تیغه ۱۰۰ کرکره برقی

تیغه ۱۰۰ کرکره برقی

5/5

لیست قیمت تیغه کرکره برقی

اگر به دنبال لیست قیمت تیغه کرکره برقی در تهران هستید، حتما خرید خود را با معتبرترین مرکز فروش کرکره برقی در تهران تجربه کنید.

در ادامه با همراه باشید تا انواع تیغه کرکره برقی را معرفی کرده و در مورد قیمت انواع تیغه توضیح دهیم.

پیشنهاد ویژه: برای استعلام قیمت تیغه کرکره برقی همین حالا با بهترین مرکز فروش کرکره برقی تهران تماس بگیرد. ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹

تیغه کرکره برقی چیست

بدنه کرکره برقی را تیغه تشکیل می دهد و در واقع می توان گفت مهم ترین قسمت این نوع از درب ها تیغه کرکره می باشد. تیغه ها در جنس های مختلفی وجود داشته و بسته به نوع جنسی که دارند می توانند از ویژگی های مختلفی برخوردار باشند. به طور کلی تیغه کرکره برقی باعث می شود تا از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری شده و در زمان بسته بودن درب، نمای زیبایی به ساختمان داده شود.تیغه ها فضای کمی را اشغال می کنند و با توجه به این که در هنگام بسته بودن در بالا رول می شوند نیاز به فضای زیادی در اطراف خود ندارند و در محیط های کوچک بسیار کاربردی می باشند. همچنین استحکام و مقاومت این تیغه ها بسیار بالا بوده و در برابر عوامل محیطی مختلف مقاومت زیادی را از خود نشان می دهند.

مزیتی که تیغه های کرکره برقی دارند این است که می توان آنها را در طرح ها و رنگ های مختلف سفارش داد. کارخانه های تولید کننده این تیغه ها، رنگ بندی متنوعی را در اختیار مشتری قرار می دهند و فرد می تواند با توجه به نمای ساختمان خود رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب نماید. علاوه بر آن می توان تبلیغات را به اشکال مختلف بر روی این تیغه ها انجام داد. رنگ آمیزی برای انجام تبلیغات می تواند گزینه مناسبی باشد و زمانی که درب بسته است این تبلیغ کاملا به چشم آمده و فضای زیادی را در بر می گیرد.

  • عملکرد
  • جنس تیغه کرکره برقی
  • فرم و انواع تیغه کرکره برقی
  • رنگ تیغه
  • ابعاد و اندازه های تیغه

عملکرد تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی تیغه ای است که لبه بالایی آن (برای استحکام بیشتر) دوبار تا خورده است. هر تیغه از کرکره در محور خود به تیغه بعدی متصل شده و در نهایت یک لولای پیوسته را می سازد. وقتی یک تیغه در جهتی خاص شروع به چرخش کند، تیغه بعدی به دنبال آن حرکت می کند. این پره ها به روی یک میله آزاد متحرک (شفت) می چرخند.

برای تکمیل سیستمِ بالا بردن تیغه، باید دو اهرم موازی برای بالا بردن یک تیغه عمل کنند. یکی از این اهرم ها با فشار یک میله آزاد به پایین، رها می شود و اهرم دیگر با نیرو دادن به یک آهن ربای الکتریکی که به یک مدار زمانی ثابت، متصل است، آزاد می گردد. هر پره در قسمت ابتدا و انتهای خود دارای کپس (لاستیک انتهایی با برش هایی قالب خورده) هستند که باعث حرکات جانبی نرم و بی صدا می گردد.

پیشنهاد ویژه: برای خرید کرکره برقی حتما از لیست قیمت درب اتوماتیک فروشگاه های معتبر استفاده کنید. فروشگاه همتا همیشه در کنار شماست. ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹

جنس تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی می تواند از جنس آلومینیوم، ورق گالوانیزه و پلی کربنات باشد. کرکره برقی آلومینیومی دارای مقاومت بالاتری هستند و برای پارکینگ ها، مغازه ها و… استفاده می شوند. درصد بسیار بالایی از کرکره های برقی استفاده شده در ایران از جنس آلومینیوم هستند. کرکره برقی آلومینیومی دارای شرایطی است که می توان به راحتی از آن در آب و هوای بسیار مرطوب و یا بسیار خشک استفاده نمود. تیغه کرکره های اتوماتیک گالوانیزه با قیمتی مناسب تر در دسترس هستند.کرکره برقی پلی کربنات، شیشه ای بوده و ظاهری بسیار زیبا دارند. از این کرکره های اتوماتیک برای اماکنی مانند بانک ها، صرافی ها و… که نیاز هست در هنگام بسته بودن درب نیز محیط داخلی معلوم باشد، استفاده می گردد.

فرم و انواع تیغه کرکره برقی

تیغه های کرکره برقی می توانند بر اساس ویژگی ها مختلفی تقسیم بندی شوند که در زیر به انواع آن اشاره می شود.

تیغه آلومینیومی کرکره های برقی می توانند دارای یک، دو یا سه پل، درون خود باشند، این پل ها باعث استحکام و مقاومت بیشتر تیغه می گردد. تصویر زیر نشان دهنده تیغه ای دو پل (که تقسیم کننده بخش داخلی تیغه به سه قسمت است) می باشد. با خرید تیغه کرکره برقی دوپل از استحکام بیشتر آن بهره مند خواهید شد.

نوع دیگری از تقسیم بندی فرم تیغه ها بر اساس یک یا دو جداره بودن آن ها انجام می گیرد. تیغه های یک جداره تنها از یک صفحه تشکیل شده اند. اما تیغه های دو جداره دارای دو صفحه هستند که با اندکی فاصله به یکدیگر متصل شده اند. استفاده از پل برای استحکام تیغه و فوم برای ایجاد عایق صدا، تنها برای این نوع از تیغه ها امکان پذیر می باشد. تصویر زیر به خوبی نشان دهنده تیغه های یک و دو جداره و تفاوت آن هاست.

نوعی دیگر از تیغه ها به صورت پانچ شده وجود دارند که باید در نظر داشت برای استفاده از آن تنها می توان تیغه یک جداره را به کار برد. در رابطه با تیغه پانچ شده کرکره برقی ذکر این نکته الزامی به نظر می رسد که از آنجایی که این تیغه ها یک جداره هستند، استحکام پایین تری نسبت به دیگر تیغه ها دارند و بهتر است به صورت ترکیبی با دیگر تیغه ها استفاده شوند. به علاوه برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان، می توان از طلق یا شیشه استفاده کرد.

همچنین نوعی دیگر از تیغه ها به نام تیغه غضروف دار کرکره برقی معروف هستند. در محل اتصال این تیغه ها به یکدیگر زوائد غضروف مانندی دیده می شود که نقش آن ها در ایجاد حرکت نرم و آرام تیغه ها در کنار یکدیگر می باشد.

روش دیگر برای تقسیم بندی تیغه ها بر اساس قوس دار یا تخت بودن آن ها است، تیغه های قوس دار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند چرا که به راحتی به دور شفت می گردند. تیغه های تخت برای بخش انتهایی کرکره (تیغه ای که بعد از باز شدن به روی زمین قرار می گیرد) نیز استفاده می گردند.

فرم دهی به تیغه آلومینیومی

در هنگام ساخت تیغه های آلومینیومی از بیلت (یا شمشال که سطح مقطع آن دایره یا مربعی با عرض کمتر از 15 سانتی متر می باشد) استفاده می شود. بیلت ها در کانتینر قرار می گیرند و اعمال فشار بر روی آن ها، به تیغه شکل می بخشد. این شکل یا فرم دهی، می تواند به صورت سرد و یا گرم انجام گیرد؛ روش گرم به این صورت است بیلت پیش از قرار گیری در دستگاه، اندکی حرارت می بیند.

رنگ تیغه کرکره اتوماتیک

رنگ آمیزی برای تیغه های کرکره برقی با ضخامت 7 میکرون انجام می گیرد. برای تیغه های سفارشی می توان از رنگ های پادر کوتینگ powder coating (یا پوشش با رنگ پودری) استفاده نمود که به دلیل قرار گیری در کوره به مدت 30 دقیقه دارای ضخامت 20 میکرون خواهند بود. می توان از رنگ های دلخواه برای رنگ آمیزی تیغه استفاده کرد، اما به طور کلی اکثر تیغه های آلومینیومی به رنگ سفید در می آیند.

ابعاد و اندازه های تیغه

تیغه های کرکره برقی با توجه به شرایط و موارد استفاده، می توانند دارای عرض های متنوعی باشند که در زیر به انواع و کاربرد های آن اشاره می گردد:

  • تیغه کرکره برقی با عرض 40 میلی متر مناسب برای مصارف صنعتی
  • تیغه کرکره برقی با عرض 60 میلی متر مناسب برای مصارف خانگی و فروشگاهی
  • تیغه کرکره برقی با عرض 60 و 80 میلی متر مناسب برای مصارف فروشگاهی و صنعتی
  • تیغه کرکره برقی با عرض 80 و 100 میلی متر مناسب برای مصارف امنیتی بالا

محاسبه مساحت مورد نیاز تیغه کرکره برقی

قیمت تیغه کرکره برقی ارتباط مستقیم با مساحت آن دارد، برای ورودی های مختلف به تیغه هایی با مساحت های مختلف نیاز است. برای محاسبه مساحت تیغه، کافیست از فرمول ساده زیر استفاده کنید:

عرض ورودی × (40 سانتی متر + طول ورودی) = مساحت مورد نیاز تیغه

اضافه کردن عدد 40 به طول ورودی، با در نظر گرفتن فضای مورد نیاز برای قرار گیری شفت و بدنه آن انجام می گیرد.

برای مثال یک ورودی را با ابعاد 2×3 متر در نظر بگیرید. با توجه به فرمول بالا به نتیجه زیر دست خواهیم یافت:

6.8=3.4×2

مساحت تیغه مورد نیاز برای این ورودی 6.8 متر مربع خواهد بود.

شما می توانید با تماس با کارشناسان بخش فروش کرکره برقی در فروشگاه همتابا همکاران ما مشورت کنید تا شما را برای خرید بهترین کرکره برقی راهنمایی کنند.

ویژگی های تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی معمولاً به طور استاندارد از آلومینیوم ساخته می شود و و در کرکره برقی هایی که دارای ابعاد ۷ و ارتفاع ۶ متر انجام می شود.

در انتخاب تیغه آلومینیوم باید به مقدار توان موتور کرکره برقی دقت به زیادی داشت زیرا در صورتی که تیغه و موتور با هم هماهنگی نداشته باشند باعث می شود که در کرکره برقی تعادل برقرار نشود. در قسمت پایین تعدادی از ویژگی های تیغه کرکره برقی را برای شما توضیح می دهیم.

  • جلوگیری از هدر رفتن انرژی
  • نصب راحت در کمترین زمان با اشغال فضای کم
  • باعث زیبایی کرکره برقی می‌شود.
  • دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است و به همین دلیل می توان آن را با آن نمای داخلی ساختمان هماهنگ کرد.
  • دارای مقاومت بالایی می باشد و باعث امنیت بالای ساختمان می شود.

وزن انواع تیغه های کرکره برقی

انواع مختلف تیغه کرکره برقی در جنس های مختلفی ساخته می شوند و هر کدام از آلیاژها و فلزاتی که در ساخت تیغه های کرکره برقی استفاده می‌شوند دارای وزن های متفاوتی می باشند.

شما می‌توانید با توجه به کارآیی مورد نظر خود و مکانی که قصد دارید برای آنکه برقی نصب کنید هر نوع از را انتخاب کنید ولی باید وزن آن را نیز در نظر بگیرید زیرا وزن تیغه ارتباط مستقیمی با وزن کره دارد. در این قسمت انواع تیغه های کرکره برقی را برای شما توضیح می دهیم:

  • وزن تیغه گالوانیزه در حدود ۸ کیلوگرم در هر متر مربع می باشد.
  • وزن تیغه آلومینیوم اکسترود در حدود ۶ کیلوگرم تا ۸ کیلوگرم می باشد.
  • وزن تیغه آلومینیوم پانچ شده در حدود ۸.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم در هر متر مربع می باشد.
  • وزن تیغه آلومینیوم دوجداره در حدود ۹ کیلوگرم در هر متر مربع است.

طول تیغه کرکره برقی

برای محاسبه تعداد تیغه کرکره مورد نیاز، ابتدا بایستی ارتفاع دهنه را اندازه گیری کرد. در واقع منظور از ارتفاع دهنه، طول بازشوی کرکره برقی می باشد. سپس با توجه به ابعاد صفحه پلیت و لوله مورد استفاده، در موتور توبلار، 60 سانتیمتر و در موتور ساید، 80 سانتیمتر به مقدار ارتفاع اندازه گیری شده اضافه می شود. در نهایت کافی است مقدار به دست آمده را بر پهنای مفید تیغه تقسیم کرده تا تعداد تیغه لازم برای نصب کرکره به دست آید.

توجه داشته باشید که برای کرکره های اتوماتیک با عرض بالای 7 متر یا ارتفاع بالای 6 متر می باسیت از تیغه 100 میلیمتر استفاده کرد. در صورتی که هم عرض دهنه بالای 7 متر و هم ارتفاع آن بالای 6 متر باشد، علاوه بر استفاده از تیغه 100 می بایستی از موتور ساید 3 فاز برای حرکت کرکره استفاده کرد.

ضخامت تیغه کرکره برقی

ضخامت تیغه کرکره برقی یکی دیگر از موارد مهم تاثیر گذار در انتخاب و خرید تیغه کرکره اتوماتیک است. برای کسب اطلاعات بیشتر به موارد زیر توجه کنید:

  • بهترین تیغه کرکره برقی برای مصارف صنعتی، ضخامت و عرض 40 میلیمتر است.
  • بهترین تیغه کرکره اتوماتیک برای مصارف خانگی و فروشگاهی، عرض 60 میلیمتر است.
  • بهترین تیغه درب کرکره ای برای مصارف فروشگاهی و صنعتی، عرض 60 و 80 میلیمتر است.
  • بهترین تیغه درب کرکره ای برقی برای مصارف امنیتی بالا و حساس، ضخامت 80 و 100 میلیمتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ضخامت تیغه کرکره برقی را مطالعه کنید.

کاربرد تیغه کرکره برقی

کرکره برقی در مراکز مختلفی استفاده می شود از منازل و پارکینگ ساختمان ها گرفته تا بانک ها و طلا فروشی ها از کرکره برقی استفاده می کنند. کاربرد تیغه کرکره برقی در مراکز مختلف متفاوت می باشد و ممکن است عده آن را به خاطر زیبایی و عده‌ای آن را برای امنیت انتخاب کرده باشند.

به طور کلی کاربرد تیغه کرکره در دو مورد خلاصه می شود:

  • کاربرد تیغه کرکره برقی در حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت
  • محافظت از محیط در برابر آتش سوزی و باد و طوفان
  • عایق سازی

بررسی اجزای کرکره برقی

همانطور که حتما مشاهده کرده اید کرکره های برقی به صورت عمودی به سمت بالا و پایین حرکت می کنند و برای این کار نیاز به اجزای مختلفی دارند تا بتوانند عملکرد خود را به صورت صحیح و اصولی انجام دهند. کرکره برقی شامل اجزای مختلفی مانند تیغه، موتور، قوطی، شفت، صفحه پلیت، اندکپ یا یاتاق، جا قفلی، مرکز کنترل، یو پی اس و ریل می باشد که وجود هر یک برای کار کردن این نوع از درب ها الزامی بوده و خرابی هر یک می تواند عملکرد درب را با اختلال مواجه کند.

موتور کرکره برقی می تواند در سه نوع توبلار، ساید و سنترال وجود داشته باشد که هر یک بسته به وزن و اندازه درب می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در کرکره های کوچک که برای اماکنی که وسعت زیادی ندارند استفاده می شود، موتورهای توبلار را به کار می برند و موتور ساید را در مواردی که درب ها کمی بزرگ تر می شوند به مصرف می رسانند و در نهایت موتورهای سنترال در درب هایی با وزن متوسط کاربرد دارند.

ریل کرکره برقی اجزایی از درب است که باعث می شود تیغه های درب از آن عبور کرده و به راحتی به بالا و پایین حرکت نمایند. این تیغه ها به دور قطعه ای به نام شفت رول می شوند و به بالا می روند. صفحه پلیت کرکره برقی نیز برای نصب موتور درب بر روی قوطی نصب می گردد.

مرکز کنترل درب نیز وظیفه دارد تا فرمان های مورد نظر را از قسمت های مختلف دریافت نموده و آن را به سایر بخش های مربوطه انتقال دهد.

انواع تیغه کرکره برقی
انواع تیغه کرکره برقی

انواع تيغه كركره برقى

امروزه در صنعت، درب هاى اتوماتيک كركره برقى به خاطره ويژگى هاى خوبى كه دارد جايگاه ويژه اى پيدا كرده است. اكثر سازندگان ساختمان ها و مراكز تجارى سعى ميكنند تا جايى كه امكان دارد نسبت به ديگر درب هاى اتوماتيك مانند درب جكى و درب آكاردئونى و يا حفاظ، از کرکره برقی استفاده كنند.

اين افزايش تقاضا باعث شده تا بين توليد كننده ها و اجرا كننده هاى كركره برقى رقابت ايجاد بشود و آنها با توليد تيغه هاى بهتر يا طرح هاى گوناگون با جنس هاى مختلف و رنگ هاى متنوع بازار بيشترى را به خود اختصاص بدهند.

هدف ما از بازگو كردن اين مطالب اين است كه مشتريان گرامى با مطالعه كردن و مشاهده كردن عكس ها درك بهترى از انواع تيغه ها داشته باشند تا بتوانند براى درب مورد نظر خود بهترين و مناسب ترين تيغه ى كركره برقى را با مناسب ترين قيمت ممكن انتخاب و تهيه كنند. پس بى درنگ به سراغ انواع تيغه ها و موارد مصرف آنها همراه عكس و توضيحات ميرويم.

در بازار معمولا انواع متعددی از تیغه کرکره برقی در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه میگردد که به 6 دسته اصلی تقسیم بندی می شوند، این 4 دسته عبارت اند از:

  • تیغه آلومینیوم
  • تیغه گالوانیزه
  • تیغه پلی کربنات
  • تیغه رول گیتر
  • تیغه فوم دار
  • تیغه فولادی

لازم به ذکر است در بازار دسته های دیگری با نام ترکیبی یا ادغام تیغه پلی کربنات و آلومینیوم و همچنین دسته ی پانچ‌دار وجود دارد. انواع تیغه کرکره برقی آلومینیوم و گالوانیزه نیز به نوبه ی خود به دسته های زیر تقسیم بندی می گردد:

  • تعداد تک یا دو جداره
  • تعداد پل
  • فوم دار یا بدون فوم
  • قوس دار یا تخت
  • ·          میکس یا بدون غضروف‌

بعد از خرید تیغه کرکره، مهمترین کار پیدا کردن نصاب حرفه ای برای نصب کرکره برقی است. برای دریافت خدمات نصب و تعمیر کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

تیغه کرکره آلومینیومی

همانطور که از اسم تیغه پیداست جنس این تیغه ها از آلومینیوم است. همچنین همانطور که بالاتر ذکر شد، تیغه های آلومینیومی کرکره برقی می توانند دارای یک، دو یا سه پل، درون خود باشندتا باعث استحکام و مقاومت بیشتر تیغه گردد. تیغه کرکره برقی آلومینیومی یکی از پرفروش ترین تیغه های موجود در بازار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع و برندهای این نوع تیغه، وارد صفحه کرکره آلومینیومی شوید.

پیشنهاد ویژه: یکی از معروف ترین برند های تیغه آلومینیومی کرکره آکرول است. حتما این برند را بررسی کنید.

تیغه کرکره برقی پلى كربنات

تیغه کرکره برقی پلی کربنات از جنس پلى كربنات بوده و بصورت شفاف و يا رنگ هاى سفارشى توليد می شود. در بازار ضخامت هاى دو ميليمتر و چهار ميليمتر و با طرح هاى مختلف موجود است.

به طور كلی تیغه پلی کربنات کرکره برقی را ميتوان براى هر محيطى استفاده كرد. توجه کنید که استفاده از تیغه پلی کربنات صرفه ى اقتصادى ندارد و بيشتر براى اماكنى استفاده ميشود كه نياز دارند زمانى كه كركره پايين است داخل محل نیز ديده بشود و يا نور به داخل بتابد، مانند پنجره و يا بالكن و نمايشگاه ها و طلافروشى ها. از نظر امنيتى ميتوانيم به شما اين اطمينان را بدهيم كه تیغه پلی کربنات از ديگر تيغه ها محكم تر و غير قابل نفوذ و نشكن می باشند.

تیغه کرکره برقی رول گيتر

اين تيغه از جنس ميلگرد فولادى و روكش استيل يا آلومينيومى ساخته ميشود و از نظر امنيتى مانند حفاظ عمل ميكند و وزن نسبتا سنگينى دارد. از تیغه رول گیتر ميتوان براى اماكن مختلف استفاده نمود اما فراموش نکنید که هزينه ى بالايى نسبت به ديگر تيغه ها دارد. از تیغه رول گیتر می توان براى پنجره ها و درب هاى ورودى بجاى حفاظ استفاده نمود.

تیغه کرکره گالوانیزه

تیغه یا کرکره برقی گالوانیزه که بیشتر در مکان های عایق استفاده می شوند، تیغه های فوم دار با جنس ورقه های گالوانیزه دو جداره هستند. برای عایق سازی در میان این تیغه های دو جداره فوم هایی قرار داده شده است که از مواد پلی اورتان بوده و کاملا آن را عایق می کنند. این مدل از تیغه کرکه برای اماکنی مثل مغازه ها، فست فودی ها، فروشگاه ها و پارکینگ ها مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع تیغه وارد صفحه کرکره برقی گالوانیزه شوید.

تیغه کرکره فولادی

تیغه های فولادی در واقع همان تیغه های گالوانیزه هستند که بصورت تک جداره و با ضخامت بیشتر از تیغه های دوجداه به روش رول فرمینگ ساخته می شوند. از لحاظ ظاهری تیغه های کرکره برقی فولادی تک جداره، ظاهری متفاوت با تیغه های کرکره برقی آلومینیومی دارند و از جمله بهترین تیغه های هستند که برای درب کرکره برقی استفاده می شود.

همانطور که از اسم آن مشخص است اگر به دنبال یک تیغه کرکره برقی سنگین هستید، تیغه کرکره فولادی گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود. از ویژگی های اصلی تیغه کرکره فولادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا
  • سنگین بودن
  • امنیت زیاد
  • ساختاری مستحکم

تیغه پانچ دار یا سوراخ دار

همانطور که از اسم تیغه پانچ دار یا سوراخ دار مشخص است این طرح کرکره برقی از پانچ کردن تیغه آلومینیومی به وجود می آید که معمولاً از این منطقه به همراه تیغه اکسترود در پارکینگ های ساختمان ها و فروشگاه ها استفاده می شود. چون این تیغه کرکره برقی دارای سوراخ هایی می باشد توصیه می شود که با استفاده از یک تلق که در قسمت پشت تیغه پانچ دار قرار می گیرد از ورود گرد و غبار و صدا به فضای داخلی جلوگیری کرد.

تیغه کرکره برقی لومیکو

تیغه کرکره برقی لومیکو با آلیاژ 6063 ساخته شده است و ضخامت این تیغه کرکره برقی 80 میلیمتر میباشد. این تیغه از جنس آلومینیوم است. برای خرید تیغه کرکره برقی لومیکو شما میتوانید با انتخاب رنگ های مختلف همهنگی بین رنگ درب پارکینگ و ساختمان ایجاد کنید. شما میتوانید تیغه کرکره برقی لومیکو را برای ارتفاع 4 متر و عرض 4.5 متر انتخاب کنید. این تیغه جزو تیغه های بی صدا است و در حین کار کردن کمترین صدا را تولید میکند.

تیغه کرکره برقی شصت ميليمترى آلومينيومى

اين تيغه از جنس آلومينيوم و با عرض شصت ميليمتر و ضخامتى نسبتا متوسط ساخته شده است. تیغه شصت میلیمتری آلومینیومی داراى عصايى و مادگى قوى می باشد و بخاطره عرض كم ظرافت خاصى نسبت به تيغه هاى هشت سانتى مترى و ده سانتى مترى دارد. با توجه به آنچه گفته شد این تیغه براى پنجره ها، تراس، انبارى و درب وردى ساختمان ها مناسب می باشد. قيمت تیغه شصت میلیمتری آلومینیومی مناسب است و بطور كل براى كركره هايى با عرض زير ٣ متر توصيه ميشود.

از تیغه فوم دار با جنس آلومینیوم در ساختمان ها و پارکینگ ها استفاده می شود. علت استفاده از اینکه در ساختمان‌ها به دلیل تنوع در طرح و رنگ آن و همچنین عایق صدا بودن آن می باشد.

برای اینکه در ساخت این تیغه کرکره برقی از فوم استفاده می شود به همین دلیل در برابر حرارت و صوت عایق می باشد و برای مکان هایی که نسبت به صوت حساس هستند این تیغه پیشنهاد می شود.

پس برای ساخت کرکره برقی پارکینگ ساختمان ها و همچنین کرکره پنجره ای از تیغه فوم دار باجنس آلومینیوم استفاده می شود.

تيغه صد ميليمترى آكپاى

تبغه صد میلیمیتری آکپای از جنس آلومينيوم و با ضخامت بالا ساخته شده است و داراى دو جداره و دو پل در ميان تيغه ميباشد. اين تيغه داراى مقاومت بالايى است زيرا علاوه بر وزن زياد و ضخامت زيادى كه دارد داراى دو پل در ميان تيغه است كه مقاومت آن را در برابر فشار چندين برابر ميكند. همچنین داراى عصايى و مادگى بسيار قدرتمند ميباشد.

تیغه کرکره برقی از نوع صد میلیمتری آکپای از جمله تیغه های مورد استفاده در کرکره های مغازه می باشد. البته به علت وزن زیاد کرکره برقی بهتر از از موتور هایی که قدرت بالایی دارند استفاده نمود.

پل هاى اين تيغه باعث ميشوند كه در عرض هاى بالاى شش متر كركره اصطلاحا شكم ندهد و عصايى و مادگى باعث ميشوند كركره با ارتفاع بالاى پنچ متر تحمل وزن زياد كركره را داشته باشد.

ويژگى هاى اين تيغه، دو جداره بودن، دو پل بودن، ضخيم و سنگين بودن است. اما همين ويژگى ها باعث گران تمام شدن كركره ميباشد.

بنابراين نتيجه ميگيريم كه فقط براى كركره هايى از اين نوع تيغه استفاده كنيم كه بسيار عريض هستند و ارتفاع زيادى دارند.

تيغه ى هشتاد ميليمترى آكپاى

از جنس آلومينيوم ساخته شده است و داراى دو جداره و فقط يك پل ميان تيغه ميباشد. عصايى و مادگى نسبتا ضخيم و قوى دارد. اين تيغه را ميتوان براى كركره هاى فروشگاه ها و پاركينگ ها مورد استفاده قرار داد.

از آنجاكه جنس اين تيغه آلومينيوم ميباشد ميتوان آن را در مناطق معتدل مانند شمال ايران به راحتى مصرف نمود و نگران فرسايش تيغه نبود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله معرفی کرکره هوشمند برقی را نیز مطالعه نمایید.

تيغه هشتاد ميليمترى آلومينيومى پرتا porta

اين تيغه یکی از تیغه آلومينيومی کرکره برقی است که داراى دو جداره ضخيم و در پل ضخيم در ميان تيغه و حتى عصايى و مادگى بسيار قوى و سنگين ميباشد. اين تيغه واقعا جزو تيغه هاى قدرتمند بازار ميباشد زيرا علاوه بر ضخيم و سنگين بودن داراى دو ويژگى ديگر ميباشد كه جهت جلوگيرى از توليد صدا لاستيك خور ميباشد و كپس هاى آن فولادى ميباشد و بوسيله ى پيچ متصل ميشوند.

اين تيغه مناسب براى تمام درب ها ميباشد و چون از آلومينيوم ساخته شده است در هواى مرطوب هم ميتوان از آن بهره برد اما براى درب هاى كوچك كه نيازى به تيغه اى با اين ضخامت نيست توصيه نميشود زيرا هزينه ى زيادى دربر ميگيرد.

تيغه هشتاد ميليمترى فوم دار پرتا porta

از انواع تیغه های فوم دار کرکره برقی زمانی استفاده می شود که نیاز به سر و صدای بسیار پایین وجود دارد.

جنس اين تيغه از فولاد منيزيوم ساخته شده و نسبت به ديگر تيغه هاى مشابه از ضخامت و وزن بالايى برخوردار است، از ويژگى هاى اين تيغه ميتوان به فوم داخل تيغه اشاره كرد كه ميتواند به استحكام اين تيغه كمك بسيارى كند و عايق گرما و سرما و حتى عايق صدا می باشد.

ديگر ويژگى اين تيغه بسيار بيصدا بودنش است كه هنگام بالا و پايين شدن كركره هيچ مزاحمتى براى اطرافيان ندارد. پس ميتوان از اين تيغه براى پاركينگ و تراس و پنجره ها با خيال آسوده استفاده كرد.  این تیغه در دو رنگ سفيد و كرم و طرح چوب توليد و عرضه می شوند كه بيشتر براى پاركينگ ساختمان ها مناسب هستند.

تیغه کرکره برقی اکرول

قیمت تیغه کرکره برقی اکرول به ابعاد کرکره برقی بستگی دارد. هر چه ابعاد کرکره برقی بزرگتر باشد قیمت تیغه نیز بیشتر میشود. در ایران کرکره قیمت تیغه های کرکره برقی نسبت به سایر فروشگاه های فروش کرکره برقی ارزان تر است و شما میتوانید با هزینه کمتری باکیفیت ترین تیغه کرکره برقی را خریداری کنید. قیمت تیغه کرکره برقی اکرول از حداقل 220/000 تومان شروع میشود. این قیمت مربوط به زمان انتشار این مقاله است و برای اطلاع دقیق از قیمت تیغه کرکره برقی اکرول میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

تيغه هشتاد ميليمترى چهار پل آكرول Akroll

جنس اين تيغه از آلومينيوم مي باشد و داراى دو جداره است و مهم ترين ويژگى اين تيغه تعداد چهار پل است كه در ميان تيغه مشاهده مي كنيد. همانطور كه ميدانيد در هر سازه اى هر چند وزن يا ضخامت پل ها كم باشد اما هرچه پل هاى بيشترى ساخته شود استحكام و مقاومت آن سازه در برابر ضربه و يا فشار چندين برابر خواهد شد. بنابراين ميتوانيم از اين تيغه در عرض هاى هفت و هشت متر هم استفاده كنيم.

باید بدانید که تیغه کرکره برقی چهار پل آکرول مقاومت بسیار بالایی دارد اما خب هر مزیتی دارای عیوبی نیز هست. وزن این تیغه کمی بالا می باشد و هچنین ممکن است در طول زمان به علت رسیدگی و رغن کاری کم سر و صدای زیادی را هنگام باز و بسته شدن ایجاد کند.

تیغه کرکره برقی آلما

برای تعیین قیمت تیغه کرکره برقی آلما شما باید ابعاد کرکره برقی مورد نظرتان را به اطلاع کارشناس برسانید. قیمت تیغه کرکره برقی آلما در ایران کرکره ارزان تر از سایر نمایندگی های فروش کرکره برقی است و شما میتوانید با حداقل 190/000 تیغه کزرکره برقی آلما را خریداری کنید. این قیمت ممکن است به دلیل شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت با تغییراتی مواجه شده باشد. قیمت تیغه کرکره برقی آلما بر حسب متر مربع محاسبه میشود و به شدت به متراژ کرکره برقی شما بستگی دارد. برای اطلاع بیشتر درباره قیمت تیغه کرکره برقی آلما میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید.

تيغه هشتاد ميليمترى آلما Alma

تیغه کرکره برقی 80 میلی متری آلما از جنس آلومينيوم و با وزن و ضخامت كم ساخته ميشود و داراى دو جداره است. قبلا بصورت تك پل و حالا بصورت دو پل ساخته ميشود. شما می توانید تیغه هشتاد میلیمیتری آلما را براى كركره برقى مغازه ها تا عرض شش متر و ارتفاع پنچ متر مورد استفاده قرار داد و نسبت به ديگر تيغه هاى آلومينيومئ كه وزن بيشترى دارند قيمت مناسب ترى دارد.

البته باید بدانید برای کرکره های پنجره ای نیز از این تیغه استفاده می شود.

تیغه ۱۰۰ کرکره برقی

تیغه ۱۰۰ یا همان تیغه کرکره برقی ۱۰۰ میلی‌متری یک نوع تیغه سنگین است که با شمش آلومینیوم ساخته می‌شود. این تیغه‌ها به طور پیش فرض سفید رنگ هستند اما امکان سفارش رنگ‌های در خواستی نیز وجود دارد. در ارتباط با کاربرد تیغه ۱۰۰ باید گفت که گاها پیش می‌آید که ارتفاع ورودی و همچین عرض یک فروشگاه و یا یک پارکینگ بسیار زیاد باشد در این صورت اگر از تیغه ۸ سانتی‌متری برای آنها استفاده شود ممکن است تیغه‌ها از ریل خود خارج بشوند و موجب اختلال در امنیت مکان مورد نظر شوند.

در این مواقع پیشنهاد می‌شود برای کرکره برقی به جای تیغه ۸ سانتی‌متری از تیغه ۱۰ سانتی‌متری استفاده شود تا بتواند در مقابل فشار‌های خارجی مقاومت بالاتری داشته باشد. یکی دیگر از مصارف تیغه ۱۰۰ در مکان‌های بادخیز است. برای جلوگیری از ورود سارقان نیز می‌توان از ترکیب تیغه ۱۰۰ همراه با ریل آهنی استفاده کرد.

لیست قیمت تیغه کرکره برقی
لیست قیمت تیغه کرکره برقی

لیست قیمت تیغه کرکره برقی

برای تعیین قیمت تیغه کرکره برقی عوامل مختلفی دخیل هستند. جنس آلیاژ و موادی که تیغ از آن ساخته می شود در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تیغه های کرکره برقی و همچنین مشاوره برای نصب و طراحی کرکره برقی با ما تماس بگیرید تا مناسب ترین تیغه کرکره برقی با مرغوب ترین جنس را به شما پیشنهاد دهیم.

قیمت تیغه کرکره برقی آلما

تیغه کرکره برقی آلما از پرفروش‌ترین تیغه‌های موجود در بازار است. دلیل این امر را می‌توان کیفیت بالا و قیمت مناسب این تیغه‌ها دانست. این تیغه‌ها همچنین دارای وزن مناسبی هستند که کاربرد‌ آنها را افزایش می‌دهد. تهیه‌ی تیغه آلما در کوره صورت می‌گیرد و رنگ آنها سفید الکترواستاتیکی می‌باشند. این روش رنگ‌کاری در ماندگاری رنگ بر روی تیغه تاثیر به‌سزایی دارد.

همان طور که گفته شد آلما وزن پایینی دارد همین موضوع نیز باعث قیمت کمتر این تیغه نسبت به دیگر تیغه‌ها می‌شود. تیغه‌‌های کرکره آلما پس از نصب بی‌صدا هستند. کیفیت بالای رنگ و وزن مناسب از ویژگی های اصلی این برند می باشد. این تیغه به رنگ سفید ضد خش الکترواستاتیکی داخل کوره تهیه می شود. و به دلیل وزن تقریبا سبکی که دارد قیمت مناسب تری نسبت به برخی برند های تیغه دارد.

قیمت تیغه کرکره برقی لومیکو

گر نیاز به خرید تیغه لومیکو دوپل با خیال آسوده از اصل بودن کالا و با قیمت مناسب دارید، بدون شک همتا می تواند بهترین انتخاب برای انتخاب شما عزیزان باشد. همه مشتریانی که این محصول را از شرکت همتا  خریداری کرده اند، تماما رضایت کامل داشته اند. فروشگاه معتبر همتا  با تیم متخصص خود بهترین خدمات پس از فروش را همیشه برای مشتریان خود ارائه داد اند و خواهند داد. بدون شک فروشگاه همتا ، می تواند بهترین انتخاب شما برای تیغه لومیکو دوپل باشد.

برای استعلام دقیق روز قیمت و سفارش تیغه لومیکو دوپل و یا مشاوره در مورد این محصول با کارشناسان همتا  در ارتباط باشید. ما در سایت همتا ، همه مدل و نوع از این محصول را برای مشتریان عزیز خود ارائه می دهیم. از مزیت های خرید این محصول از سایت همتا  می توان به مواردی چون: ضمانت اصل بودن کالا، تحویل سریع، قیمت مناسب نسبت به هرجای دیگر و دیگر موارد اشاره کرد. درصورت نیاز به استعلام دقیق و قیمت روز این محصول و یا همچنین برای خرید این محصول می توانید با کارشناسان این شرکت در هر ساعت از روز در تماس باشید. شماره تماس های کارشناسان شرکت همتا : در صورت مراجعه حضوری به شرکت همتا ، به این آدرس مراجعه کنید.

قیمت تیغه کرکره برقی رونیک

برای استعلام قیمت تیغه کرکره برقی رونیک تماس بگیرید.

قیمت تیغه کرکره برقی آکپالس

برای استعلام قیمت تیغه کرکره برقی آکپالس تماس بگیرید.

قیمت تیغه کرکره برقی التک

تیغه آلتک یکی از قدیمی ترین تیغه های صنعت کرکره برقی می باشد. این تیغه در کنار برندهایی چون آکرول و آلما و سوپر اسلت توانسته به خوبی کیفیت خود را مطرح کرده و رضایت نصاب و مصرف کننده نهایی را در برداشته باشد. و بر اساس همین رضایت شاهد فروش بالای این تیغه در صنعت کرکره هستیم.

تیغه التک را می‌توان از قدیمی‌ترین تیغه‌هایی دانست که در صنعت کرکره ساخته شده‌اند. تیغه التک با کیفیت خوبی که از ابتدای ورود خود به بازار ارائه داده است توانسته در کنار برند‌هایی چون سوپراستلت، آکرول و آلما قرار بگیرد. در واقع می‌توان گفت آنچه که این برند را به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برند‌های صنعت کرکره تبدیل کرده است رضایت مشتریان و همچنین نصابان از این برند است. در ارتباط با رنگ تیغه التک باید بگوییم که رنگ این تیغه کرکره برقی الکترواستاتیکی است.

قیمت تیغه کرکره برقی دیجی کالا

به دنبال قیمت تیغه کرکره برقی دیجی کالا نباشید. بهترین قیمت پیش ماست.

قیمت تیغه کرکره برقی اکفا

تیغه کرکره اکفا کاربرد زیادی در صنعت ساختمان و ساخت بنا داشته و کیفیت ساخت آن برای سازندگان ساختمان بسیار مهم است به همین دلیل خرید و فروش تیغه کرکره اکفا و قیمت مناسب آن برای بکارگیری در صنعت ساختمان سازی از اهمیت بالایی برخوردار است که مصرف رو به افزایشی در بازار و در بین سازندگان ساختمان دارد.

تیغه کرکره اکفا از جنس ، مس ، استیل ، گالوانیزه ، آلومینیوم و غیره ساخته شده و مورد استفاده در بسیاری از طرح‌های ساختمانی و مسکونی مانند کرکره برقی، کرکره پارکینگ و درب پارکینگ اتوماتیک ، کرکره برقی پارکینگی و غیره می‌باشد. این تیغه کرکره‌ها در رنگ بندی گوناگون با تنوع بسیار بالایی وجود دارد و از تیغه‌های با کیفیت و خوش ساخت اکفا ترکیه می‌باشند.

تیغه کرکره اکفا با قیمت مناسب در بازار عرضه می‌شود که همین موضوع به فروش و مصرف آن در بین کاربران کمک زیادی می‌کند. تیغه کرکره های پلی کربناتی معمولا از آلیاژ 6063 تولید می شوند که قابلیت نصب و عبور نور را دارند و از نظر شکل ظاهری و وزن نیز بسیار سبک هستند اما به دلیل استفاده از آلومینیوم در ترکیب آن ها، در مقابل نور خورشید ضعیف بوده و نسبت به سایر انواع تیغه کرکره ها، به دلیل بازتاب نور خورشید دچار شکستگی می شوند. همچنین در مقابل رطوبت نیز دچار شکستگی و آسیب های جدی می شوند.

قیمت تیغه کرکره برقی آکرول

یکی از بهترین برند‌های تیغه‌ کرکره تیغه اکرول است. از ویژگی‌های این تیغه می‌توان به ضخامت و سختی بالای آن اشاره کرد. مزیت دیگر اکرول نسبت به دیگر تیغه‌ها این است که پس از نصب و هنگام استفاده صدایی تولید نمی‌کند. اکرول در چند سال اخیرتوانسته به یکی از بهترین تیغه‌های کرکره در صنعت کرکره‌سازی تبدیل شود چراکه هم از کیفیت خوبی برخوردار است و هم دوام بالایی دارد. علاوه بر این رنگ الکترواستاتیکی که بر روی این تیغه استفاده می‌شود بسیار ماندگار است و در اثر گذشت زمان و شرایط جوی گوناگون تغییری در آن به وجود نمی‌آید. تیغه اکرول را با نام تیغه اکرول اراک نیز می‌شناسند. در ادامه به برخی از مزیت‌های این تیغه می‌پردازیم.

قیمت تیغه کرکره برقی پالارکو

تیغه کرکره برقی پالارکو در حال حاضر در ایران و در شهراراک تولید و به تمام نقاط ایران ارسال میشوداین محصول جز تیغه های با دوام و کاملا بیصدا میباشد ورنگ کوره ای الکترواستاتیک روی تیغه ماندگاری بسیار بالایی رادر برابر شرایط مختلف جوی ایجاد نموده است.پل باعث استحکام و امنیت بالای تیغه میشود.در تولید تیغه از سه نوع شمش یا بیلت و یا ضایعات استفاده میشود که نوع اول آن استاندارد یا به اصطلاح فابریک می باشد.

قیمت تیغه کرکره برقی آلما

بهترین نوع تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی مهمترین جز در کرکره برقی به حساب می‌رود که در طرح و رنگ های مختلف توسط برندهای مختلف تولید می شود. جنس تیغه کرکره می تواند در طول عمر آن و کارایی آن موثر باشد.

فروشگاه همتا توانسته با فروش بهترین نوع تیغه کرکره برقی رضایت مشتریان را در سراسر ایران جلب کند. شما می توانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت های کرکره برقی و همچنین بهترین نوع تیغه کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین برند تیغه کرکره برقی را مطالعه کنید.

کدام تیغه کرکره برقی بهتر است

در آخر این مقاله این سوال مطرح میششود که بالاخره کدام تیغه کرکره برقی را خریداری کنم و کدام تیقه کرکره برقی بهتر است. شما توانستید با ویژگی های انواع تیغه ها آشنا شوید اما اگر نتوانستید برای خرید تیغه مناسب کاربردتان تصمیم بگیرید حتما با همکاران تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصین ایران کرکره بهره مند شوید.

تیغه کرکره برقی باید متناسب با وزن کرکره برقی و محل قرار گیری و ارتفاع درب پراکینگ خریداری و نصب شود که انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی نیاز به نظر کارشناسی شده دارد.

منابع:

منبع: لیست قیمت تیغه کرکره برقی

منبع: بهترین مارک کرکره برقی

منبع: تولید کننده تیغه پلی کربنات

منبع: کرکره برقی شفاف بالکن قیمت

منبع: قیمت هر متر مربع کرکره برقی

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
خواباندن مرغ در سس خردل

خواباندن مرغ در سس خردل

همانطور که می دانید جوجه کباب یکی از لذیذترین و...
بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

در دنیای شلوغ امروز، ممکن است در هر لحظه با...
کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

معرفی دستگاه پرس برک در صنعت، دستگاه پرس برک به...
بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

خرید یک لپ تاپ استوک با کیفیت و مناسب می‌تواند...
نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه دار و خانواده‌ها دارند،...
تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات استخری مجموعه‌ای از وسایل و تجهیزاتی هستند که برای...
بورس سکه گلدن ارت

بورس سکه گلدن ارت

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم