اولین وارد کننده شیشه دودی در ایران

اولین وارد کننده شیشه دودی در ایران

5/5

ما در جعفری اسپرت، به عنوان نخستین وارد کننده شیشه دودی در ایران مفتخریم که خود را به عنوان یکی از پیشتازان در این صنعت معرفی کنیم. با گذشت سال‌ها و افزایش تعداد خودروهایی که از شیشه‌های دودی استفاده می‌کنند، ما همواره سعی کرده‌ایم تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهیم.

در چند سال اخیر، استقبال از شیشه‌های دودی بیش از پیش شده است. علت این امر تنها محدود به زیباسازی و جذابیت ظاهری خودرو نیست، بلکه بسیاری از رانندگان به دنبال حفظ حریم شخصی، کاهش ورود نور خیره‌کننده خورشید به داخل کابین و فراهم کردن محیطی خنک‌تر و مطبوع‌تر برای سرنشینان خود هستند. شیشه‌های دودی علاوه بر اینکه می‌توانند به عنوان یک ویژگی ارزش‌افزوده به هنگام فروش خودرو تلقی شوند، بلکه مزایای متعدد دیگری نیز به همراه دارند.

بازتاب نور خورشید از جمله عواملی است که می‌تواند روند رانندگی را دشوار و گاهی اوقات خطرناک کند. شیشه دودی با مسدود کردن بخش قابل توجهی از پرتوهای خورشیدی، از ایجادِ هاله‌های نوری و خیرگی‌های استرس‌زا جلوگیری می‌کنند. همچنین، این محصولات با کاهش دمای داخل کابین خودرو، از سوختگی پوست دست و صورت سرنشینان به واسطه اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می‌کنند.

همانطور که می‌دانید، یکی از ملزومات هر خودروی اسپرت و ماشین‌باز، شیشه‌های دودی است. اما امروزه این نیاز فراتر رفته و افراد بیشتری به دنبال شیشه‌های دودی با کیفیت بالا هستند. بنابراین سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که شیشه‌های دودی با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه را از کجا تهیه کنیم؟

اولین وارد کننده شیشه دودی در ایران

فروش ویژه رول‌های شیشه دودی برای خودروها

رول‌های شیشه دودی، یکی از پرطرفدارتین و ارزان‌ترین آپشن‌هایی است که می‌تواند به خرو شما جلوه‌ای جذاب و در عین حالحافظتی از حریم خصوصی به ارمغان بیاورد. این رول‌ها، که ا مواد پلیمری باکیفیت تولیدی‌شوند، تأثیر قابل توجهی در کاهش ورود اشعه‌های مضر خورشید به داخ کابین خودرو دارند.

رول‌های شیشه دودی دارای درجه‌بندی‌ های  مختلفی هستند که بر اساس میان تیرگی و قابلیت عبور نور تعیین می‌شوند. نصب آن‌ها بر روی شیشه‌های جانبی و گاهی اوقات بر روی شیشه‌های عقب خودرو، می‌تواند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد، به گونه‌ای که ضمن حراست از امنیت مسافران، زیبایی خاصی به خودرو بخشیده و از ایجاد نمایی متفاوت و شیک اطمینان حاصل شود.

فروش عمده این رول‌ها معمولاً توسط نصاب‌ها و فروشندگان لوازم یدکی خودرو انجام می‌شود، اما شما هم می‌توانید به صورت تکی یا عمده این محصول را تهیه کنید. فروشگاه جعفری اسپرت، واقع در بازار تهران، یکی از مراکز عرضه‌کننده‌ی عمده این رول‌ها می‌باشد که می‌توانید با مراجعه به آن، از مشاوره‌های حرفه‌ای و خدمات پس از فروش این مجموعه بهره‌مند شوید.

رول‌ شیشه دودی نه تنها به منظور افزایش زیبایی و حفظ حریم شخصی به کار می‌روند، بلکه تأثیرات محافظتی فراوانی نیز دارند. از جمله‌ این تأثیرات می‌توان به جلوگیری از ورود اشعه‌های ماوراء بنفش و حرارت زیاد خورشید به درون خودرو اشاره کرد که می‌تواند منجر به افزایش عمر داخلی کابین و نیز جلوگیری از پوسیدگی و فرسودگی صندلی‌ها و داشبورد شود.

برچسب شیشه دودی

برخی از خودروها از کارخانه مجهز به شیشه‌های دودی هستند، اما معمولاً این گزینه در خودروهای لوکس و گران قیمت تر قابل یافت است. اکثر خودروهایی که در جاده‌های کشورمان تردد می‌کنند، به طور عادی تولید شده‌اند و صاحبان آنها باید خودشان اقدام به نصب برچسب‌های دودی کنند. با این حال، قیمت این برچسب‌ها زیاد نیست و می‌تواند ظاهر خودرو را شیک‌تر و زیباتر کند.

در بازار دو نوع برچسب دودی موجود است، برچسب‌های عادی و برچسب‌های دودی محافظ اشعه UV. مدل دوم گران‌تر است و می‌تواند تا 99% از اشعه‌های مضر خورشید را مسدود کند. در فصل تابستان، این برچسب‌ها می‌توانند به کاهش گرمای درون خودرو کمک کنند و فضای داخلی را خنک‌تر نگه دارند. علاوه بر این، برچسب‌های دودی استحکام شیشه‌های خودرو را افزایش می‌دهند و از شیشه‌های معمولی مقاوم‌تر هستند.

براساس قوانین کشور، برچسب‌های دودی دارای درجه‌بندی‌های مختلفی هستند و شما باید برچسبی را انتخاب کنید که از قانون پیروی کند، در غیر این صورت ممکن است با جریمه روبه‌رو شوید. درجه بندی‌ها از 5 تا 100 درصد متغیر هستند و براساس قوانین، می‌توانید از برچسب‌هایی با استاندارد 35 تا 45 درصد استفاده کنید.

طبق قانون، اگر از فاصله سه متری نتوان راننده و سرنشینان را تشخیص داد، خودرو مشمول جریمه می‌شود. برای خرید انواع برچسب و شیشه های دودی با درجه‌بندی‌های مختلف، می‌توانید به صورت تکی یا عمده به فروشگاه جعفری اسپرت مراجعه کنید یا از طریق اینترنت سفارش دهید و در منزلتان تحویل بگیرید.

اولین وارد کننده شیشه دودی در ایران

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
خواباندن مرغ در سس خردل

خواباندن مرغ در سس خردل

همانطور که می دانید جوجه کباب یکی از لذیذترین و...
بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

در دنیای شلوغ امروز، ممکن است در هر لحظه با...
کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

معرفی دستگاه پرس برک در صنعت، دستگاه پرس برک به...
بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

خرید یک لپ تاپ استوک با کیفیت و مناسب می‌تواند...
نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه دار و خانواده‌ها دارند،...
تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات استخری مجموعه‌ای از وسایل و تجهیزاتی هستند که برای...
بورس سکه گلدن ارت

بورس سکه گلدن ارت

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم