بهترین مارک مانیتور ماشین | مهم ترین ویژگی ها برای انتخاب و خرید مانیتور خودرو چیست؟

بهترین مارک مانیتور ماشین

5/5

ما قصد داریم که برای شما به موضوع بهترین مارک مانیتور ماشین بپردازیم پس اگر قصد خرید مانیتور ماشین را دارید ولی نمیدانید که چه مانیتوری از چه برندی خریداری کنید و میخواهید اطلاعات بیشتری دریافت کنید خب باید بگوییم که این مقاله برای شما هست پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین مارک مانیتور برای هر ماشین اولین سوالی است که قطعا برای هر مشتری بوجود می آید این است که البته اولین موردی  مهمی که باید به آن توجه عظیمی داشته باشیم این است که هنگام خرید مانیتور برای خودرو چه مواردی را باید مورد توجه خود قرار دهیم تا بتوانیم خریدی خوب و مناسب داشته باشیم.

قبل از هر چیز باید بگوییم که  هر مانیتور خودرویی که در عرفا به عنوان مانیتور فابریک خودرو  نامیده می‌شود که تنها یک مانیتور ساده  ومتفرقه نیست؛ بلکه مدل مانیتور بسته به نوع کیفیت و مدل آن همون طور که اشاره شده بود را دارد که دارای مجموعه‌ای بزرگ از سخت‌ افزارهای به روز مانند:رم/ پردازنده/ حافظه/ کارت گرافیکی و… و همچنین خروجی‌ ها و نرم‌افزارها می باشد، در نتیجه باید گفت که این نکته های ذکر شده بسیار مهم هستند که پیش از خرید هرکدام از آن ها بتوانیم که به خوبی نیاز های خود را به راحتی بسنجیم و بزرگ ترین سوال این است که هدف ما از خرید مانیتور برای خودرو چیست و چه مزایا و معایبی برای ما دارد. 2حال میخواهیم که شما را با مهم ترین نکته ها جهت خریدار مانیتور آشنا کنیم.

مهم ترین ویژگی ها برای انتخاب و خرید مانیتور خودرو چیست؟

  • نمایش و پخش فایل‌های صوتی و تصویری
  • اتصال به دوربین عقب و جلو
  • اتصال به گوشی موبایل برای مکالمه به صورت هندزفری
  • اتصال به گوشی موبایل برای پخش محتوای صوتی و تصویری موجود در موبایل
  • نمایش موقعیت روی نقشه و به طور کلی امکان رهیابی
  • اعلام وضعیت خودرو از جمله میزان سوخت، دمای هوا، کنترل‌ های مختلف
  • امکان نصب انواع نرم‌افزارهای مختلف

این نکاتی که گفته شد تنها بخشی از نکات خرید ماتیتور ماشین هستند که خیلی ویژگی های دیگری هم هستش که در ادامه به آن ها میپردازیم، همچنین مانیتور هایی وجود دارد که هم از اندرویدپشتیبانی میکنند هم از ویندوز که در ادامه با آن ها آشنا میشویم.

مانیتور ماشین

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید که مقاله هزینه رنگ کامل خودرو 405 به چه صورت است  را مشاهده کنید

مانیتور ویندوز ماشین چیست؟

مانیتور ویندوز ماشین هایی که مدل های ویژه روتین و قدیمی تر بازار هستند شاید که بهترین مارک مانیتور خودرو نباشد و اما این مانیتور دارای نسخه ویندوز CE6 هست که این سیستم بینظیر دارای سیستمی قدیمی و از امکانات کمتری برخوردار می باشد و همچنین این سخت افزار ها مانیتور ویندوز ماشین ها دارای قابلیت های پایین تری هستند کعه نظیر رم  آن ها 256مگ الی 512 مگابایت، و همچنین پردازنده های یک یا دو هسته ای که ظرفیت حافظه ای آن ها یک چیزی بین یک تا چهار گیگابایت می باشد که همپنین رزولوشن (کیفیت تصویر) صفحه های مانیتور ویندوز ماشین 600*800 می باشد و همچنین تاچ آنها قابلیت فشاری دارد.

مانیتور ماشین عالی

مانیتور ماشین اندرویدچیست؟

بهترین مارک مانیتور ماشین چیست ؛ از نظر ما، مانیتور اندرویدی ماشین به دلیل جهت بهره وری در سیستم عامل های  پیشرفته تر  و هچنین به یک سیستم  عالی سخت افزاری قوی تری نیاز دارندکه  بتوانند به راحتی کارکرد آن ها را برسی کنند که دچار اخلال و مشکل نشود یعنی به طور کلی آن ها را مدیریت کند؛ به همین دلیل نکته  بسیار مهمی که در هنگام خرید مانیتور های اندرویدی باید  توجه داشته باشید بحث سخت افزاری آن می باشد.

مولتی مدیای مانیتور اندروید یا ویندوز کدام بهتر است؟

مولتی مدیای مانیتور اندروید یا ویندوز کدام بهتر است؛ سوال بزرگی که بیشتر مشتریانی که را که قصد خریدن مانیتور خودرو را دارند؛ به دنبال جواب آن هستند؛ در مورد ویژگی های مانیتور ویندوز ماشین که به طور مفصل صحبت کردیم؛ حال به سراغ مانیتور اندروید می رویم؛ در این مقاله بهترین مارک مانیتور ماشین را بررسی خواهیمک کرد.

بهترین سخت افزار مناسب برای استفاده از مانیتور های اندروید باید شامل یک گیگ رم و  همچنین پردازندهای  چهار هسته ای و از همه مهم تر شامل شانزده گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد و مانیتور های به کار رفته در این دستگاه باید دارای رزولوشن 800_1024 داشته باشند و همچنین باید تاچ به کار رفته در این دستگاه عالی  از تاچ خازنی استفاده شده باشد مانند: گوشی های لمسی که امروزه از آنها استفاده می شوند.

خرید مانیتور ماشین

قیمت مانیتور اندرویدی خودرو

همانطور که در بالا توضیح داده شد باید در انتخاب یک مانیتور عالی و لمسی پارامترهای مهم و مختلفی را باید در نظر بگیرید که هر کدام یک از این پارامتر ها می‌تواند در قیمت مانیتور ماشین اندرویدی تاثیر بسیاری بگذارد و امروزه از مانیتورهای لمسی به نوعیی شبیه تلفن‌های همراه هوشمند طراحی شده‌اند که چرا  در انتخاب آن‌ها باید به موارد مختلفی از جمله سخت‌افزار و سیستم عامل آن‌ها توجه بسیار زیادی کرد. تا اینجا با چند نکته مهم  درباره انتخاب و خرید مانیتور برای خودرو اندروید،مانیتور های با کیفیت عالی و بهترین مارک مانیتور ماشین آشنا شدیم امیدواریم که شما هم با آنها آشنا شده باشید.

انواع مانیتور ماشین

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید که مقاله معایب لاستیک 205 برای پارس را مشاهده کنید 

معرفی و ویژگیهای بهترین برند مانیتور ماشین

دو برند وستر و اسمارتک در صدر لیست بهترین برند مانیتور خودرو قرار می گیرند؛ مانیتور های فابریک برند وستر با قابلیت ها و امکانات فوق العاده توانسته است رضایت مشتریان عزیز را به دست آورد، البته قابلیت هایی که با نصب این مانیتور در اختیار شما قرار می گیرد که  تنها به حوزه موسیقی محدود نمی شود، بلکه این پخش تصویری از سیستم عامل اندروید بهره مند بوده و همچنین امکان نصب انواع نرم افزارهای به روز و مورد علاقه خود را نیز خواهید داشت، این نرم افزار ها می تواند از شبکه های اجتماعی چون واتساپ گرفته تا دیگر برنامه های کاربردی به روز چون ویز به دلخواه شما با یک دانلود ساده از بازار یا پلی استور و…  به راحتی نصب بشوند. همچنین در طراحی های منحصر به فرد این مانیتور های فابریک برند های  وستر تمامی موارد مورد نیاز شما درنظر گرفته شده است، و به طور کامل از تمامی فرمت ها به منظور اجرای فایلهای تصویری و صوتی پشتیبانی می کنند که این کار در این تکنولوژی بسیار جذاب هست. مانیتور فابریک مناسب و پیشرفته در اتومبیل شما می تواند، ساعت ها مسافران صندلی عقب را در مسافرت های طولانی؛ سفرهای کوتاه جاده ای یا رانندگی های روزمره سرگرم کند، هر چند بهترین مارک مانیتور خودرو کارهایی فراتر از فقط پخش فیلم و موسیقی انجام می دهد، امکان رهیابی آنلاین و آفلاین مسیر ها و اطلاع از ترافیک راه ها؛ پخش فیلم و انیمیشن ها و هر چیزی که دوست داشته باشید با بالاترین کیفیت و استفاده از تمامی اپلیکیشن های کاربردی و عالی صفحات اجتماعی از دیگر ویژگیهای منحصربه فرد بهترین برند های مانیتور خودرو های عالی به حساب می آیند. همچنین امروزه با پیشرفت تکنولوژی های  جدید در چند سال های  اخیر مانیتورها به روز در بین هر خودرویی جایگاه ویژه و عالیی  پیداکرده اند و مشتریان بسیار زیادی دارند، در واقع  این مانیتورها خودرو یکی از بزرگترین آپشن های نیمه لوکس و جدید  و خودروهای موجود در بازار روز  محسوب می شود که عموما یا به صورت پیش فرض روی ماشین نصب هستند که یا بنابر به دلخواه صاحبان خودرو قابلیت نصب در ماشین های مختلف را دارا می باشد، داشتن گزینه‌های مختلف سرگرمی؛ سهولت در استفاده و پشتیبانی بالا از آپشن‌های مثبت پخش مانیتور خودرو است.

نصب مانیتور ماشین

بهترین مارک مانیتور پشت سری خودرو

مانیتور  پشت سری بر روی پشت صندلی های جلو نصب می شود و معمولا این صفحات نمایش با یک سیم به واحد ویدئویی داشبورد متصل می‌شوند. تجربه صوتی و تصویری همراه با صدای با کیفیت برای سرنشینان عقب می تواند پر از هیجان و دل انگیز باشد، برای اطلاع از بهترین مارک مانیتور پشت سری خودرو باهمکار های ما تماس برقرار کنید. اگر تصمیم به خرید مانیتور فابریک خودرو گرفته اید به جز نکات ذکر شده بالا؛ بودجه خود را نیز در نظر بگیرید و محصول مورد نظر را از بین مارک های با کیفیت خوب و مدل های با این ویژگی ها انتخاب کنید؛ مانند برند وستر و اسمارتک، اگر بودجه شما اجازه می دهد؛ لوازم جانبی اضافی مانند تیونر و ردیاب آنلاین خودرو را که ممکن است نیاز داشته باشید را نیز خریداری کنید.

بهترین مارک مانیتور ماشین

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید که مقاله تفاوت رینگ 14 با 15 میتوانید مشاهده کنید

سیستم عامل و قابلیت‌های نرم‌افزاری

مانیتورها یا بهتر است بگوییم پخش کننده تصویری خودرو با سیستم عامل‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند که اندروید هم بخشی از آن است، استفاده از این وسیله با سیستم عامل اندروید باعث می‌شود تا هماهنگی زیادی با گوشی موبایل شما داشته باشد. با چنین سیستم عاملی می‌توانید انواع نرم افزار مکان یابی(GPS) و چیزهایی که درون خودرو به کار شما خواهند آمد را روی آن نصب کرده و از آنها استفاده کنید، استفاده از اندروید همچنین باعث می‌شود تا شما با یک صفحه نمایش لمسی در اختیار داشته باشید که کنترل آن هم ساده‌تر خواهد بود، خواندن نقشه با چنین صفحه نمایشی واقعاً به دردتان خواهد خورد. هر چه قابلیت‌های نرم افزاری که یک نمایشگر ماشین در اختیارتان قرار دهد بیشتر باشد؛ کنترل بیشتر و بهتری روی عملکردهای خود و حتی خودرو خواهید داشت؛ به عنوان نمونه می‌توانید با اتصال بی سیم به تلفن همراه بدون نیاز به دانگل بلوتوث خودرو به مدیریت تماس‌های خود پرداخته یا اینکه انواع فایل چند رسانه‌ای را در خودرو پخش کنید؛ یا اینکه برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام را نیز روی آن نصب کرده و استفاده کنید؛ البته حتماً در نظر داشته باشید که در حین حرکت هیچگاه از این موارد استفاده نکنید.

مرسی از شما دوستان که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید شما میتوانید برای دیدن مقاله های بیشتر به صفحه مقالات مراجعه نمایید.

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
ورق گالوانیزه را از کجا بخریم؟

ورق گالوانیزه را از کجا بخریم؟

ورق گالوانیزه به عنوان یکی از مواد اولیه پرکاربرد در...
بورس لاستیک تهران : بازار لاستیک تهران کجاست؟

بورس لاستیک تهران : بازار لاستیک تهران کجاست؟

در این مقاله به معرفی بازار لاستیک تهران یا به...
متخصص لمینت سرامیک دندان

متخصص لمینت سرامیک دندان

دندان‌ها یکی از اجزای بسیار مهمی هستند که بیشتر ما...
درخشش دندان ها با کلینیک دندانپزشکی سریتا

درخشش دندان ها با کلینیک دندانپزشکی سریتا

طبعا همه ما دوست داریم دندان‌هایی سفید و درخشان داشته...
بورس شمش گلدن ارت ( خانی )

بورس شمش گلدن ارت ( خانی )

اگر به دنبال سرمایه گذاری در حوزه طلا هستید، حتما...
تفاوت ژیماستیک اقایان و بانوان

تفاوت ژیماستیک اقایان و بانوان

تفاوت‌های اساسی بین ژیمناستیک اقایان و بانوان از جوانب چندگانه‌ای...
سرقت مسلحانه در خیابان صدر

سرقت مسلحانه در خیابان صدر

در این مقاله، سعی داریم نگاهی دقیق به مسئله امنیت...
خواباندن مرغ در سس خردل

خواباندن مرغ در سس خردل

همانطور که می دانید جوجه کباب یکی از لذیذترین و...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم