سایز لاستیک ساینا | لاستیک ساینا | تغییر سایز لاستیک ساینا | لاستیک پهن برای ساینا

سایز لاستیک ساینا

5/5

امروز قصد داریم که برای شما از سایز لاستیک ساینا صحبت کنیم اگه شما جزو ان دسته از  عزیزانی  هستید که سایز لاستیک ساینا دارید این مقاله برای شما است پس به شما پیشنهاد میکنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با سایز لاستیک ساینا آشنا کنیم.

لاستیک ساینا

انتخاب لاستیک برای رانندگان یکی از مهم‌ترین کارهایی هست که باید آنها انجام بدهند زیرا لاستیک کمک می کند که خودرو روان حرکت کند حال انتخاب لاستیک مناسب برای بهتر ترمز گرفتن و راحتی بیشتر سرنشینان می باشد معمولاً لاستیک ساینا و لاستیک سایزهای مختلفی دارد که ما قصد داریم لاستیک مناسب برای ساینا را بررسی بکنیم هر کارخانه ای یک حد استاندارد به مصرف کنندگان خود در جهت لاستیک میدهد که نباید از آن مقدار کوچکتر باشد باعث خرابی خودرو میشود.

پیشنهاد ویژه : شما میتواند مقاله نمایش و تست ایمنی بدنه ولوو را مطالعه کنید.

یکی از مهمترین دلایل رانندگان را وادار به استفاده از لاستیک ساینا می کنند  که به دلیل زیبایی هایی که در خود دارد ظاهر اسپرت ای دارد اما استفاده از این لاستیک برای خودروی ساینا معایب بسیار بزرگی دارد که توصیه می‌شود از آن استفاده نکنید.

لاستیک ساینا

معایب لاستیک ساینا

تقریبا نمیشه که چیزی عیبی نداشته باشد و لاستیک ساینا هم عیب هایی دارد که اصلا برای خودرو های دیگر توصیه نمیشود زیرا به دلیل پهنی که در خود دارد باعث چسبندگی خیلی زیادی میشود که این چسبندگی خیلی عالی هستش اما همانطور که در بالا توضیح داده شد وقتی هوا بارانی یا نمناک باشد آب یا رطوبطی که  بر روی زمین وجود دارد از طریق عاج های لاستیک وارد لاستیک می شود و چسبندگی های لاستیک ساینا از بین میرود و باعث میشود که لاستیک خیلی بد روی زمین حرکت کند و از استحکاک ماشین کم شود و تعادل ماشین از بین برود و ماشین منجر به تصادف میشود.

پیشنهاد ویژه : شما میتواند مقاله بهترین مارک مانیتور ماشین  را مطالعه کنید.

لاستیک پهن برای ساینا

لاستیک پهن برای ساینا خیلی عالی است اما بستگی به جنس لاستیک ساینا دارد که چجور لاستیکی روی خودروی خودتان سوار کنید که این لاستیک برای این خودرو بسیار بسایر عالی هستش که در سر جاده ها برای پیچ ها به راحتی میچرخد اما در چرخش ماشین خیلی کمک میکند، یعنی به راحتی می پیچد همچنین در ترمز گیری خیلی سریع عمل میکند یه  عیبی دارد که این است که لاستیک به دلیل بزرگ بودن تایر ها باعث می شود که به اتاقک ماشین صدمه وارد شود و این کار باعث میشود که برای سرنشینان خودرو راحتی به وجود نیاید.

لاستیک پهن برای ساینا

بهترین لاستیک برای ساینا کدام است ؟

در صورتی که در مورد پهنای لاستیک خودروی خود  تردید زیادی  ندارید بحث برند تایر ها مطرح می‌شود که ابتدا باید مشخص کنید که تا چه مقدار میخواهید برای لاستیک ها هزینه کنید؟

تکنولوژی هایی هستند  که در ساخت تایر های خارجی به کار می‌روند که نسبت به  تکنولوژی ایران بسیار پیشرفته تر است و این موضوع ناخوداگاه باعث  میشود که با بالا رفتن چشمگیر سطح کیفیت تایر های خارجی نمایان شود، البته این به معنی این نیست که لاستیک های ایرانی غیر قابل استفاده هستند و کیفیت خوبی ندارند زیرا برند هایی  وجود دارند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند  مثل کویر تایر،  یزد تایر، لاستیک بارز و … برند های بسیار با کیفیتی هستند که سال های زیادی است که در زمینه تولید لاستیک و تایر خودرو فعالیت دارند و در این سال ها مورد قبول برای عموم واقع شده اند و از آن ها استبال زیادی شده است. اما در صورت امکان استفاده از لاستیک های خارجی مثل نکسون، فالکن، کومهو، رودستون و … بیش تر پیشنهاد می‌شود که به دلیل بالا بودن ارز  قیمت بسیار بالاتری دارند چرا که مدام در حال نوسان و تغییر قیمت است.

طبق آماری زیادی که از دارندگان خودروی ساینا به دست آمده است ، دارندگان خودرو ساینا که از سایز ۱۹۵ برای لاستیک خودروی خود استفاده کرده اند بیش ترین رضایت را دارند. سایز لاستیک  ۲۰۵ باعث می‌شود تا فشار بسیار زیادی به خودروی شما وارد شود و باعث خرابی بعضی از نقاط خودرو می شود و سایز لاستیک ۱۷۵ نیز پهنای کافی ندارد که بتواند رضایت رانندگان را به خود  جلب کند.

بهترین لاستیک برای ساینا کدام است ؟

لاستیک 195 برای ساینا

اگر شما در مناطق شرجی و بارانی زندگی می کنید بهتر است به سمت لاستیک پهن ساینا روی زیرا با توجه به مواردی که در بالا توضیح داده شد اصلاً لاستیک توصیه نمی شود. همچنین در آب و هوای خشک باعث می شود که فشار بسیار زیادی به خودرو بیاید و خود را بیش از حد نیرو مصرف کند و همین امر سبب می شود که سوخت بسیار زیادی مصرف میکند.

پیشنهاد ویژه : شما میتواند مقاله قیمت صافکاری  را مطالعه کنید.

البته شایان ذکر است که چسبندگی بیشتر لاستیک پهن ساینا در مسیر های خشک بسیار فرمان پذیری بهتری برای خودرو دارد.

اگر هزینه‌ای که میخوای برای لاستیکهای تان بکنید اهمیت برایتان دارد لاستیک های پهن و قیمت بالایی دارند پس میتوانید لاستیکهای استاندارد خریداری بکنید البته لاستیک های بزرگتر رینگ های بزرگ تر دارند رند و باید برای آن هزینه جداگانه بپردازید.

لاستیک 195 برای ساینا

کلام آخر

حال میتوانید تصمیم‌گیری بکنید که چه سایزی از لاستیک را برای خودرو  ساینا خود انتخاب کنید اکثر مصرف کنندگان از لاستیک سایز ۱۹۵راضی بودند توجه داشته باشید کار برای خودرو خود بتوانید یک لاستیک عالی تهیه کنید توجه داشته باشید که لاستیک های باریک تر قیمت کمتری دارند اما شتاب بسیار بالایی دارند و همچنین لاستیکهای پهن تر قیمت بالاتری دارند اما راحتی کمتر و زیبایی بهتری در در خود دارند.

شما میتوانید که برای ارتباط باما با شماره های درج شده در سایت یا با پشتیبانی آنلاین ما در سایت ارتباط بگیرید.

مرسی از شما دوستان که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید شما میتوانید که برای خواندن مقاله های بیشتر به بخش مقالات مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه

تفاوت رنیگ 14 با 15

لاستیک 165 برای پراید بهتره یا 175

هزینه رنگ کامل خودرو 405 به چه صورت است

لاستیک 205 برای 206

به این مطلب رای دهید
5/5
  • ویدیو تست و بررسی خودرو 
خواباندن مرغ در سس خردل

خواباندن مرغ در سس خردل

همانطور که می دانید جوجه کباب یکی از لذیذترین و...
بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

بهترین امداد خودرو استان تهران را بشناسید

در دنیای شلوغ امروز، ممکن است در هر لحظه با...
کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

کاربرد دستگاه پرس برک در ساخت قطعات موتوری: بهبود کارایی و کیفیت

معرفی دستگاه پرس برک در صنعت، دستگاه پرس برک به...
بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

خرید یک لپ تاپ استوک با کیفیت و مناسب می‌تواند...
نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

نماینده طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل ( بورس سکه گلدن آرت )

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

مبل راحت برای تی وی روم چی بگیریم!

یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه دار و خانواده‌ها دارند،...
تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات کاربردی برای استخری های روباز

تجهیزات استخری مجموعه‌ای از وسایل و تجهیزاتی هستند که برای...
بورس سکه گلدن ارت

بورس سکه گلدن ارت

اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی...
  • شبکه های اجتماعی

گروه دنده خلاص را در شبکه اجتماعی دنبال کنید تا همیشه از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

سایپا کوییک آر پلاس 1399

  • حجم موتور: 1503
  • شتاب: - ثانیه
  • قدرت: 87 اسب بخار
  • گشتاور: 128 نیوتن متر
  • 4 سیلندر
  • گیربکس: 5 دنده دستی
  • وزن: 1065 کیلوگرم