تعمیر گیربکس بی ام و

تعمیر گیربکس بی ام و

5/5

تعمیر گیربکس بی ام و در بین خودروهای خارجی با توجه به ساختار خاص و پیچیده‌تر گیربکس‌های بی ام و به‌دقت و تخصص بیشتری نیاز دارد. گیربکس‌های برند بی ام و عموماً توسط خود برند بی ام و تولید می‌شوند و به همین دلیل مشابه دیگری در بازار ندارد، تنها افرادی ماهر و متخصص در امر تعمیر خودروهای بی ام و خصوصاً گیربکس بی ام و می‌توانند هر نوع خرابی در گیربکس بی ام و را شناسایی و رفع کنند.

germany-service-center.com

مجید طارمی: 09125636860

تعمیرگاه بی ام و
تعمیرگاه بی ام و

تعمیرات تخصصی گیربکس بی ام و

هنگامی‌که گیربکس خود را بازسازی می‌کنید، عمر مفید وسیله نقلیه خود را افزایش می‌دهید که مزایای مالی زیادی دارد. اگر گیربکس خودرو تعمیر شده باشد و کیفیت خوبی داشته باشد در زمان فروش نیز باقیمت مناسب‌تری در بازار خریدوفروش می‌شود.

تعمیرات تخصصی گیربکس بی ام و با دستگاه‌های مدرن و به‌روز انجام می‌شود که در حین تعمیر به خودرو و گیربکس خودرو آسیبی وارد نشود، یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که برای گیربکس خودرو ایجاد می‌شود، مشکلات در حین تعمیر به دلیل عدم دانش کافی تعمیرکار است.

متأسفانه افرادی که در حوزه تعمیر گیربکس بی ام و تخصص و دانش کافی ندارد با تعمیر اشتباه و یا جداسازی سریع گیربکس از باقی قطعات سبب وارد شدن آسیب به قسمت‌های داخلی گیربکس و اتصالات گیربکس با سایر قسمت‌های خودتر می‌شوند. درنتیجه مشکل گیربکس بی ام و شما تعمیر می‌شود اما مشکلات دیگری برای گیربکس ایجاد می‌شوند که نیاز است برای رفع هرکدام مجدداً به تعمیرگاه مراجعه کنید و هزینه و زمان مجددی برای تعمیر صرف کنید.

تعمیر بی ام و در تعمیرگاه تخصصی بی ام و

اغلب شرکت‌های خودروسازی مطرح در دنیا مانند بی ام و از گیربکس‌های اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک در خودروهای خود استفاده می‌کنند، گیربکس اتوماتیک با توجه به ساختاری که دارد شتاب خودرو را زیادتر می‌کند و دیگر نیازی به تعویض دنده به‌صورت دستی وجود ندارد، این موارد سبب می‌شوند تا راحتی و آرامش راننده در حین رانندگی بیشتر باشد. خریداران خودروهای بی ام و به دلیل راحتی و آرامش بیشتر در حین رانندگی با این خودروها هزینه بیشتری پرداخت می‌کنند تا امکانات بیشتری در زمان رانندگی داشته باشد و بدون دغدغه رانندگی کنند.

با توجه به هزینه‌ی بیشتری که برای استفاده از این خودروها پرداخت می‌شود، نگهداری و مراقبت از خودروهای بی ام و اهمیت بیشتری نسبت به خودروهای داخلی دارد، نگهداری از خودروهای بی ام و آسان نیست و به مراقبت و حساسیت بالایی نیاز دارد. درست است که گیربکس‌های برند بی ام و کیفیت بالایی دارند اما اغلب به دلیل بی‌توجهی به سرویس خودرو و نگهداری درست دچار مشکل می‌شود، علائم خرابی گیربکس بی ام و معمولاً با بروز سروصدا غیرعادی، روشن شدن چراغ چک خودرو و عدم حرکت خودتر بروز می‌کند.

عدم تعمیر به‌موقع گیربکس بی ام و و برسی مشکلات گیربکس می‌تواند سبب بروز مشکلات دیگری در خودرو شود، درنتیجه هزینه تعمیر و زمان موردنیاز برای تعمیر خودرو افزایش پیدا می‌کنند. بهتر است برای جلوگیری از پیشرفت مشکل ایجادشده در گیربکس و گسترش آن به سایر قطعات خودرو، گیربکس خودرو را سریعاً برای بررسی به تعمیرگاه‌های تخصصی بی ام و منتقل کنید.

خودروهای بی ام و پس از مدتی حرکت نیاز به بررسی دارند. بهتر است برای عیب‌یابی و تعمیر گیربکس بی ام وب ه مراکز تخصصی مراجعه کنید، تعمیر گیربکس بی ام و به تخصص بالایی نیاز دارد و راحت نیست، به همین دلیل حتماً باید توسط افراد متخصص انجام شود.

تعمیر بی ام و

در حال حاضر زندگی اغلب ما وابسته به خودرو است، هر نوع خرابی در خودرو می‌تواند زمان و هزینه زیادی برای ما در پی داشته باشد، درزمانی که خودرو بی ام و خود را به تعمیرگاه می‌برید، مسلماً دوست دارید در زمان کوتاه‌تر و به‌صورت سالم خودروی خود را دریافت کنید. اگر این موارد انجام نشوند هزینه و زمان مضاعفی برای شما ایجاد می‌شود.

حتی این امکان وجود دارد که خودروی شما مجدداً کار نکند، یا مشکلات قبل همچنان در گیربکس بی ام و شما وجود داشته باشند. اگر می‌خواهید از بروز این مشکلات جلوگیری کنید حتماً خودرو را به یک تعمیرگاه تخصصی ببرید، در این شرایط خیال شما از بابت تعمیر درست و اصولی گیربکس بی ام و و سلامت خودتر راحت است. تعمیر گیربکس بی ام و در مقایسه با خودروهای داخلی به دانش فنی بیشتری نیاز دارد به همین سبب باید در مراکز تخصصی فعال در این حوزه انجام شود.

تعمیر گیربکس بی ام و معمولاً موارد زیر را شامل می‌شود، تعمیر ساعت گیربکس، تعمیر توربین گیربکس، تعمیر شیر برقی گیربکس، تعمیر سیستم کامپیوتری گیربکس، تعویض روغن گیربکس و تعمیر نشتی لوله‌های انتقال روغن گیربکس.

تعمیر بی ام و در کرج
تعمیر بی ام و در کرج

 

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک خودروهای المانی

تعمیرگاه خودروهای آلمانی با تکیه‌ بر دانش و تخصص فعالیت خود را آغاز کرده است، برای انجام تعمیرات گیربکس انواع خودروهای خارجی خصوصاً خودروهای تولیدی برند بی ام و از تکنسین‌های متخصص استفاده می‌شود. مجموعه از بهترین افراد در حوزه تعمیر گیربکس بی ام و در مجموعه ما وجود دارند تا شمارا در امر تعمیر گیربکس بی ام و خودیاری کنند.

تعمیرگاه خودروهای آلمانی با توجه به تجربه بالای پرسنل خود در حوزه تعمیر گیربکس بی ام و به یکی از معتبرترین مراکز در حوزه تعمیر گیربکس تبدیل‌شده است. تعمیر کلیه خرابی‌ها با توجه به حفظ رضایت مشتری با دقت بسیار بالایی انجام می‌شود.

 

دلایل خرابی گیربکس اتوماتیک بی ام و

مانند هر قطعه، تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به تخصص دارد. برای تعمیر گیربکس بی ام و خراب، اول‌ازهمه، لازم است که نقص و قطعاتی که ممکن است باعث خرابی شوند، به‌درستی شناسایی شوند. برای تشخیص خرابی گیربکس به دستیاران الکترونیکی باتجربه نیاز است. ما با تیم متخصص خود ازنظر زمانی و هزینه‌ای از شما پشتیبانی می‌کنیم، زیرا در کوتاه‌ترین زمان و با دقت نقص گیربکس را تشخیص می‌دهیم. پس از تشخیص منشأ عیب، باید قطعه مربوط که دچار خرابی شده است شناسایی و تعمیر و در صورت نیاز تعویض شود.

در خودروهای بی ام و، خرابی گیربکس می‌تواند در قسمت‌های مختلف رخ دهد. به‌خصوص زمانی که مغز الکترونیکی گیربکس آسیب ببیند، باعث ایجاد مشکلات جدی در راحتی در خودرو می‌شود. مغز الکترونیکی گیربکس مکانیزم الکترونیکی است که بالا و پایین کردن گیربکس را تنظیم می‌کند و همچنین زمان قرار دادن سوخت روی سیستم چهارچرخ متحرک یا دوچرخ متحرک را تنظیم می‌کند.

این مکانیزم الکترونیکی دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند خود را با توجه به بار، آب‌وهوا و راحتی رانندگی وسیله نقلیه تطبیق دهد. نقص در این دستگاه باعث بدتر شدن راحتی رانندگی وسیله نقلیه می‌شود. در حین رفع خرابی و تعمیر گیربکس بی ام و، هر قطعه یک‌به‌یک تست‌شده و تعمیرات به‌صورت تضمینی انجام می‌شود.

مکاترونیک مگانیزمی است که در آن گیربکس اتوماتیک با روغن حرکت می‌کند و روغن، اصطکاک و سایش بیشتر است، باعث ایجاد مشکل عدم تعویض دنده می‌شود. در هنگام تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و باید مکاترونیک را تغییر داد تا مشکلاتی مانند دنده نشدن، ضربه زدن در هنگام تعویض دنده برطرف شود.

مکاترونیک گیربکس با سیگنال‌هایی که از مغز گیربکس الکترونیکی دریافت می‌کند، شیر برقی را فعال می‌کند. شیر برقی که فعال می‌شود، حرکت الکتریکی را با توجه به دمای مشخصه روغن انتقال انجام می‌دهد. در این فرآیند خاموش و روشن، حرکت الکترونیکی حرکت مکانیکی را هدایت می‌کند و تعویض دنده فراهم می‌شود.

بسیاری از مشکلات مانند عدم تعویض دنده، خلاصی خودرو در حالت پارک، عدم پاسخ به‌موقع گیربکس، سخت بودن تعویض دنده، تغییر ناگهانی دنده، عدم تعویض دنده به دنده‌های بالاتر، روشن شدن چراغ چک خودرو با تعمیر و بررسی گیربکس بی ام و رفع می‌شوند. به شرطی که تعمیرات توسط افراد متخصص انجام شود.

تعمیر موتور بی ام و
تعمیر موتور بی ام و

در برخی از موارد خرابی گیربکس علت خارجی دارد، اگر موتور خودرو خراب‌شده باشد و سطح روغن‌موتور کمتر از حد معمول و استاندارد باشد موتور خودتر بیش‌ازحد کار می‌کند به طبع گیربکس نیز بیشتر از معمول کار می‌کند و این عامل سبب می‌شود تا روغن گیربکس سریع تمام شود و چرخ‌دنده‌ها فرسوده شوند، در این صورت اگر روغن گیربکس تعویض شود بازهم مشکل ادامه دارد چراکه علت خرابی گیربکس منشأ خارجی دارد، تا زمانی که موتور خودرو تعمیر نشود، خرابی گیربکس حل‌نشده باقی می‌ماند.

روغن گیربکس با روغن‌موتور تفاوت‌های زیادی دارد، متأسفانه در مراکز غیرتخصصی از روغن‌موتور به‌جای روغن گیربکس استفاده می‌شود این امر سبب می‌شود تا گیربکس دچار اختلالت جدی و زیادی شود، روغن گیربکس ترکیبات متفاوتی دارد که برای کارایی گیربکس تعبیه‌شده‌اند، حتی برعکس این مورد نیز سبب خرابی می‌شود، اگر به‌جای روغن‌موتور از روغن گیربکس استفاده شود موتور بی ام و شما سریعاً خراب می‌شود. هر دو خرابی گیربکس و موتور بی ام و هزینه بسیار زیادی برای شما در پی خواهند داشت.

برای تعویض روغن گیربکس بی ام و باید از روغن اصل کارخانه بی ام و یا روغن‌هایی که توسط برند توصیه‌شده‌اند استفاده کرد، باقی روغن‌ها ناخالصی‌هایی دارند که سبب خرابی گیربکس بی ام و و ساختار چرخ‌دنده‌ها می‌شود، این روغن‌های بی‌کیفیت معمولاً هزینه کمی دارند که در نگاه اول کاملاً اقتصادی هستند اما براده‌های آهنی که در خوددارند سبب خرابی گیربکس می‌شوند درنتیجه شما باید دو برابر هزینه کنید تا گیربکس بی ام و شما کارایی اولیه خود را به دست بیاورد.

اگر روغن گیربکس بی ام و شما دچار نشتی شده باشد لکه‌های روغن زیر خودرو نمایان می‌شوند در این شرایط اصلاً نباید با خودرو حرکت کرد و باید خودرو سریعاً به مراکز تخصصی برای رفع نشتی منتقل شود، نشتی روغن گیربکس بی ام و عمدتاً به دلیل پارگی در لوله‌های انتقال روغن در گیربکس ایجاد می‌شود برای تعمیر این مشکل باید جلوبندی خودرو باز شود و گیربکس به‌صورت کامل از خودرو خارج شود تا بتوان تمامی اتصالات را بررسی کرد و سوراخ منشأ نشتی را شناسایی و تعمیر کرد. نشتی روغن گیربکس سبب می‌شود تا روغن در گیربکس باقی نماند، حرکت با خودرو در این شرایط سبب بریدن ترمز خودرو می‌شود.

عیب‌یابی رایگان

گام اول برای تعمیر گیربکس بی ام و بررسی خودرو است، در برخی از موارد علت خرابی گیربکس منشأ خارجی دارد و مربوط به خود گیربکس نیست. به‌منظور بررسی اولیه خودتر برای مشخص شدن علت خرابی گیربکس بی ام و باید تمامی قسمت‌های گیربکس موردبررسی قرار گیرند عیب‌یابی و مشاوره در حوزه تعمیر و برآورد هزینه همگی در تعمیرگاه خودروهای آلمانی کاملاً رایگان انجام می‌شوند.

تعمیرگاه گیربکس بی ام و
تعمیرگاه گیربکس بی ام و

سرویس گیربکس بی ام و

سرویس گیربکس خودرو می‌تواند از مواجه‌شدن شما با شرایط نامطلوب در آینده جلوگیری کند. شما باید تعویض روغن و آب‌بندی خودرو را در زمان‌های مناسب انجام دهید. باید دائماً روغن گیربکس و وضعیت روغن را چک کنید. یک واکنش زنجیره‌ای می‌تواند با یک اشتباه کوچک در سیستم شروع شود و درنتیجه مشکلات بزرگی ایجاد کند. علاوه برداشتن کنترل کامل، باید هنگام استفاده آگاهانه از وسیله نقلیه خود استفاده کنید.

به‌عنوان‌مثال، هنگام تعویض دنده باید کلاچ را به‌طور کامل فشار داد، فرود و برخاست سریع و سخت سبب خرابی گیربکس می‌شود، از تعویض دنده‌های سخت خودداری کرد، از تعویض دنده درزمانی که وسیله نقلیه در دورهای بالا است اجتناب کرده و منتظر آستانه قرمز باشید. مقدار روی شمارنده دور در هنگام تعویض دنده مشخص است.

 

ضمانت یک‌ساله

کلیه خدمات در تعمیرگاه خودروهای آلمانی بنا بر قوانین بین‌المللی و مطابق با تمامی تعمیرگاه‌های مدرن و تخصصی بی ام و با ضمانت یک‌ساله ارائه می‌شوند، هر نوع مشکلی در این‌یک سال برای بخش تعمیر شده و قطعه‌ی جایگزین شده ایجاد شود بدون دریافت هزینه اضافی تعمیر و بررسی می‌شود.

خودروبر رایگان

احتمال خرابی خودرو در قسمت‌های مختلف وجود دارد، با توجه به این امر و برای رفاه حال مشتریان امکان حمل خودتر با خودروبر رایگان در نظر گرفته‌شده است، خودروی شما در هرکجا که باشد با خودروبر رایگان و مخصوص مجموعه به تعمیرگاه منتقل می‌شود.

ما باتجربه خود درزمینه گیربکس، گیربکس اتوماتیک خودروهای همه برندها (آئودی، بی ام و، مرسدس، پورشه، هوندا، فورد، تویوتا، هیوندای و غیره) تعمیر می‌کنیم. نقص‌های گیربکس اتوماتیک در درجه اول با تجهیزات الکترونیکی شناسایی می‌شود. پس از تشخیص صحیح عیب، توسط نیروهای متخصص و مجرب ما به‌دقت تعمیر و نگهداری می‌شود.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد تعمیر گیربکس اتوماتیک و طرح سؤال می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و و سایر خدمات گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه خودروهای آلمانی با دقت انجام می‌شود. ما دائماً در تلاشیم تا مشتریان از خدمات رضایت داشته باشند، تمامی خدامت با ضمانت‌نامه یک‌ساله ارائه می‌شوند.

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
دانلود فیلم کمدی روز موش خرما

دانلود فیلم کمدی روز موش خرما

نام فیلم : Groundhog Day ژانر (موضوع) : درام، فانتزی،...
چراغ استخری چیست و چه کاربردی دارد؟

چراغ استخری چیست و چه کاربردی دارد؟

چراغ استخری یکی از عناصر اساسی و جذاب در طراحی...
بهترین آپشن های خودرو در سال 1403 چه آپشن هایی است؟

بهترین آپشن های خودرو در سال 1403 چه آپشن هایی است؟

در عصری که تکنولوژی با سرعت بی‌سابقه‌ای در حال تغییر...
بورس سکه بهار آزادی گلدن ارت ( خانی )

بورس سکه بهار آزادی گلدن ارت ( خانی )

بورس سکه بهار آزادی گلدن ارت...
ورق گالوانیزه را از کجا بخریم؟

ورق گالوانیزه را از کجا بخریم؟

ورق گالوانیزه به عنوان یکی از مواد اولیه پرکاربرد در...
بورس لاستیک تهران : بازار لاستیک تهران کجاست؟

بورس لاستیک تهران : بازار لاستیک تهران کجاست؟

در این مقاله به معرفی بازار لاستیک تهران یا به...
متخصص لمینت سرامیک دندان

متخصص لمینت سرامیک دندان

دندان‌ها یکی از اجزای بسیار مهمی هستند که بیشتر ما...
درخشش دندان ها با کلینیک دندانپزشکی سریتا

درخشش دندان ها با کلینیک دندانپزشکی سریتا

طبعا همه ما دوست داریم دندان‌هایی سفید و درخشان داشته...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم