خودرو چیست؟

تعمیر خودرو یا به عبارتی کمک‌های جاده‌ای در تهران، شامل تمامی خدماتی است که برای رفع مشکلات فنی خودرو و کمک به صاحبان آن ارائه می‌شود تا پس از رفع خرابی، وسیله نقلیه به جاده بازگردد.

این مشکلات می‌تواند شامل پنچر لاستیک، خالی شدن باک سوخت، خرابی موتور و سایر مشکلات مربوط به خودرو باشد.

حالا مروری میکنیم بر این خدمات حیاتی در شهرهای ایران.

چندین شهر پر تردد برای شما مثال میزنیم تا الباقی آن را خودتان بتوانید حدس بزنید.

از تهران بزرگ شروع می کنیم!

ساکن کجا هستید ؟ تهران ؟

مسافر هستید و از تهران می گذرید ؟

مهم نیست در یکی از خیابان های اصلی شهر تهران هستید یا کوچه ای فرعی و بن بست …. هرگاه ماشین شما به هر دلیلی مشکلی پیدا کرد با کمک خدمات امداد خودرو تهران  می‌توانید تمامی مشکلات را به راحتی برطرف کنید.

در واقع، امداد خودرو به شما کمک می‌کند تا از هر چالشی که مربوط به ماشین است و در آن قرار گرفته‌اید، خلاص شوید.

یکی دیگر از خدماتی که به شما کمک می‌کند تا مشکلات خودرویی خود را بهتر رفع کنید، یدک کش است. استفاده از یدک کش زمانی رخ می‌دهد که خودرو نیاز به تعمیرات جدی‌تر دارد و نیاز به انتقال به محل تعمیرگاه دارد.

حتما برای شما سئوال پیش آمده که امداد جاده ای چه خدماتی را پوشش میدهد؟

باید بدانید که امداد خودروها به مشتریان خود خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد.

خدمات اصلی این مراکز شامل تعمیر خودرو در محل و رفع مشکلات فنی مربوط به خودرو، ارائه خدمات یدک کش در صورت نیاز به تعمیرات جدی‌تر در تعمیرگاه، تحویل سوخت و روغن، تعویض باطری، باز کردن درهای خودرو در صورت قفل شدن کلید درون خودرو و ارائه خدمات فنی و مشاوره به صاحبان خودرو در مورد نگهداری و تعمیر آن می‌باشد.

 

این خدماتی که در بالا ذکر شد صرفا برای یک شهر نیست در هرکجای ایران باشید امدادگرها هستند، بطور مثال برویم سراغ یکی از شهرهایی که در ایام نوروز و تعطیلات مسافران بسیاری را در دل خود جای می دهد :  شهر زیبای شیراز.

تمامی مسافران می‌توانند از خدمات امداد خودرو شیراز نیز استفاده کنند و از خدماتی همچون تعمیر خودرو، تحویل سوخت و روغن، تعویض باطری و ارائه خدمات یدک کش در صورت نیاز به تعمیرات جدی‌تر، بهره‌مند شوند. این خدمات صرفا برای بومیان و اهالی شهر شیراز نیست، پس شما هم می توانید با خاطری آسوده در این شهر تردد کنید و نگران خرابی خودروی خود نباشید.

 

در کل، امداد خودرو شیراز با ارائه خدمات متنوعی به صاحبان خودرو کمک می‌کند تا در مواقع بحرانی و در صورت بروز مشکلات فنی، به راحتی آن‌ها را برطرف کنند و از خودروی خود برای ادامه سفر استفاده کنند.

 

آيا به خدمات امداد خودرو نیاز دارید؟

انتخاب هوشمندانه استفاده از خدمات امداد خودرو یا کمک های کنار جاده، ناشی از مهم بودن این خدمات برای تمامی صاحبان خودروهاست، بدون توجه به نوع خودرو یا شرایط موجود.

با این حال، صاحبان خودروهای قدیمی می‌توانند از خدمات امداد خودرو ها به بهترین شکل استفاده کنند.

زیرا خودروهای قدیمی بیشتر از خودروهای جدید به خرابی و مشکلات فنی مستعد هستند و احتمال استفاده از خدمات امداد خودرو برای آن‌ها بیشتر است.

حتی اگر باتری خودرو شما قدیمی باشد یا مشکلات جزئی مکانیکی دیگری در خودرو وجود داشته باشد، به خدمات امداد خودرو نیاز دارید.

 

مزایای استفاده از امداد خودرو :

استفاده از خدمات امداد خودرو دارای مزایای بسیاری است.

یکی از این مزایا، حمل و جابه‌جایی آسان خودرو است.

با تماس با خودروبران منطقه و یا یدک کش شهر مورد نظرتان، خودرو شما به راحتی به مسیر مورد نظر منتقل می‌شود و این باعث صرفه‌جویی در زمان شما می‌شود. تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آن اقدام شود.

علاوه بر این، تعمیر و تعویض قطعات خودرو توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام می‌شود و از قطعات اصل و با گارانتی استفاده می‌شود. و برای هر شخص و مجموعه ای مهم است که با خودروی آن چگونه برخورد می شود.

 

در یک نظر سنجی از مسافران و ساکنین شهر تبریز پرسیده شد که امدادگران این شهر چگوه با خودروی شما برخورد کردند و چگونه له آن اهمیت دادند !؟

بیش از 80 درصد اشخاصی که از طریق گوگل درخواست امداد خودرو کرده بودند اذعان داشتند که نقص‌های خودروی ما توسط امداد خودرو تبریز با دقت بالا برطرف شده است و توانسته اند با آرامش خاطر و بدون دغدغه به رانندگی خود ادامه دهند و به کارهای روزمره و یا به سفر خود ادامه داده اند.

 

همین نظر سنجی در شهر مشهد که یکی از بزرگترین شهرهای زیارتی و سیاحتی کشور است نیز انجام شد ولی این بار از رانندگان که نمیدانیم از امکانات امداد خودرو استفاده کرده اند یا خیر سئوال پرسیدیم :
آیا در صورت بروز مشکلات در خودروی شما در شهر مشهد، می‌توانید از خدمات امداد خودرو مشهد استفاده کنید؟

100 درصد جوابها به اینگونه بود که :

بله ما می‌توانیک به آسانی با سرچ در گوگل امدادگران خودرویی شهر مشهد را بیابیم و خیلی سریعخودرو خود را رفع نقص منتقل کنیم و یا تعمیر و تعویض قطعات خودرو توسط افراد متخصص و حرفه‌ای با استفاده از قطعات اصل و با گارانتی، نقص‌های خودرو را برطرف کنیم.

مشهدی ها با این کار، توانستند با آرامش خاطر و بدون دغدغه رانندگی کنند، هر چه سریعتر به محل کار یا جلسه خود برسند و یا به منزل بروند و از وقت خود با خانواده‌شان لذت ببرند، به جای اینکه در گوشه خیابان درگیر خودروی خراب خود باشند.

بیش 97 درصد از ساکنین مشهد برای استفاده از خدمات امداد خودرو مشهد از طریق سرچ از گوگل اقدام به یافتن امدادگر کرده اند و آنها به سادگی توانستند با شماره امدادگر تماس حاصل بگیرند و در اسرع وقت به مشکل خودرو خود رسیدگی کنند.

سخن پایانی :

در کل، خدمات امداد خودرو برای رانندگانی که در جاده‌ها و خیابان‌های خلوت یا شلوغ شهری حرکت می‌کنند، بسیار حیاتی و ضروری هستند.

کافیست گوشی هوشمند شما به اینترنت وصل باشد تا امدادگرهای هر شهر، خودروبران و  یدک کش ها و تیم‌های متخصص و حرفه‌ای در دسترس شما باشند. در این صورت می‌توان به راحتی با مشکلات مختلف خودرو روبرو شد و از وقوع حوادث جدی جلوگیری کنید.

بنابراین، استفاده از خدمات امداد خودرو یکی از بهترین راه‌ها برای رفع نگرانی‌های رانندگی و به دست آوردن آرامش خاطر است.

در نهایت، نیاز به خدمات امداد خودرو را همیشه در ذهن داشته باشید و در صورت نیاز به این خدمات، با شرکت‌ها و سرویس‌های معتبر و قابل اعتماد تماس بگیرید.

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
خواباندن مرغ در سس خردل

خواباندن مرغ در سس خردل

همانطور که می دانید جوجه کباب یکی از لذیذترین و...
بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

در دنیای شلوغ امروز، ممکن است در هر لحظه با...
کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

معرفی دستگاه پرس برک در صنعت، دستگاه پرس برک به...
بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

خرید یک لپ تاپ استوک با کیفیت و مناسب می‌تواند...
نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه دار و خانواده‌ها دارند،...
تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات استخری مجموعه‌ای از وسایل و تجهیزاتی هستند که برای...
بورس سکه گلدن ارت

بورس سکه گلدن ارت

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم