هزینه جابجایی گاوصندوق

هزینه جابجایی گاوصندوق

5/5

در ارتباط با جابجایی گاوصندوق تهران باید بدانید که این کار نیاز به مهارت و تجربه دارد، به ویژه در خصوص صندوق های سنگین و بزرگ که قرار است در راه پله ها مسیری را طی کنند. حمل و جابجایی گاوصندوق تهران توسط تیم حرفه ای و متخصص سیف باکس شاپ انجام می شود. متخصصان سیف باکس شاپ در کم ترین مدت زمان حمل صندوق ها را برای شما انجام  می دهند. شما می توانید برای حمل و جابجایی گاوصندوق تهران با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

02155625086 – 09915600045

اگر اطلاعات کافی در خصوص حمل گاوصندوق  ندارید می توانید بر روی لینک کلیک کرده و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

نکات ایمنی برای جا به جایی گاوصندوق

در خصوص جابجایی گاوصندوق نکاتی وجود دارد که باید این نکات را بدانید نکات ایمنی برای جا به جایی گاوصندوق شامل موارد زیر می باشد.

برای جابجایی گاوصندوق در ابتدا باید محتوای داخل آن از جمله اسلحه، اسکناس، جواهرات صندوق را خالی نمایید. هر میزان که وزن صندوق را کاهش دهید، خطرات احتمالی آسیب به صندوق نیز کاهش پیدا می کند. لازم است یک قاب امنیتی برای نگه داری موقت در زمان خالی کردن محتوای داخل صندوق در نظر داشته باشید.

توجه داشته باشید 3 نفر برای جابجایی گاوصندوق نیاز است. شما می توانید از دو فرد دیگر بخواهید تا در کناره های دیگر صندوق بایستند. البته فراموش نکنید جابجایی صندوق نیاز به افراد و تیم حرفه ای و با تجربه دارد. در نهایت تیم با استفاده از متصل کردن تسمه به گاوصندوق آن را حرکت می دهند. زمانی که گاوصندوق از پله های حرکت می کند باید از یک حائل محکم استفاده شود که شیب ایجاد کند و بتوان به راحتی صندوق را حرکت داد .

افراد متخصص با محکم کردن بند های تسمه از احتمال لیز خوردن و حرکت ناگهانی صندوق جلوگیری می کنند. البته قبل از آن متخصصین از سفتی دسته های که از آن ها گرفته اند، اطمینان پیدا می کنند. توجه داشته باشید تکنسین و افراد متخصص در زمینه جابجایی لوازم سنگین مانند گاوصندوق، بهترین افرادی هستند که می توانند به افراد در زمینه جابجایی صندوق کمک کنند. چرا که این افراد تمامی موارد و نکات لازم در جابجایی گاوصندوق را رعایت می کنند و در حمل و جابجایی گاوصندوق تسلط کامل دارند. هزینه دریافتی تکنسین ها و متخصصین سیف باکس شاپ برای جابجایی گاوصندوق تهران بسیار مناسب می باشد.

متخصصان حمل گاوصندوق

افراد متخصص و تکنسین برای جابجایی گاوصندوق تهران، افرادی هستند که می توانند گاوصندوق ها و سایر لوازم سنگین خانه را با اصولی ترین موارد به راحتی جابجا کنند. پیشنهاد می شود تا حد ممکن از جابجایی لوازم سنگین خودداری نمایید چرا که این  کار برای افراد غیر ماهر بیسیار دشوار بوده و افراد دچار درد و گرفتگی کمر می شوند. این در صورتی می باشد که افراد ماهر و متخصص با استفاده از شیوه های ویژه، جابجایی لوازم را در کم ترین مدت زمان انجام می دهند. همچنین آسیب جسمی به آنها نمی رسد. همچنین بهتر است بدانید اگر افراد غیر ماهر اقدام به جابجایی صندوق نمایند، علاوه بر اینکه امکان دارد آسیب جدی به آن ها وارد شود، به دلیل رعایت نکردن اصول جابجایی، به گاوصندوق نیز صدمه می رسانند. بنابراین برای جابجایی آن لازم است به افراد متخصص و تکنسین ها مراجعه نمایید.

حمل گاوصندوق غرب تهران

برای حمل گاوصندوق غرب تهران توسط حرفه ای ترین و با تجربه ترین تیم می توانید از طریق شماره های موجود با کارشناسان سیف باکس شاپ تماس بگیرید.

جابجایی گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه یکی از بهترین و پرطرفدار ترین محصولات فروشگاه سیف باکس شاپ می باشد که دارای انواع مختلفی می باشد، متناسب با آن کاربردها و ویژگی هایی که دارد، متفاوت می باشد. البته لازم به ذکر است با توجه به اینکه این صندوق دارای خصوصیات زیادی می باشد و بسیار ارزشمند می باشد جابجایی آن نیز بسیار حساس می باشد. برای جابجایی گاوصندوق کاوه و جلوگیری از  هرگونه آسیب دیدگی به آن لازم است از طریق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان متخصص سیف باکس شاپ تماس بگیرید.

البته لازم است بدانید یکی از بزرگترین برند های تولید کننده گاوصندوق که از سالیان طولانی شروع به فعالیت کرده و ایمن ترین صندوق را تولید می کند، برند ایران کاوه می باشد. به همین دلیل است که این برند طرفداران زیادی میان مردم دارد. علاوه بر آن جالب است بدانید فروشگاه سیف باکس شاپ نیز این یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده محصولات ایران کاوه می باشد. شما می توانید  برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برند ایران کاوه بر روی لینک کلیک کرده و به صفحه مربوطه در سیف باکس شاپ مراجعه نمایید.

حمل گاوصندوق از پله

همانطور که در بخش بالا ذکر شد جابجایی و حمل گاوصندوق از پله نیاز به رعایت موارد ویژه ای دارند. جابحایی و حمل گاوصندوق نیز با رعایت این موارد به راحت ترین شکل خود انجام می شود. برای حمل گاوصندوق از پله که به راحت ترین شکل ممکن صورت گیرد، به وسایلی احتیاج می باشد. این وسایل شامل: کارتون، بند، ماکت شیپدار، تسمه و …….. می باشد.

طریقه حمل گاوصندوق

طریقه حمل گاوصندوق برای گاوصندوق هایی که وزن کمی دارند معمولاً توسط یک و یا دو نفر انجام می شود. اگر شما دارای گاوصندوق بزرگی هستید که وزن زیادی دارد برای حمل و جابجایی گاوصندوق معمولاً نیاز به نیروی چندین کارگر حرفه ای و با تجربه است.

طریقه حمل گاوصندوق در کشورهای خارجی و معمولاً توسط وسیله انجام می‌شود که از هدر رفتن انرژی مردم برای انجام این کار سنگین جلوگیری کرده باشد.

این وسیله حمل گاوصندوق در کشور های خارجی هند تراک نام دارد که برای جابجایی و حمل گاوصندوق استفاده می شود. وسیله حمل گاوصندوق در انواع مختلفی ساخته می شود مانند دوچرخ، چهار چرخ و شش چرخ. ابعاد این وسیله حمل گاوصندوق با یکدیگر متفاوت می باشد و از هر یک از آنها برای جابجایی انواع گاوصندوق با وزن های متفاوتی استفاده می شود.

جابجایی گاوصندوق های دیجیتال جدید راحت تر از گاوصندوق های قدیمی میباشد. زیرا این گاوصندوق ها وزن متعادل تری دارند و حمل آن ها با وسیله حمل گاوصندوق راحت تر میباشد. جهت اطلاعات بیشتر درباره گاوصندوق دیجیتال با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید.

تجهیزات حمل و نقل گاوصندوق

ابزاری که میتوان برای تجهیزات حمل و نقل گاوصندوق از آن استفاده کرد چرخ حمل گاوصندوق میباشد. این وسیله حمل گاوصندوق دارای چرخهای در دو طرف خود می باشد و به شکل L مانند است.

با استفاده از این تجهیزات حمل و نقل گاوصندوق شما خواهید توانست بار را از طبقات بالا به پایین و از طبقات پایین به بالا انتقال دهید. با استفاده از وسیله حمل گاوصندوق شما می توانید گاوصندوق های سنگین وزن حتی ۱۲۰ کیلوگرمی را جابجا کنید.

نحوه جابجایی گاوصندوق های سنگین

تصویر زیر یک نمونه از جابجایی گاوصندوق اسلحه به خانه جدید یکی از مشتریان فروشگاه گنج باکس است.

جابجایی گاوصندوق با رعایت اصول ایمنی و بدون آسیب به محیط انجام می شود در این جابجایی تمامی مراقبت های لازم برای حفاظت از کفه چوبی خانه انجام شده است که می توانید در تصویر مشاهده کنید.

بهترین روش جابجایی گاوصندوق

برای جابجایی گاوصندوق روش های مختلفی وجود دارد که در این قسمت مقاله قصد داریم بهترین روش جابجایی گاوصندوق را برای شما توضیح دهیم.

شما می‌توانید برای جابجایی گاوصندوق از جک و چرخ دستی استفاده کنید. استفاده از جک و چرخ دستی کار شما را برای بلند کردن گاوصندوق بسیار راحت تر می کند اما در کنار استفاده از این وسیله باید قدرت بدنی خوبی نیز داشته باشید.

یکی دیگر از روش های جابجایی گاوصندوق استفاده از جک برای بالا بردن گاوصندوق از زمین می باشد. شما با استفاده از جک می توانید فاصله گاوصندوق زمین را بیشتر کرده و آن را از زمین بلند کنید.

شما با استفاده از جک و چرخ دستی تنها می توانید گاوصندوق را از زمین بلند کنید ولی برای جابجایی آن شما باید از ریل استفاده کنید. ریل از دو تکه آهن چوبتراش ساخته شده که به صورت موازی در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند.در صورتی که گاو صندوق را بر روی ریل قرار دهید می توانید با انرژی کمتری آن را جابجا کنید و تنها نیاز است که گاوصندوق را هل دهید.

بهترین روش جابجایی گاوصندوق استفاده از چرخ دستی های مخصوص جابجایی اجسام سنگین میباشد که معمولا برای وسایلی که وزن زیادی دارند از این رو چرخ‌دستی ها استفاده می شود.

به طور کلی برای جابجایی گاوصندوق با ریل باید بتوانید یک جک در حدود ۲۲ سانتیمتر زیر گاوصندوق قرار داده و فاصله آن را از زمین بیشتر کنید پس از آنکه این کار را انجام دادید آن را زیر گاوصندوق قرار داده تا گاوصندوق مقداری از زمین بلند شود پس از اینکه از زمین بلند شد با استفاده از یک سیم بکسل گاوصندوق را روی ریل حرکت دهید.

سیم بکسل به شما کمک خواهد کرد که گاوصندوق را از یک سطح شیب دار بالا ببرید در اثر انجام این کار یک سطح شیبدار درست کرده‌اید که بدون توجه به آنکه سرازیری حالت افقی و یا سربالایی باشد می‌توان آن را به بهترین شکل حرکت داد و از پله بالا برد.

نکات حمل گاوصندوق

دقت داشته باشید اگر قصد نقل مکان دارید و میخواهید گاوصندوق تان را از محلی به محل دیگر منتقل کنید باید برای این کار از افراد متخصص کمک بگیرید و بهتر است این کار را به دست هر فردی نسپارید.

شرکت های زیادی در زمینه حمل گاوصندوق فعالیت میکنند که گنجبان یکی از بهتیرن شرکت های حمل گاوصندوق در ایران است که با هزینه ای بسیار ارزان و با استفاده از جدیدترین دستگاه ها این کار را انجام میدهد.دقت کنید که برای حمل و جابجایی گاوصندوق نیاز است که به صورت تخصصی گاوصندوق بسته بندی شود تا هیچ گونه آسیبی آن را تهدید نکند.

البته که همیشه آسیب به گاوصندوق مهم نیست گاهی اگر از افراد غیر متخصص در این زمینه کمک بگیرید ممکن است بلند کردن غیر اصولی باعث شود به آن ها نیز آسیبی وارد شود و این موضوع گریبان گیر شما شود.

یکی از نکاتی که باید برای حمل گاوضصندوق در نظر داشته باشید این است که مرکزی را برای این کار انتخاب کنید که از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده کند. زیرا امنیت گاوصندوق اهمیت دارد و باید سعی شود خطرات احتمالی را به حداقل رساند.

شما میتوانید برای دریاف خدمات حمل گاوصندوق غرب تهران ، شرق تهران، شمال تهران، جنوب تهران و همچنین خدمات حمل گاوصندوق کرج، مشهد، اصفهان، تبریز و قم و شیراز با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان گاوصندوق شما با کمترین هزینه بدون کمترین آسیبی جابجا شود.

جابجایی گاوصندوق در کرج

یکی از نکات مثبت سیف باکس شاپ این است که این فروشگاه دارای نمایندگی های گوناگون در سراسر کشور می باشد شما می توانید از خدمات این فروشگاه در شهر خود نیزاستفاده نمایید.

هزینه حمل گاوصندوق

لوازم و قطعات سنگین همانند گاوصندوق و یخچال که دارای قیمت های بالایی هستند و وارد شدن کوچک ترین آسیب به آنها نیاز مند پرداخت هزینه های فراوان برای تعمیر می باشد. به همین علت اکثر افراد برای جلوگیری از چنین مواردی به مراکزجابجایی گاوصندوق تهران مراجعه می کنند و برای جابجایی و حمل صندوق از متخصصان و تکنسین ها کمک می گیرند.

هزینه جابجایی گاوصندوق تهران در فروشگاه سیف باکس شاپ بسیار مناسب می باشد. توجه داشته باشید جابجایی گاوصندوق تهران توسط افراد متخصص و کارآزموده صورت می گیرد. البته می دانید که شرکت های گوناگونی هستند که برای حمل وجابجایی اثاثیه و وسایل بزرگ وجود دارند اما انتخاب بهترین و معتبر ترین از میان آنها مسئله مهمی می باشد.

هزینه حمل گاوصندوق به موارد زیر بستگی دارد

تعداد طبقاتی که می خواهید جابجا کنید. (برای مثال طبقه سوم به طبقه دوم بدون استفاده از آسانسور) وزن و ابعاد گاوصندوق. (در اکثر گاوصندوق ها، مشخصات گاوصندوق در قسمتی از گاوصندوق نوشته شده است، در صورت نبودن مشخصات می توانید ابعاد گاوصندوق را اندازه گرفته و به ما اطلاع دهید)

نرخ حمل گاو صندوق

نرخ حمل گاو صندوق در گنجبان بر اساس مصوبه بوده و هزینه اضافی از شما بابت حمل دریافت نخواهد شد. برای راحتی کار شما جدولی در قسمت پایین قرار داده ایم تا با نرخ حمل گاو صندوق رد تهران بیشتر آشنا شوید. نرخ حمل گاوصندوق 50 کیلوگرمی از طبقه همکف به همکف از 10000 تومان شروع شده و برای طبقه همکف به طبقه اول 15000 تومان میباشد. این هزینه با افزایش هر طبقه 5000 تومان به قیمت قبلی اضافه میشود

جابجایی گاوصندوق در تهران

با کمترین هزینه اگر ساکن تهران یا کرج هستید و قصد جا به جایی گاوصندوق دارید کافی است با ما تماس بگیرید؛ پرسنل فروشگاه گنج باکس با کمترین هزینه ممکن و در اسرع وقت نسبت به جابجایی گاوصندوق شما اقدام خواهند کرد.

منابع:

منبع: جابجایی گاوصندوق تهران

منبع: حمل گاوصندوق در کرج

منبع: جابجایی گاوصندوق در کرج

منبع: حمل گاوصندوق غرب تهران

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
خواباندن مرغ در سس خردل

خواباندن مرغ در سس خردل

همانطور که می دانید جوجه کباب یکی از لذیذترین و...
بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

در دنیای شلوغ امروز، ممکن است در هر لحظه با...
کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

معرفی دستگاه پرس برک در صنعت، دستگاه پرس برک به...
بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

خرید یک لپ تاپ استوک با کیفیت و مناسب می‌تواند...
نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه دار و خانواده‌ها دارند،...
تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات استخری مجموعه‌ای از وسایل و تجهیزاتی هستند که برای...
بورس سکه گلدن ارت

بورس سکه گلدن ارت

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم