خودرو نیسان مدل GTR

5/5

اخیرا خودروی جدیدی شبیه به گودزیلا وارد دنیای خودرو ها شده است که یک سال دیگر هم پیرتر شده و  شرکت نیسان قیمت و مشخصات این خودروی حرفه ای را اعلام کرده است.

خودرو نیسان مدل GTR

مدل پایه‌ی GT-R پیور خودرو ای که به تازگی معرفی شده و  قیمت پایه‌ی آن  99990 دلار میباشد و از امکاناتی همچون چراغ‌های LED، دیفیوزر عقب فیبر کربنی، رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی و سیستم ترمز برمبو برخوردار است و همچنین از تکنولوژی جدیدی برخوردار میباشد.

کابین خودرو هم نیز  برای دوستداران و هواداران این خودرو آشناست  نیسان اشاره‌ای به تغییرات آن نداشته است . این خودرو از غربیلک فرمان چرمی، صندلی‌های جلوی گرم شونده و چرمی با تنظیمات برقی سود می‌برد. رانندگان همچنین شاهد تریم فیبر کربنی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و سیستم صوتی با 6 بلندگو در بخش داخلی GT-R خواهند بود. نهایتاً باید به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی، جی‌پی‌اس و اپل کارپلی اشاره کرد.

شرکت نیسان با سورپرایزی بینظیر که یک پله بالاتر مدل GT-R پریمیوم را  با  پایه قیمت 110540 دلاری قرار دارد که از سیستم افزایش صدای فعال و سیستم صوتی Bose با 11 بلندگو سود می‌برد. این نسخه از گودزیلا دارای اگزوز تیتانیومی و رنگ‌های بدنه‌ی بیشتر متشکل از 7 رنگ متفاوت می‌باشد.

راهنمای خرید خودروی GTR

خریدارانی که به دنبال مدل پرفورمنس خودرو نیسان هستند می‌توانند مدل  GT-R تراک ادیشن با قیمت 128540 دلار میتوانند خریداری کنند که از برخی ویژگی‌های متمرکز روی پیست همچون سیستم تعلیق نیسمو با تنظیمات سبک‌تر و سفت‌تر سود می‌برد. بدنه آن نیز استحکام بیشتری دارد و از اسپویلر عقب فیبر کربنی و همچنین رینگ‌های 20 اینچی نیسمو نیز در آن بهره برده شده است.

صرف‌نظر از مدل انتخابی، هر سه خودرو دارای پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربو با قدرت 565 اسب بخاری و گشتاور 632 نیوتون متری هستند. این پیشرانه با یک گیربکس 6 سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.

نهایتاً به مدل پرچم‌دار GT-R مدل  نیسمو با قیمت پایه‌ی 175540 دلاری  می‌رسیم. دلیل خوبی برای این قیمت بالا وجود دارد چراکه گودزیلای نیسمو دارای قلب آهنین 6 سیلندر ارتقا یافته با خروجی 600 اسب بخاری و گشتاور 651 نیوتون متری است که خیلی قوی کار میکند و خیلی پیشرفته تر خودرو های قبلی هستش.

به منظور کاهش وزن GT-R نیسمو تعدادی از قطعات فیبر کربنی شامل سپرها، درب صندوق‌عقب و اسپویلر عقب در آن بکار رفته‌اند. این خودرو همچنین دارای جلوپنجره‌ی V موشن بزرگ‌تر، رکاب‌های جانبی فیبر کربنی و آینه‌های جانبی مشکی با عناصر قرمزرنگ می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این خودرو می‌توان به صندلی‌های اسپورت ریکارو، دوخت‌های قرمزرنگ، سیستم تعلیق منحصربه‌فرد و رینگ‌های 20 اینچی آلومینیومی با رنگ مشکی اشاره کرد.

دلیل اینکه چرا ما خودرو های GTR را دوست داریم را میتوانید در تصاویر زیر مشاهده کنید

 

و این بود دلیل اینکه چرا ما خودرو های GTR را دوست داریم برای اینکه به شما هم ثابت بشود خودرو های GTR عالی هستند ویدیو زیر را مشاهده کنید

مرسی از شما عزیزان که تا پایان این مقاله با ما همراه  بودید شما میتوانید برای مشاهده مقالات بیشتر به صفحه مقالات مراجعه نمایید

منبع : https://www.instagram.com/majallehkhodro/

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
دانلود فیلم کمدی روز موش خرما

دانلود فیلم کمدی روز موش خرما

نام فیلم : Groundhog Day ژانر (موضوع) : درام، فانتزی،...
چراغ استخری چیست و چه کاربردی دارد؟

چراغ استخری چیست و چه کاربردی دارد؟

چراغ استخری یکی از عناصر اساسی و جذاب در طراحی...
بهترین آپشن های خودرو در سال 1403 چه آپشن هایی است؟

بهترین آپشن های خودرو در سال 1403 چه آپشن هایی است؟

در عصری که تکنولوژی با سرعت بی‌سابقه‌ای در حال تغییر...
بورس سکه بهار آزادی گلدن ارت ( خانی )

بورس سکه بهار آزادی گلدن ارت ( خانی )

بورس سکه بهار آزادی گلدن ارت...
ورق گالوانیزه را از کجا بخریم؟

ورق گالوانیزه را از کجا بخریم؟

ورق گالوانیزه به عنوان یکی از مواد اولیه پرکاربرد در...
بورس لاستیک تهران : بازار لاستیک تهران کجاست؟

بورس لاستیک تهران : بازار لاستیک تهران کجاست؟

در این مقاله به معرفی بازار لاستیک تهران یا به...
متخصص لمینت سرامیک دندان

متخصص لمینت سرامیک دندان

دندان‌ها یکی از اجزای بسیار مهمی هستند که بیشتر ما...
درخشش دندان ها با کلینیک دندانپزشکی سریتا

درخشش دندان ها با کلینیک دندانپزشکی سریتا

طبعا همه ما دوست داریم دندان‌هایی سفید و درخشان داشته...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم