لیسه گیری رنگ خودرو و تاثیر آن در افت قیمت + هزینه لیسه گیری

لیسه گیری خودرو + قیمت و تاثیر روی قیمت خودرو

5/5

ما قصد داریم در این مقاله برای شما از لیسه گیری رنگ خودرو برای شما صحبت بکنیم که شما در این مقاله با قیمت و مزایا و معایب و خیلی نکات های دیگر و بیشتر آشنا خواهید شد پیشنهاد، ما به شما این است که ما را تا پایان این مقاله ما را همراهی کرده و تا آخرین مقاله با ما همراه باشید.

لیسه گیری افت قیمت

اگر بخواهیم به صورت واضح و کامل درباره افت قیمت لیسه گیری صحبت بکنیم این است که قیمت لیسه گیری هر خودرو با خودروی دیگر متفاوت می باشد یا به عبارت دیگر می توان گفت که قیمت لیسه گیری خودرو مناسب با اندازه خش های ایجاد شده در خودرو و همچنین مدت زمانی که از حادثه گذشته شده و همچنین مقدار رنگ مورد نیاز برای ترمیم قبل از پولیش کاری و مواردی متشابه موارد بالا می توان گفت که این موارد با هم متغیر می باشند.
همانطور که توضیح داده شد قیمت لیسه گیری و خش گیری خودرو نوع ماشین و میزان ضربه وارد شده بر بدن خودرو و همچنین سطحی بودن و عمیق بودن خش های ایجاد شده بدنه خودرو می باشد.
برای اطلاع از قیمت لیسه گیری باید از یک فرد متخصص اسنفاده کنید، که بتواند ضربه وارد شده و خش های وارده به خودرو را تشخیص بدهد و به صورت حدودی یک قیمت به شما ارائه بدهد.
البته که نمی‌شود یک قیمت ثابت به مشتریان ارائه کرد زیرا به این دلیل که با بالا و پایین شدن نوسانات ارزی و ثابت نماندن قیمت دلار قیمت ها به صورت مداوم در حال تغییر میباشد پس ما نمی توانیم که یک قیمت ثابت به شما عزیزان ارائه بدهیم.
اگر می خواهید از قیمت دقیق لیسه گیری خودرو با خبر می شوید با همکاران ما در قسمت پشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا شما آنها را راهنمایی بکنند.

لیسه گیری خودرو

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید که مقاله هزینه رنگ کامل خودرو 405 به چه صورت است  را مشاهده کنید

آیا لیسه گیری جزو رنگ است

بعضی از کاربران سوالی برایشان پیش آمده است که ذهن آنها را درگیر کرده و سوال شان این است که آیا لیسه گیری جزو رنگ است؟
در جواب این سوال باید بگوییم که رنگ کاری و لیسه گیری با هم متفاوت است است ولی از یک عمل و یک نتیجه مخاطب میرساند همچنین از طرفی می توان گفت که لیسه گیری و رنگ کاری یک کار را با انجام می دهند پس نتیجه میگیریم که رنگ کاری و لیسه گیری هر دو یک کار مشترک را انجام می دهد و بعضی ها نکات خودشان را دارند.

لیسه گیری شامل رنگ میشود که در ادامه با آن خواهید شد، ولی در کلی میتوان که گفت که در لیسه کاری در انتهای کار اگر آن محل آسیب وارد شده نیاز به رنگ داشته باشد صافکار آنجا را رنگ میزند چون به دلیل اینکه اگر ضربه شدید وارد بشود رنگ خودرو میریزد، آنجا است که خودرو به رنگ نیاز دارد.

لیسه گیری خودرو چیست

لیسه گیری جز رنگ حساب میشه

همانطور که در بالا توضیح داده شد این است که بله لیسه گیری جزو رنگ تا حدودی به حساب می آبد پس وقتی تعمیر کاری که خودرو شما را، آن جایی که محل ضربه وجود دارد لیسه گیری میکنند و اگر بعد از لیسه کاری محل ضربه وارد شده نیاز به رنگ داشته باشد حتما آن جا را رنگ کاری می کنند. ( البته قبل از رنگ کاری به شما اطلاع می دهند)

هزینه لیسه گیری

همانطور که توضیح داده شد هزینه لیسه گیری به رنگ و محل آسیب دیده بستگی دارد همچنین شما باید قیمت دقیق را از کارشناس مربوطه بپرسید و همچنین باید قبل از انجام این کارها باید فرد متخصص و کاربلد در این زمینه پیدا کنید تا بتوانید به راحتی ماشین خود را به دست او به تو بسپارید.اگر می خواهید از قیمت دقیق لیسه گیری با خبر بشوید میتوانید با همکاران ما در قسمت پشتیبانی تماس برقرار کنید و از قیمت روز لیسه گیری با خبر بشوید.

لیسه گیری خودرو به چه صورت کمیباشد

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید که مقاله معایب لاستیک 205 برای پارس را مشاهده کنید 

آیالیسه گیری سبب افت قیمت می شود ؟

اگر آسیب وارد شده به  رنگ خودرو باعث میشود که ضریب کاهش امنیت مسافران خودرو پایین بیاید حتما که از خود قیمت خودرو کم می شود و باز به این هم بستگی دارد که به عمق آسیب وارد شود که باید متخصص  حرفه ای درباره این مورد نظر بدهد که خراش وارده شده به عمق رنگی که در قبل اشاره شده است کم هست یا زیاد.

اگر که فقط  بخواهیم به رنگی که آسیب رسانده شده باشد شک نکنید که باعث افت قیمت خودرو نمی شود . اما باید به یک نکته توجه بسیاری داشته باشید، که تفاوت در رنگ کارخانه ای که با رنگی که استفاده شده است، رنگ شدگی خودرو محسوب می شود.­­ ک باعث افت قیمت میشود.

لیسه گیری خودرو به چعه صورت است

روش لیسه گیری

با توجه به مواردی که در بالا توضیح داده شد  یکی از بهترین روش‌ هایی که رفع خراش‌ های عمیق را بر روی بدنه ماشینبه وجود می آید و برای برطرف کردن آن از لیسه گیری استفاده میشود ؛ کار لیسه‌گیری به این صورت می باشد  که صافکارو نقاش با شناسایی و یافتن  محل آسیب‌دیدگی در خودرو با استفاده از بهترین شوینده‌های مخصوصی که به سختی به دست می آید  آن ها را کاملا تمیز می‌ کنند، و در ادامه با قرار دادن آن جسم در برابر نور مستقیم خورشید یا همچنین نور فرابنفش در  عمق خراش‌ها را به راحتی شناسایی می کنند و به درستی  به کاری که بای انجام بدهند می پردازند.

و در آخر با شناسایی عمق خراش ایجتد شده به شناسایی رنگ بدنه خودرو می‌ پردازد و همچنین او با انتخاب کد رنگ مناسب برای آن خودرو آسیب دیده شروع به پر کردن محل خراش با استفاده از بتونه  های سنگی و رنگ خشک کار خود را انجام میدهد، پس از اینکه رنگ زده شده توسط بدنه خودرو جذب گردید و خشک شد و در آخر باید لیسه گیری خودرو انجام شود. در این مرحله  از کار صافکار باید با استفاده از لیسه‌های مناسب که از قبل تهیه می نموده است. و در آخر صافکار باید شروع به جمع کردن اضافه های رنگ بیرون زده از داخل خراش اقدام کند تا سطحی صاف و یکدست فراهم بشود.

لیسه گیری خودرو به روش آسان

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید که مقاله تفاوت رینگ 14 با 15 میتوانید مشاهده کنید

بهترین لیسه گیری تهران

باتوجه به این که صافکاری های زیادی درتهران وجود دارند وبا احترام به همه ی آنها ،صافکاری که شما به آن مراجعه میکنید باید تجربه دیرینه داشته باشد و به طور کلی حرفه ای باشد تا بتواند کار را به راحتی و در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به مشتری تحویل بدهد و در تهران شما باید به یک صافکاری شناخته شده مراجعه کنید تا  بتوانید که ماشین خود را با خیال راحت در اختیار صافکار قرار دهید که ما به شما nvdent را معرفی میکنیم که یکی از بهترین صافکاری ها در تهران میباشد و با سال ها سابقه کاری توانسته است که اعتماد مشتری ها را جلب خود بکند.

لیسه گیری خودرو به چه صورت هست

کلام اخر

مرسی از شما که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، امیدواریم که با لیسه گیری و جزیات آن آشنا شده باشد شما میتوانید برای مشاهده بیشتر مقالات آموزشی به بخش مقالات مراجعه کنید.

همچنین اگه به لیسه گیری خودرو احتیاج دارید و میخواهید که قیمت روز دقیق لیسه کاری خودرو رو بدانید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا آن ها شما راهنمایی کنند و همچنین یک مشاوره رایگان بر نیاز به خواسته شما به شما ارائه بکنند.

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

خرید یک لپ تاپ استوک با کیفیت و مناسب می‌تواند...
نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه دار و خانواده‌ها دارند،...
تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات استخری مجموعه‌ای از وسایل و تجهیزاتی هستند که برای...
بورس سکه گلدن ارت

بورس سکه گلدن ارت

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مخا ، پیشرفته ترین برنامه مدیریت خودرو

مخا ، پیشرفته ترین برنامه مدیریت خودرو

برنامه مخا، اولین برنامه مدیریت خودرو فارسی است که توسط...
خرید ساعت مچی مخصوص ماشین بازها

خرید ساعت مچی مخصوص ماشین بازها

زندگی ماشینبازا و علاقه مندای به ماشین خیلی باحاله. یکی...
هزینه راه اندازی فست فود در انگلیس 

هزینه راه اندازی فست فود در انگلیس 

همانطور که می دانید صنعت فست فود یکی از صنایع...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم