مرکز فروش یراق آلات شیشه سکوریت در تهران

مرکز فروش یراق آلات شیشه سکوریت در تهران

5/5

کارخانه تولید یراق آلات شیشه سکوریت

ابتدا درارتباط با یرق آلات شیشه سکوریت باید بدانید لوازمی هستند که برای حرکت و نصب شیشه های سکوریت مورد استفاده قرار می گیرند. البته نکته مهم دیگر در خصوص یراق آلات شیشه سکوریت این است که در طول عمر وکیفیت کارکرد آن ها نقش بسزایی دارد پس انتخاب یراق آلاتی با کیفیت بسیار بالا در نصب شیشه سکوریت بسیار موثری می باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر قصد خرید شیشه بالکن ارزان را دارید می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و یا از طریق شماره های درج شده در بخش زیر با کارشناسان متخصص همتا تماس حاصل نمایید.

2552119-0912 – 02155449212

 

چرا یراق آلات مهم هستند

یراق آلات از زمان‌های دور در زندگی انسان‌ها حضور داشته‌اند. یراق آلات شیشه سکوریت نیز محصولاتی هستند که به همراه ساخت شیشه سکوریت‌ها تولید و روانه بازار شده‌اند. این تجهیزات در این صنعت نیز وظیفه تسهیل کارها را بر عهده دارند.

شیشه سکوریت‌ها، نوع خاصی از شیشه هستند که با استفاده از شوک حرارتی تغییراتی در ساختار آن‌ها به وجود می‌آید. این تغییرات باعث می‌شود که شیشه سکوریت‌ها نسبت به شیشه‌های با ضخامت برابر، مقاومت بیشتری داشته باشند.

شیشه سکوریت‌ها هنگام شکسته شدن لبه‌های تیز ایجاد نمی‌کنند و به دلیل ساختار مقاومی که دارند در فضاهای مختلف تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در گذشته ابعاد شیشه سکوریت محدودیت‌های بسیاری داشت، اما امروزه با استفاده از کوره‌های افقی می‌توان شیشه سکوریت‌هایی با ابعاد بسیار بزرگ‌تر تولید کرد. بنابراین برای شیشه‌های بزرگ‌تر نیاز به یراق آلات شیشه سکوریت محکم‌تری خواهیم داشت. استفاده از یراق آلات مناسب برای نصب این نوع شیشه باعث افزایش طول عمر آن و تسهیل روند نصب می‌شود. یراق آلات پارتیشن شیشه ای در ساز و کار موجود است.

 

 

انواع یراق آلات شیشه سکوریت

در این  بخش قصد داریم به معرفی انواع یراق آلات شیشه سکوریت بپردازیم. لازم است بدانید شناخت انواع یراق آلات شیشه سکوریت به شما  کمک می کند که تجهیزات مورد نیاز خودتان را به راحتی خریداری کرده و هنگام  نصب آن با مشکلی مواجه نشوید.

  • لولا: لولا یکی از مهم ترین ابزار های یراقآلات شیشه سکوریت  می باشد که به  طور کلی وظیفه آن  اتصال دو جسم به یکدیگر می باشد. لولا ها بلبرینگی مکانیکی می باشند که مانند مفصل، زاویه ای محدود برای حرکت کردن را تشکیل می دهند. این لولاها در انواع گوناگونی مانند: استوپی، پارتیشن و حمامی در بازار وجود دارند.
  • ریل: ریل ها نیز دارای انواع مختلف و با کارایی های متفاوت می باشند که به صورت ریلی و کشویی باز و بسته می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.
  • قفل شیشه سکورت: از قفل شیشه سکوریت برای افزایش ایمنی استفاده می شود. البته لازم است بدانید قفل شیشه با توجه به مکان قرار گیری دارای انواع مختلفی می باشد. که شامل: قفل کمری، قفل پارتیشن هومه، قفل دستگیر دار فرودگاهی، قفل پارتیشن مرونی ایتالیا و قفل ۱۰۵ می باشد. جنس قفل شیشه معمولا از استیل می باشد.
  • ضربه گیر: ضربه گیر یکی دیگر از یراق آلات شیشه سکوریت می باشد که در واقع پلاستیک فشره و شفافی است که قابل نصب بر روی درب های کشویی و ریلی می باشد. لازم به ذکر است وظیفه این  نوع یراق آلات شیشه سکوریت پر کردن فضای میان درب شیشه سکوریت و دیوار یا فریم است.
  • استوپ: یکی دیگر از انواع یراق آلات شیشه سکوریت می باشد که در واقع کارایی آن برای نگه داری وزن شیشه و حرکت آسان و روان آن می باشد. لازم است بدانید داخل استوپ روغنی وجود دارد که کاربرد این روغن جلوگیری از تاثیرات تغییرات دما در فصل های گوناگون می باشد. استوپ ها در دو نوع رو کار و توکار وجود دارند.
  • فریم: فریم یکی دیگر از انواع یراق آلات شیشه سکوریت می باشد که قابل نصب بر روی زمین و دیوار است و وظیفه آن مهار شیشه و جلوگیری از لرزش آن می باشد. در واقع فریم تاثیر بسزایی در مقاومت شیشه سکوریت دارد.
  • بست: این قطعه نیز یکی از انواع یراق آلات شیشه سکوریت می باشد که کارایی آن در اتصال شیشه ها به یکدیگر و یا اتصال آن ها به دیوار می باشد. بست ها نیز انواع گوناگونی دارند که شامل: بست۸۰*۴۰، ۱۲۰، ۱۰۸، گرد (۱۳۱)، نبشی و گونیایی می باشند.

خرید یراق شیشه سکوریت

برای حرید یراق شیشه سکوریت توصیه می شود ابتدا بهترین مرکز فروش آن را پیدا کرده و محصولات  مورد نظر را خریداری کنید. در این  بخش برای شناخت بیشتر شما با بهترین مرکز، اقدام به معرفی یکی از برترین مراکز فروش و برخی از ویژگی های این مرکز کرده ایم. همتا یکی از بهترین فروشگاه های تولید و فروش یراق آلات  شیشه سکوریت می باشد که برخی از ویژگی های خرید یراق شیشه سکوریت از همتا به شرح زیر است:

  • شما می توانید از طریق خرید یراق شیشه سکوریت از میان برترین تولیدات داخلی و خارجی با انواع یراق آلات شیشه آشنا شوید که همتا ارائه کننده بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات می باشد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع یراق آلات شیشه سکوریت از طریق تلگرام کارشناسان متخصص و حرفه ای همتا در ارتباط باشید.
  • در صورت درخواست خرید محصولات یراق آلات شیشه سکورین به صورت عمده و تکی اطلاعات لازمه توسطه متخصصان برای شما عنوان می شود.
  • امکان نصب حرفه ای و تخصصی و اجرای یراق شیشه سکوریت در صورت خرید

پیشنهاد ویژه: اگر قصد خرید یراق آلات شیشه سکوریت در فروشگاه همتا را دارید می توانید روی لینک کلیک کنید و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و یا از طریق شماره های درج شده در صفحه اقدام به ثبت سفارش و خرید انواع یراق آلات شیشه سکوریت کنید.

لیست قیمت یراق آلات شیشه سکوریت

اگر به دنبال لیست قیمت یراق آلات شیشه سکوریت هستید، ابتدا لازم است به چند نکته توجه داشته باشید.

برای خرید یراق آلات شیشه سکوریت حتما به مراکز فروش یراق آلات شیشه مراجعه نمایید و قیمت چند مراکز معتبر را با یکدیگر مقایسه کرده و با اطمینان محصول را  خریداری کنید. همتا یکی از معتبر ترین مراکز فروش یراق آلات شیشه و پخش عمده یراق آلات شیشه سکوریت می باشد که تمامی محصولات مربوطه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نسبت به رقبا و سایرین به فروش می رساند. شما می توانید برای دریافت لیست قیمت یراق آلات شیشه سکوریت از طریق شماره های درج شده در ابتدای صفحه با کارشناسان همتا در تماس باشید.

پیشنهاد ویژه: لازم است بدانید در صورت هر گونه بروز مشکل و خطا در نحوه عملکرد صحیح شیشه بالکنی باید اقدام به تعمیر آن کنید. بنابراین اگر قصد تعمیر شیشه بالکنی را دارید لازم است به صفحه آموزش رگلاژ درب شیشه ای مراجعه نمایید.

 

 

مرکز فروش یراق آلات شیشه در تهران

یراق شیشه سکوریت، لازم است بدانید مراکز و شرکت های ایرانی علاوه بر تامین نیاز های داخلی، صادرات به کشور های حاشیه خلیج فارس، افغانستان، عراق و …. را انجام می دهند و  این نشان دهنده اطمینان و کیفیت عالی یراق آلات شیشه ایرانی می باشد. یکی از بهترین مرکز های فروش یراق آلات شیشه در تهران فروشگاه همتا می باشد که شما می توانید به مراجعه به سایت همتا و مشاوره تخصصی با کارشناسان همتا از اعتبار این مرکز اطمینان حاصل نمایید.

پخش یراق آلات شیشه سکوریت

شرکت همتا با سابقه ای چندین ساله در زمینه فروش یراق آلات شیشه سکوریت، این اطمینان را می دهد که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت قرار دهد. تمامی اجناس ارسال شده توسط فروشگاه به وسیله پست تی پاکس و یا باربری با بیمه مسوولیت انجام می پذیرد.

پخش عمده یراق آلات شیشه سکوریت در ایران

تمام شرکت هایی که در پخش و تولید یراق آلات شیشه سکوریت در بازار هستند، از مواد اولیه متفاوتی در ساخت این قطعات بهره می گیرند. شرکت های معتبر در ساخت یراق آلات شیشه سکوریت این اطمینان را به شما می دهند که بهترین محصولات را در اختیارتان قرار دهند مانند شرکت شیشه چی که یکی از برجسته ترین تولید کننده ها در پخش و تولید یراق آلات شیشه سکوریت است. در هنگام خرید از دریافت ضمانت نامه و گارانتی همراه قطعات اطمینان حاصل کنید تا به مرور زمان مشکلی برای قطعات به وجود نیاید. همچنین از مزیت های مهمی ک یک شرکت معتبر باید داشته باشد این است که محصولات با کیفیت و با عملکرد بالا را به شما عزیزان معرفی کنند.

خرید یراق شیشه سکوریت

با خرید یراق شیشه سکوریت، از میان بهترین تولیدات داخلی و خارجی می توان با انواع یراق آلات آشنا شد که شیشه کالا ارائه کننده برترین و با کیفیت ترین، یراق آلات می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از انواع یراق آلات شیشه سکوریت، می توانید با ارتباط از طریق تلگرام این مسیر را برای خود هموارتر نمائید. در صورت درخواست محصولی به صورت تک و عمده از یراق خاصی از شیشه سکوریت می توانید با بخش یراق آلات توسط کارشناسان حرفه ای ما، مشاوره شوید. در صورت درخواست و خرید یراق شیشه سکوریت، امکان نصب یراق به صورت حرفه ای انجام می گردد.

فروش اینترنتی یراق آلات شیشه سکوریت

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی دسترسی شما مشتریان گرامی به انواع  یراق آلات شیشه سکوریت، بسیار آسان شده است. با ما تماس بگیرید.

مرکز فروش یراق آلات شیشه سکوریت در تهران

آدرس دفتر تهران – اتوبان آزادگان – مجتمع آهن مکان فاز ۲ شرقی – پلاک ۲۶۵ کدپستی: ۱۸۸۱۶۳۳۳۸۶

فروشگاه یراق آلات شیشه سکوریت همتا. فروش انواع یراق آلات استیل شیشه سکوریت. تضیمن بهترین یراق الات شیشه سکوریت.

سوالات متداول

یراق آلات شیشه سکوریت چه کاربردی دارد؟

عمده کاربرد یراق آلات در اتصال شیشه ها به یکدیگر، اتصال شیشه ها به درب و اتصال شیشه ها به دیوار است. همچنین وظایفی چون حرکت شیشه و نگهداری شیشه را نیز بر عهده دارند.

انواع یراق آلات شیشه سکوریت کدام است؟

قطعات شیشه سکوریت دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که عمده ی آنان عبارتند از دستگیره شیشه، ریل شیشه، فریم شیشه، استوپ شیشه، بست شیشه، لولا شیشه و قفل شیشه که هریک از آنان بنا بر کارایی خود استفاده می شوند.

مهم ترین ویژگی یراق آلات کدام است؟

یراق آلات می بایست دارای این ویژگی ها باشند: مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، تاب آوری در رطوبت، ضد خوردگی، قابلیت تمیز شدن سریع، درخشندگی، برخورداری از رنگ با کیفیت و تحمل بالای وزن.

استعلام قیمت یراق آلات چگونه است؟

قیمت یراق آلات تابع متغیرهای فراوانی است. کیفیت یراق آلات، آلیاژ به کار رفته، کشور سازنده، نوع آن و رنگ به کار رفته از جمله عوامل تعیین کننده یراق آلات است. اما به دلیل نوسانات ارزی استعلام قیمت در طولانی بودن ممکن نبوده و می بایست در بازه های زمانی مشخص این قیمت اخد شود.

 

منبع: کارخانه تولید یراق آلات شیشه سکوریت

منبع: قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا

منبع: محاسبه قیمت شیشه سکوریت

منبع: قیمت شیشه سکوریت بالکن

 

 

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
خواباندن مرغ در سس خردل

خواباندن مرغ در سس خردل

همانطور که می دانید جوجه کباب یکی از لذیذترین و...
بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

در دنیای شلوغ امروز، ممکن است در هر لحظه با...
کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

معرفی دستگاه پرس برک در صنعت، دستگاه پرس برک به...
بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

خرید یک لپ تاپ استوک با کیفیت و مناسب می‌تواند...
نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه دار و خانواده‌ها دارند،...
تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات استخری مجموعه‌ای از وسایل و تجهیزاتی هستند که برای...
بورس سکه گلدن ارت

بورس سکه گلدن ارت

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم